Kokoaka: Το νέο πολυτελές brand στην εμπορική ζώνη της Μαρίνας Αγίας Νάπας

Ένα νέο brand καταφθάνει στη Μαρίνα Αγίας Νάπας. Πρόκειται για το Kokoaka που θα ανοίξει κατάστημα και θα λειτουργήσει εντός Ιουνίου, στην εμπορική ζώνη της μαρίνας.

44 47

Το Kokoaka είναι ένα πολυτελές brand μαγιό που ιδρύθηκε το 2020 από την Νικολίνα Καραολή, η οποία δραστηριοποιείται στον χώρο του Fashion Design.

447798995_433496779469461_214803823610335922_n

Το καλοκαίρι του 2023 το Kokoaka εισήλθε σε νέα εποχή με τη στρατηγική προσθήκη νέων συνιδιοκτητών, το δίδυμο των αδελφών Emilia & Ida Forsenberg.

447

Εκτός από μαγιό, το brand διαθέτει “resortwear” καθώς και accessories.

Στόχος του brand είναι να εμπνεύσει όλες τις γυναίκες με αυτοπεποίθηση και να αγκαλιάσει όλους τους σωματότυπους.

4 77

Επαναπροσδιορίζοντας την κομψότητα, κάθε κομμάτι είναι επιμελώς κατασκευασμένο για να περιβάλλει κάθε γυναίκα με άνεση καθώς και διακοσμημένο με μια κομψή πινελιά που ανταποκρίνεται στις φιλοδοξίες της σύγχρονης γυναίκας.

4 4 47

7 4

Δειτε Επισης

Σύνδεσμος Έτοιμου Σκυροδέματος: Αυτές είναι οι παράλογες απαιτήσεις των συντεχνιών-Υψηλά τα επίπεδα αμοιβών
Αμετακίνητοι οι εργαζόμενοι του κλάδου παραγωγής έτοιμου σκυροδέματος-Δεν αποκλείουν και κλιμάκωση
Ανατροπή με την συλλογική σύμβαση στη ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Όχι» ΠΑΣΥΞΕ στην πρόταση Παναγιώτου
Συντηρούν το αδιέξοδο στο έτοιμο σκυρόδεμα οι συντεχνίες-«Μεγάλο το χάσμα, δύσκολη η προσέγγιση»
Μικτές επιδόσεις στις τιμές ακινήτων εν μέσω μειωμένης ζήτησης και υψηλών επιτοκίων
Ξεχώρισε το ζυθοποιείο του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης-Διεθνής πρωτιά ποιότητας για την Carlsberg Κύπρου
Stephanis: Oι Black Friday προσφορές ξεκίνησαν και έρχονται… περισσότερες
Η συνταγή τριών κορυφαίων επιχειρηματικών ηγετών για πετυχημένη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού
Κερδίζει το στοίχημα για πιο long term επενδυτές η Τρ. Κύπρου-Τι δείχνει η είσοδος Wellington στην μετοχική της δομή
PHC: Στρατηγική περαιτέρω επέκτασης στην ελληνική αγορά-Τα πλάνα για Pizza Hut με οδηγό τα Wagamama