Kokoaka: Το νέο πολυτελές brand στην εμπορική ζώνη της Μαρίνας Αγίας Νάπας

Ένα νέο brand καταφθάνει στη Μαρίνα Αγίας Νάπας. Πρόκειται για το Kokoaka που θα ανοίξει κατάστημα και θα λειτουργήσει εντός Ιουνίου, στην εμπορική ζώνη της μαρίνας.

44 47

Το Kokoaka είναι ένα πολυτελές brand μαγιό που ιδρύθηκε το 2020 από την Νικολίνα Καραολή, η οποία δραστηριοποιείται στον χώρο του Fashion Design.

447798995_433496779469461_214803823610335922_n

Το καλοκαίρι του 2023 το Kokoaka εισήλθε σε νέα εποχή με τη στρατηγική προσθήκη νέων συνιδιοκτητών, το δίδυμο των αδελφών Emilia & Ida Forsenberg.

447

Εκτός από μαγιό, το brand διαθέτει “resortwear” καθώς και accessories.

Στόχος του brand είναι να εμπνεύσει όλες τις γυναίκες με αυτοπεποίθηση και να αγκαλιάσει όλους τους σωματότυπους.

4 77

Επαναπροσδιορίζοντας την κομψότητα, κάθε κομμάτι είναι επιμελώς κατασκευασμένο για να περιβάλλει κάθε γυναίκα με άνεση καθώς και διακοσμημένο με μια κομψή πινελιά που ανταποκρίνεται στις φιλοδοξίες της σύγχρονης γυναίκας.

4 4 47

7 4

Δειτε Επισης

Κίνα: Πώς χτίζει την παγκόσμια κυριαρχία της στην αυτοκινητοβιομηχανία
Βιώσιμη γαστρονομία: Η προστασία του περιβάλλοντος περνάει από το στομάχι
Σε περίοδο αλλαγών, ενισχύσεων και βελτιώσεων η Atterbury-Πυρετώδεις προετοιμασίες για Mall of Cyprus και Mall of Limassol
Το Hyundai TUCSON πρώτο σε πωλήσεις στο πρώτο εξάμηνο του 2024
Αυθεντικά αναλώσιμα HP: Η διαχρονική επιλογή για ποιότητα, ασφάλεια, οικονομία και βιωσιμότητα
Mall of Cyprus: Στρατηγικές αλλαγές, νέοι tenants και brands-Τέλος εποχής για K Cineplex
Ε.Ε.: Ήπια άνοδος στις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων τον Ιούνιο
Mall of Limassol: Με ισχυρή στήριξη και ηχηρούς tenants θα τρέξει το νέο εμπορικό κέντρο
Μία lady για ένα SIR-H BENTLEY Cyprus μετέφερε τον Sir Tom Jones στην Κύπρο
Fiat: 125 χρόνια ιταλικής φινέτσας, καινοτομίας και… «Dolce Vita»