Γ.Δ. Royal Apollonia: Ποιότητα και εστίαση στη λεπτομέρεια

Eν μέσω μιας καυτής θερινής σεζόν, ο Γενικός Διευθυντής του Royal Apollonia, κ. Πόλης Αντωνίου, μιλά για τις πρόσφατες ανακαινίσεις του δημοφιλούς ξενοδοχείου, στη Λεμεσό, και για τον τρόπο με τον οποίο βελτιώνεται η εμπειρία των επισκεπτών, αντιμετωπίζοντας παράλληλα τις προκλήσεις του κλάδου.

Βρισκόμαστε στα μέσα της καλοκαιρινής σεζόν. Ποιες ήταν οι πιο πρόσφατες ανακαινίσεις που πραγματοποιήσατε στο ξενοδοχείο πριν από την έναρξή της και πώς πιστεύετε ότι αυτές έχουν βελτιώσει την εμπειρία των πελατών του Royal Apollonia;

Λαμβάνοντας πάντα υπόψη την αναβάθμιση του προϊόντος μας, προχωρήσαμε και ανακαινίσαμε

- Τον ισόγειο χώρο του ξενοδοχείου μας Royal Apollonia στο οποίο υπάρχει το καθιστικό και το Luna μπαρ, ανακαινίσαμε επίσης

- Το Aura κυρίως εστιατόριο του ξενοδοχείου

- Το Alati Ελληνικό α λα καρτ εστιατόριο

- Το Akakiko Ιαπωνικό εστιατόριο

- Τον χώρο της εξωτερικής πισίνας με καινούργια κρεβατάκια και ομπρέλες.

Μετά την ανακαίνιση των πιο πάνω χώρων οι πελάτες είναι κατενθουσιασμένοι και το εισπράττουμε καθημερινά, με την επαφή που έχουμε μαζί τους αλλά και με την βαθμολογία και τα καλά τους λόγια στα διάφορα reviews στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ποιες είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζετε ως γενικός διευθυντής ενός πολυτελούς ξενοδοχείου και πώς τις αντιμετωπίζετε;

Σίγουρα οι απατήσεις των πελατών ενός πολυτελούς ξενοδοχείου είναι μεγάλες αλλά αυτό μας κάνει να προσέχουμε πιο πολύ την λεπτομέρεια και να γινόμαστε πιο ποιοτικοί. Αυτό επιτυγχάνεται με την σωστή εκπαίδευση του προσωπικού και με την προσωπική επαφή με τους πελάτες, όχι μόνο του προσωπικού αλλά και της διεύθυνσης του ξενοδοχείου.

Υπήρξαν ζητήματα που αναδείχθηκαν απ’ τον Κλάδο και ειδικά από τον ΠΑΣΥΞΕ, τη φωνή των ξενοδόχων, σχετικά με την έλλειψη προσωπικού. Τι κάνετε στη δική σας περίπτωση για ομαλή λειτουργεία του ξενοδοχείου και παροχή εξαίρετης εμπειρίας;

Η βοήθεια που λαμβάνουμε από τον σύνδεσμο μας σε όλα τα επίπεδα είναι μεγάλη και μας ανοίγουν δρόμου για αξιοποίηση όπως το πιο πάνω που αναφέρετε. Η προσπάθεια μας είναι πάντοτε σαν πρώτη επιλογή η απασχόληση ντόπιου προσωπικού αλλά όπου αυτό δεν είναι εφικτό απασχολούμε προσωπικό και κοινοτικούς και από τρίτες χώρες. Για την απασχόληση του εν λόγω προσωπικού η προσπάθεια εκπαίδευσης είναι συνεχής, τόσο με ενδοεπιχειρισιακά προγράμματα όσο και σε συνεργασία με εξωτερικό συνεργάτη όπου γίνεται κατά τη διάρκεια όλου του χρόνου συνεχής εκπαίδευση.

Πώς εκπαιδεύετε το υφιστάμενο προσωπικό σας και με ποιο τρόπο προάγετε την επαγγελματική ανάπτυξή τους;

Όπως ανάφερα και προηγουμένως, γίνεται μια συνεχής εκπαίδευση όλου του προσωπικού σε όλα το φάσμα του ξενοδοχειακού τομέα, για θέματα ασφάλειας και υγείας, για περιβαλλοντικά θέματα, σωστής διαχείρισης τροφίμων και ποτών και σε όλες τις διαδικασίες, ακολουθώντας τα εγχειρίδια της εταιρείας μας. Χωρίς να μειώνω τα προηγούμενα δίδουμε μεγάλη έμφαση στην εξυπηρέτηση των πελατών ώστε να φεύγουν με την καλύτερη εμπειρία και να μας ξανάρχονται.

