Τράπεζα Κύπρου: Ακόμα πιο κοντά στους πελάτες της με το καινοτόμο σχέδιο επιβράβευσης «pronomia»
InBusinessNews 11:17 - 17 Ιουνίου 2024
Προνόμια και ωφελήματα στους πελάτες της προσφέρει η Τράπεζα Κύπρου μέσα από το νέο σχέδιο επιβράβευσης «pronomia».
Σε συνέντευξή του στο InBusinessNews, ο Κυριάκος Σιημιλλάς, επικεφαλής Σχεδίου Επιβράβευσης pronomia, σημειώνει πως πρόκειται για το πρώτο σχέδιο στην Κύπρο που έχει ως επίκεντρο τον πελάτη και τη συνολική του σχέση και συνεργασία με την Τράπεζα, τονίζοντας πως αυτό είναι το δικό της ευχαριστώ προς τους πιστούς πελάτες της.
Πρόσφατα η Τράπεζα Κύπρου ανακοίνωσε το Σχέδιο επιβράβευσης «pronomia». Σε ποιους απευθύνεται και ποιος ακριβώς είναι ο στόχος του;
Η Τράπεζα Κύπρου, πάντα ένα βήμα μπροστά, πρωτοπορεί αυτή τη φορά μέσα από το νέο σχέδιο επιβράβευσης «pronomia», το πρώτο στην Κύπρο που έχει ως επίκεντρο τον πελάτη και τη συνολική του σχέση και συνεργασία με την Τράπεζα.
Το σχέδιο απευθύνεται στους ιδιώτες πελάτες της Τράπεζας. Βασικός του στόχος είναι η αναγνώριση και επιβράβευση των πιστών πελατών της Τράπεζας με προνόμια και ωφελήματα, με βάση τον αριθμό των προϊόντων και το επίπεδο συνεργασίας τους με την Τράπεζα Κύπρου και τις Θυγατρικές Ασφαλιστικές Εταιρείες Eurolife και Γενικές Ασφάλειες.
Τι χρειάζεται να κάνουν οι πελάτες για να ενταχθούν στο σχέδιο «pronomia»;
Είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι η συμμετοχή στο σχέδιο είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται είναι να γίνουν μέλη στο σχέδιο μέσω BoC Mobile App ή Internet Banking, και η διαδικασία είναι πάρα πολύ απλή.
Την ίδια στιγμή, οι πελάτες που πληρούν τις ελάχιστες προϋποθέσεις και ανάλογα με το επίπεδο συνεργασίας τους με την Τράπεζα θα ενημερώνονται για την βαθμίδα που εντάσσονται. Το σχέδιο «pronomia» αποτελείτε από τρεις βαθμίδες: Silver, Gold και Diamond.
Ποιες είναι οι ελάχιστες προϋποθέσεις για συμμετοχή στο σχέδιο «pronomia»;
Για να είναι υποψήφιος κάποιος πελάτης να συμμετέχει στο «pronomia» θα πρέπει να πληροί 4 ελάχιστες προϋποθέσεις: Να καταθέτει μηνιαίο εισόδημα στην Τράπεζα, να είναι κάτοχος κάρτας, ενεργός συνδρομητής της 1bank και συνεπής και αξιόπιστος πελάτης.
Στην συνέχεια, για να ενταχθεί στην πρώτη βαθμίδα Silver, θα πρέπει να έχει τουλάχιστον ακόμη ένα προιόν με την Τράπεζα. Συγκεκριμένα, το προιόν αυτό μπορεί να είναι δάνειο, τρεχούμενος λογαριασμός με όριο, πιστωτική κάρτα, ασφάλεια Eurolife, ασφάλεια οικίας/ αυτοκινήτου με τις Γενικές Ασφάλειες.
Όσο αυξάνεται η συνεργασία ο πελάτης αλλάζει βαθμίδα και απολαμβάνει ακόμη περισσότερα προνόμια και ωφελήματα.
Τι ισχύει όταν ο πελάτης δεν πληροί τα κριτήρια για ένταξη σε βαθμίδα του σχεδίου;
Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης θα ενημερωθεί μέσω του mobile app ή internet banking ότι δεν πληροί τα κριτήρια ένταξης σε βαθμίδα, και το πιο σημαντικό θα ενημερωθεί για το τι του υπολείπεται ώστε να ενταχθεί στην πρώτη βαθμίδα Silver.
