powered by

«Μοναδικά χαμόγελα» στους χώρους της BrainRocket (video)

H BrainRocket έκανε για άλλη μία φορά τη διαφορά, στηρίζοντας τη φιλανθρωπική εκδήλωση «Make the difference».

Την Κυριακή 16 Ιουνίου 2024, οι χώροι της BrainRocket γέμισαν με παιδικά χαμόγελα, στο πλαίσιο του charity fashion show, που διοργανώθηκε με πρωτοβουλία της δράσης νερό και χΡώμα της Άντρης Ευριπίδου Αταλιώτη.

Παιδιά με σπάνιες παθήσεις από τον Σύνδεσμο «Μοναδικά Χαμόγελα», αλλά και παιδιά υπαλλήλων της BrainRocket, περπάτησαν στην πασαρέλα της αγάπης στηρίζοντας με τη συμμετοχή τους τα δωρεάν προγράμματα του Παγκύπριου Συνδέσμου Μοναδικά Χαμόγελα.

Τα παιδιά συνόδευσαν στην πασαρέλα ποδοσφαιριστές του Κυπριακού Ποδοσφαίρου με την υποστήριξη του PASP.

«Είναι πρωταρχικός στόχος της εταιρείας μας να στηρίζουμε τέτοιες δράσεις που έχουν σχέση με παιδιά. Να σημειώσουμε ότι τα παιδιά που λαμβάνουν μέρος είναι παιδιά συναδέλφων, υπαλλήλων της BrainRocket, μαζί με παιδιά του συνδέσμου Μοναδικά Χαμόγελα», δήλωσε μεταξύ άλλων η CSR Manager της BrainRocket, κ. Μαρίνα Βασιλείου.

Δείτε πιο κάτω όλα όσα δήλωσαν στην κάμερα του InBusiness TV οι Μαρίνα Βασιλείου CSR Manager της BrainRocket, Irena Prochenco Chief HR Manager της BrainRocket και Άντρη Ευριπίδου Αταλιώτη, Founder, νερό και χΡώμα:

Δειτε Επισης

Η Coca-Cola στέλνει το μήνυμα της συμπερίληψης και δίνει το έναυσμα για την έναρξη της ημιτελικής φάσης του Κυπέλλου
Η γκαλερί των επιλέκτων-Η Altius Insurance βραβεύει τους κορυφαίους της σε επίσημη τελετή
Trust Insurance Cyprus: Τα επιτεύγματα της εταιρείας στο ετήσιο Συνέδριο Πωλήσεων
CIM Summit 2025: Ενημέρωση, δικτύωση και ανταλλαγή γνώσεων... Ένα σημαντικό γεγονός στη διοίκηση επιχειρήσεων(vid)
Kapnos Airport Shuttle: Σε μισή ώρα τα δρομολόγια στο αεροδρόμιο Λάρνακας
Tο Andrey & Julia Dashin’s Foundation στήριξε το iFitness Day 2025
«ΦΩΝΗ»: Ορόσημο η ψήφιση τροποποιητικού νομοσχεδίου για καταπολέμηση της παιδικής πορνογραφίας και σεξουαλικής κακοποίησης
Πασχαλινό τραπέζι με ασφάλεια και υγεία-Τι πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές
Με τη στήριξη της COSMOS Insurance, 51 οικογένειες βρήκαν «σπίτι» για 648 νύχτες στο Ronald McDonald House®
Νέο 100% επιχορηγημένο σεμινάριο από το Marketing LAB: Στρατηγική Marketing & Brand Building για Μικρομεσαίες επιχειρήσεις: Omnichannel Approach