Ας μιλήσουμε για την πόλη. Ποια είναι η τρέχουσα κατάσταση του ξενοδοχειακού κλάδου στη Λεμεσό και ποιες τάσεις παρατηρείτε;

Η Λεμεσός είναι μία κοσμοπολίτικη πόλη που παρέχει τα πιο πολλά πολυτελή ξενοδοχεία, ωραία καταστήματα, εστιατόρια, καζίνο, μαρίνα και την παλιά πόλη. Είναι ιδανικός προορισμός και παραλιακό θέρετρο για ποιοτικές διακοπές. Είναι επίσης προορισμός συνεδριών και λόγω του ότι είναι στο κέντρο της Κύπρου, ιδανικός για μικρές εκδρομές στην ενδοχώρα είτε στα βουνά του Τροόδου, είτε στα παραδοσιακά μας χωριά, είτε στους αρχαιολογικούς χώρους του Κουρείου, Κολοσίου, Αμαθούντας κλπ.

Λέγοντας τα πιο πάνω βλέπουμε μια τάση, τα ξενοδοχεία της Λεμεσού να κερδίζουν χρόνο με τον χρόνο περισσότερους πελάτες που κλείνουν τη διαμονή τους μέσω του διαδικτύου και των διαφόρων ιστοσελίδων κρατήσεων που σημαίνει ότι αυξάνονται οι απευθείας κρατήσεις από πελάτες, χωρίς να μειώνομε την συμβολή των πελατών μέσω των τουριστικών πρακτόρων. Το μέλλον της Λεμεσού είναι ευοίωνο και χρόνο με τον χρόνο και η πληρότητα των ξενοδοχείων αυξάνεται.

Θα θέλαμε να μας πείτε μερικά λόγια και για τη δική σας πορεία στον χώρο της φιλοξενίας και πώς καταλήξατε να αναλάβετε τη θέση του γενικού διευθυντή σε ένα ξενοδοχείο που για πολλούς θεωρείται καταφύγιο κομψότητας, άνεσης και κορυφαίας εμπειρίας διακοπών.

Η δική μου πορεία πάει πίσω πολλά χρόνια όταν μαθητής του γυμνασίου τα καλοκαίρια εργαζόμουν ως σερβιτόρος στα ξενοδοχεία των Πλατρών. Η εμπειρία με πελάτες των ξενοδοχείων και η εξυπηρέτηση των πελατών αλλά και η ικανοποίηση που εισπράττεις, με έκανε να θέλω να προχωρήσω στο επάγγελμα. Έκανα σπουδές στη Γαλλία, στο Στρασβούργο και μετά που εργάστηκα λίγο στη Γαλλία κατέληξα να εργάζομαι για μια Γαλλική εταιρία στο Πόρτο Χέλι στη Ελλάδα και μετά στην Κύπρο.

Είμαι στη ‘οικογένεια των ξενοδοχείων Λούης’ από το 1985 και ευχαριστώ τον θεό που ακόμη μπορώ και εργάζομαι στη πρώτη γραμμή το οποίο με ευχαριστεί και ευχαριστώ και τον κ. Ιάσωνα Περδίο CO της Louis Hotels που με εμπιστεύεται τόσα χρόνια στο τιμόνι πολλών ξενοδοχείων στην Κύπρο και Ελλάδα.

Τέλος, μία συμβουλή προς τους συναδέλφους σας που διαβάζουν τον «Ξενοδόχο», ώστε με τη σκληρή δουλειά τους, να αφήνουν ικανοποιημένους και τους πιο απαιτητικούς πελάτες.

Αγαπητοί φίλοι δώστε προσοχή στη λεπτομέρεια υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και κυρίως δείτε τους πελάτες σας προσωπικά.

Δειτε Επισης

Μέρα Παραδοσιακών Προϊόντων και Λαϊκής Τέχνης στην Πόλη Χρυσοχούς
Συνεχίζονται οι δωρεάν εκδρομές στον Ακάμα μέχρι τον Δεκέμβριο
Τιμήθηκαν επαναλαμβανόμενοι Ιρλανδοί τουρίστες που επισκέφτηκαν τη Λάρνακα 40 φορές
ΕΤΑΠ Λάρνακας: Ανάγκη βελτίωσης συνδεσιμότητας ορεινής Λάρνακας
ΕΤΑΠ Λάρνακας: Ενίσχυση της Επαγγελματικής Κινητικότητας
Ευκαιρίες χρηματοδότησης για μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις έως €30.000
Από τη βιομηχανία της φιλοξενίας στη βιομηχανία της εμπειρίας
ESG και τουριστική βιομηχανία
30 χρόνια αριστείας-Εορτασμοί για την επέτειο ορόσημο του Coral Beach Hotel & Resort
Almyra Hotel: Το «Ουζερί»