ΙδΕΚ: Chatbot για ενίσχυση της εμπειρίας εξυπηρέτησης συνεργατών

Το ΙδΕΚ έχει θέσει σε λειτουργία στην ιστοσελίδα το Chatbot Diana που παρέχει στους επισκέπτες τη δυνατότητα εξυπηρέτησης, τόσο στην Ελληνική όσο και την Αγγλική γλώσσα.

Το Chatbot θα δοκιμαστεί αρχικά σε πιλοτική βάση για να απαντά σε ερωτήσεις γενικής φύσεως για όλα τα προγράμματα και τις διαδικασίες του ΙδΕΚ ενώ είναι εκπαιδευμένο στις ανοιχτές προσκλήσεις «Νησίδες Αριστείας» και «Μεταδιδάκτωρ». Σε μεταγενέστερο στάδιο η χρήση του θα διευρυνθεί.

Η πιλοτική ανάπτυξη έγινε σε συνεργασία με την εταιρεία Ravatar και αποτελεί πρωτοβουλία επιτάχυνσης για την υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης.

Το Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας, ενθαρρύνει το κοινό να εκμεταλλευτεί και να χρησιμοποιήσει το νέο δίαυλο επικοινωνίας με το ΙδΕΚ.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το chatbot και τις Υπηρεσίες του ΙδΕΚ οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Συνεργατών του Ιδρύματος στο τηλ.: 22205000 ή μέσω email στο support@research.org.cy.

Δειτε Επισης

Cablenet: Ισχυρή συνολική ανάπτυξη με ώθηση από 10% αύξηση των συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας
Αποκαλυπτήρια για τα νέα AWS Outposts Racks και AWS Outpost Servers
IBM: Ολοκλήρωσε την απόκτηση της HashiCorp και δημιουργεί μια ολοκληρωμένη end-to-end πλατφόρμα hybrid cloud
Demystifying & Unleashing AI: Πρώτη διάσκεψη για την τεχνητή νοημοσύνη από Cyprus Innovation Technologies(video)
Η τεχνητή νοημοσύνη στην πράξη: Προκλήσεις, ευκαιρίες και στρατηγικές εφαρμογής της
XM: Περήφανος tech partner στο παγκύπριο πρωτάθλημα ρομποτικής
Ελπιδοφόρος Αναστασίου: Το Einstein Junior ενσωματώνει ΤΝ στην εκπαιδευτική διαδικασία
Αντιγόνη Μοδέστου: Η τεχνητή νοημοσύνη κλειδί για στρατηγικές επιχειρηματικές προβλέψεις
Η. Ιωσήφ: H επιτυχία εφαρμογής AI έγκειται στην αρμονική της συνεργασία με την ανθρώπινη νοημοσύνη
Ν. Μάρκου: Ισχυρό εργαλείο ανάπτυξης το ΑΙ-Καθοριστικές οι στρατηγικές αποφάσεις που πρέπει να λάβουν οι οργανισμοί