ΙδΕΚ: Chatbot για ενίσχυση της εμπειρίας εξυπηρέτησης συνεργατών

Το ΙδΕΚ έχει θέσει σε λειτουργία στην ιστοσελίδα το Chatbot Diana που παρέχει στους επισκέπτες τη δυνατότητα εξυπηρέτησης, τόσο στην Ελληνική όσο και την Αγγλική γλώσσα.

Το Chatbot θα δοκιμαστεί αρχικά σε πιλοτική βάση για να απαντά σε ερωτήσεις γενικής φύσεως για όλα τα προγράμματα και τις διαδικασίες του ΙδΕΚ ενώ είναι εκπαιδευμένο στις ανοιχτές προσκλήσεις «Νησίδες Αριστείας» και «Μεταδιδάκτωρ». Σε μεταγενέστερο στάδιο η χρήση του θα διευρυνθεί.

Η πιλοτική ανάπτυξη έγινε σε συνεργασία με την εταιρεία Ravatar και αποτελεί πρωτοβουλία επιτάχυνσης για την υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης.

Το Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας, ενθαρρύνει το κοινό να εκμεταλλευτεί και να χρησιμοποιήσει το νέο δίαυλο επικοινωνίας με το ΙδΕΚ.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το chatbot και τις Υπηρεσίες του ΙδΕΚ οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Συνεργατών του Ιδρύματος στο τηλ.: 22205000 ή μέσω email στο support@research.org.cy.

Δειτε Επισης

Απολογήθηκε ο CEO της Crowdstrike για το blackout-Επανέρχονται τα συστήματα
Microsoft: Επιδιορθώθηκε το πρόβλημα, συνεχίζουν να επηρεάζονται εφαρμογές και υπηρεσίες
Microsoft: Λαμβάνει μέτρα για διόρθωση της βλάβης που επηρεάζει επιχειρήσεις παγκόσμια
Η Microsoft έβγαλε... off αεροπορικές, τράπεζες, χρηματιστήρια παγκοσμίως-Καταιγισμός από βλάβες
Καριέρα στην κανονιστική τεχνολογία-Γιατί οι επαγγελματίες επιλέγουν να εργάζονται στην Complytek
Τρεις Κύπριοι φοιτητές στους παγκόσμιους ψηφιακούς ηγέτες του αύριο
Ανοίγει ο δρόμος για συνεργασία Κύπρου-Ιαπωνίας σε τεχνητή νοημοσύνη και ρομποτική-Η συμβολή του ΙδΕΚ
Google: Ετοιμάζει deal για εξαγορά της εταιρείας κυβερνοασφάλειας Wiz έναντι $23 δις
Το Ad Tag Global Group του «Γκουρού του Digital» στην αγορά της Κύπρου με κεντρικά γραφεία στη Λάρνακα
Ικανοποίηση TechIsland για το νέο πλαίσιο για την Μπλε Κάρτα-Τι δηλώνει ο Βαλεντίνος Πολυκάρπου