Νέα πολιτική για προσφορές και εκπτώσεις ανακοίνωσε ο Γιώργος Παπαναστασίου

Τη νέα πολιτική για τις πρακτικές προσφορών και εκπτώσεων των επιχειρήσεων, ανακοίνωσε την Πέμπτη ο Υπουργός Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας Γιώργος Παπαναστασίου στο πλαίσιο εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στη Λευκωσία παρουσία εκπροσώπων των επιχειρηματικών οργανώσεων και των συνδέσμων και οργανώσεων καταναλωτών.

Σε ανακοίνωση το Υπουργείο Εμπορίου αναφέρει ότι προς υποστήριξη της εν λόγω πολιτικής, συντάχθηκε από την Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή εξειδικευμένος «Οδηγός Επιχειρήσεων για πρακτικές Προσφορών για Εκπτώσεων», ο οποίος τέθηκε στη διάθεση των ενδιαφερομένων και σκοπό έχει να καθοδηγήσει τις επιχειρήσεις σε σχέση με συγκεκριμένες πρακτικές που εφαρμόζουν για την προώθηση των προϊόντων τους.

Προσθέτει ότι ο Οδηγός μπορεί να χρησιμεύσει ως εργαλείο ενημέρωσης των καταναλωτών για τα δικαιώματά τους, ώστε να μπορούν να τα διεκδικούν αποτελεσματικά.

Η ανάγκη για υιοθέτηση της νέας πολιτικής, σύμφωνα με το Υπουργείο Εμπορίου, «προέκυψε, κυρίως, από τις δράσεις της Υπηρεσίας (ελέγχους, εκπαιδεύσεις, νέες νομοθεσίες), καθώς μέσα από αυτές διαπιστώθηκε ότι απαιτείται γενικότερη καθοδήγηση των επιχειρήσεων, ώστε να τεθούν συγκεκριμένες αρχές, τις οποίες όλοι οι εμπορευόμενοι πρέπει να τηρούν για σκοπούς ομοιομορφίας και ομαλής λειτουργίας της αγοράς».

Με την ευκαιρία αυτή, η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή καλεί τις επιχειρήσεις να μελετήσουν και να εφαρμόσουν σωστά τις πρόνοιες του Οδηγού, αντιμετωπίζοντας την πρωτοβουλία σύνταξής του ως μια ενέργεια η οποία θα ευνοήσει την ορθή λειτουργία της αγοράς και θα ενισχύσει την προστασία των δικαιωμάτων των καταναλωτών.

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών