Ψηφιακή υπηρεσία «Καταχώρηση email στο FIMAS» από το Γενικό Λογιστήριο
InBusinessNews 09:45 - 20 Ιουνίου 2024
Σε εφαρμογή τη νέα ψηφιακή υπηρεσία «Καταχώρηση email στο FIMAS» έθεσε την Τετάρτη το Γενικό Λογιστήριο της Δημοκρατίας, στο πλαίσιο της δέσμευσής του για ψηφιοποίηση των διαδικασιών και βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες.
Με τη χρήση της υπηρεσίας αυτής, σύμφωνα με ανακοίνωση του Γενικού Λογιστηρίου, όλοι οι δικαιούχοι που λαμβάνουν πληρωμές από το λογιστικό σύστημα FIMAS του Γενικού Λογιστηρίου θα μπορούν να δηλώσουν τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) στην οποία επιθυμούν να λαμβάνουν πλέον ηλεκτρονικά το έντυπο “Λεπτομέρειες Πληρωμής”.
Αναφέρει ότι μέσω της ηλεκτρονικής αποστολής του εντύπου “Λεπτομέρειες Πληρωμής” θα αντικατασταθεί σταδιακά η πρακτική της αποστολής μέσω ταχυδρομείου και αναμένεται εξοικονόμηση περίπου 300.000 ταχυδρομικών επιστολών ετησίως.
Προσθέτει πως η νέα ψηφιακή υπηρεσία «Καταχώρηση email στο FIMAS» είναι διαθέσιμη μέσω της ιστοσελίδας Gov.cy και απευθύνεται τόσο σε νομικά όσο και σε φυσικά πρόσωπα, τα οποία επιθυμούν να λαμβάνουν το έντυπο “Λεπτομέρειες Πληρωμής” εύκολα, γρήγορα και οικολογικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Επιπλέον, το Γενικό Λογιστήριο αναφέρει ότι για την καταχώρηση/αλλαγή της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικαιούχου μέσω της υπηρεσίας αυτής χρειάζονται ταυτοποιημένος λογαριασμός CY Login, χωρίς όμως να απαιτείται ο χρήστης CY Login να είναι ο ίδιος με τον δικαιούχο για τον οποίο θα γίνει η καταχώρηση/ αλλαγή διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, και πρόσφατο έντυπο “Λεπτομέρειες Πληρωμής” των τελευταίων 2 χρόνων (χρειάζεται ο κωδικός δικαιούχου και ο αριθμός εμβάσματος - παράδειγμα εντύπου “Λεπτομέρειες Πληρωμής”).