Βασίλης Ιωάννου: Η εμπειρία του πελάτη στον πυρήνα κάθε επιχείρησης
InBusinessNews 14:13 - 20 Ιουνίου 2024
Συζήτηση με τον Βασίλη Ιωάννου, Επικεφαλής της Μονάδας Εξυπηρέτησης Πελατών της ΕCOMMBX Ltd πραγματοποιήθηκε στο 3ο Digital Cyprus Conference 2024.
Ο ίδιος ανέπτυξε τις θέσεις του σε ό,τι αφορά την πελατειακή εμπειρία και τη σημασία που έχει για τις επιχειρήσεις, μέρος της οποίας «αναπόσπαστο μέρος είναι η τεχνολογία» Όπως αναφέρει, η τεχνολογία είναι μέρος του πελατειακού ταξιδιού και κατά τη διάρκεια του οποίου «είναι σημαντικό να κάνουμε τον πελάτη μας να μας θυμάται, να αφήνουμε την σφραγίδα μας»
Απαρίθμησε οφέλη της τεχνολογίας στην εξυπηρέτηση, μεταξύ των οποίων η απελευθέρωση χρόνου για το ανθρώπινο προσωπικό, ώστε να προσεγγίσει τον πελάτη σε πιο περίπλοκα ζητήματα ή σε θέματα που χρίζουν ιδιαίτερης αντιμετώπισης.
Συνομιλώντας με τον Γιώργο Μαλέκκο, Αντιπρόεδρο του CITEA είπε εξίσου σημαντικό είναι το πώς γίνεται η ανάλυση των δεδομένων των πελατών, μέσω της οποία προκύπτουν οι τάσεις, το τι προσφέρει μεγαλύτερη αξία για τον πελάτη κ.α.
Η ανάλυση δεδομένων βοηθά, είπε, τέλος, και στη συμμόρφωση με το κανονιστικό πλαίσιο.
Το Συνέδριο παρουσίασε η ECOMMBX.