Πιθανόν ο πελάτης να χρειάζεται να έχει τουλάχιστον ακόμη ένα προιόν με την Τράπεζα για να γίνει Silver. Θα ενημερωθεί μάλιστα για τις επιλογές προϊόντων που έχει, και οι οποίες είναι νέο δάνειο ή τρεχούμενο λογαριασμό με όριο ή πιστωτική κάρτα ή ασφάλεια Eurolife ή ασφάλεια Οικίας/ Αυτοκινήτου με τις Γενικές Ασφάλειες.
Ποια είναι τα προνόμια του νέου σχεδίου;
Το σχέδιο «pronomia» αποτελείται όπως έχω αναφέρει από 3 βαθμίδες με διαφορετικά κριτήρια ένταξης και με διαφορετικά προνόμια, τα οποία αναβαθμίζονται κλιμακωτά από την μια βαθμίδα στην άλλη.
Τα προνόμια περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, πρόσθετους βαθμούς ανταμοιβής, χαμηλότερα επιτόκια σε νέα δάνεια, εκπτώσεις σε νέα ασφαλιστικά συμβόλαια, δωρεάν αρχικά τραπεζικά έξοδα σε νέα δάνεια, καθώς επίσης και εκπτωτικά κουπόνια, κληρώσεις και συμμετοχή σε εκδηλώσεις.
Στην ιστοσελίδα του σχεδίου αναγράφονται αναλυτικά όλα τα προνόμια για την κάθε βαθμίδα ξεχωριστά.
Οι πρόσθετοι βαθμοί ανταμοιβής που έχετε αναφέρει ισχύουν με όλες τις κάρτες και σε όλες τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις του σχεδίου Ανταμοιβή;
Να σημειώσουμε ότι οι πελάτες συνεχίζουν κανονικά να κερδίζουν βαθμούς ανταμοιβής όπως έκαναν μέχρι και σήμερα.
Οι πελάτες που θα γίνουν μέλη στο σχέδιο «pronomia» και εντάσσονται σε βαθμίδα, θα απολαμβάνουν πρόσθετους βαθμούς ανταμοιβής, και πιο συγκεκριμένα 25% επιπλέον βαθμούς στη βαθμίδα Silver, διπλούς βαθμούς στη βαθμίδα Gold και τριπλούς βαθμούς στη βαθμίδα Diamond.
Οι πρόσθετοι βαθμοί δίνονται μόνο με χρήση των πιστωτικών καρτών της Τράπεζας Κύπρου για αγορές σε όλες τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις του σχεδίου ανταμοιβή.
Πώς γίνεται η αναβάθμιση των πελατών από την μια βαθμίδα στην άλλη;
Η αλλαγή βαθμίδας του πελάτη γίνεται αυτόματα. Σε καθημερινή βάση γίνεται έλεγχος των κριτηρίων ένταξης στις βαθμίδες του σχεδίου και σε περίπτωση που κάποιος πελάτης πληροί τα κριτήρια για να έχει αναβάθμιση (π.χ. από Silver σε Gold), αυτό γίνεται αυτόματα την επόμενη εργάσιμη μέρα. Ο πελάτης θα λάβει και push notification μέσω BoC Mobile app το οποίο θα τον ενημερώνει για την αναβάθμιση.
Τι ισχύει σε περίπτωση που κάποιος πελάτης δεν πληροί τα κριτήρια της βαθμίδας του;
Αν κατά τον έλεγχο των κριτηρίων ένταξης σε βαθμίδες του σχεδίου διαπιστωθεί ότι ένας πελάτης δεν πληροί πλέον τα κριτήρια της βαθμίδας του, θα εμφανιστεί σχετική ενημέρωση τόσο στο BoC Mobile app όσο και στο Internet Banking του η οποία θα τον ενημερώνει γι’ αυτό. Υπάρχει περίοδος χάριτος 3 μηνών ώστε να έχει ο πελάτης την ευκαιρία να προβεί σε ενέργειες προκειμένου να διατηρήσει τη βαθμίδα του.
Σε περίπτωση που κάποιος επιθυμεί να αποχωρήσει από το σχέδιο μπορεί να το πράξει;
Φυσικά. Αν κάποιος το επιθυμεί μπορεί ανά πάσα στιγμή να επιλέξει την αποχώρησή του από το σχέδιο. Η διαδικασία είναι πολύ απλή και γίνεται μέσω BoC Mobile App ή Internet Banking.
Την ίδια στιγμή όμως, παύουν να ισχύουν και τα προνόμια που θα μπορούσε να απολαμβάνει ως μέλος του σχεδίου ανάλογα με την βαθμίδα που έχει.
Δεν υπάρχει κάποιος λόγος να επιλέξει την αποχώρηση του κάποιος πελάτης αφού όπως έχουμε αναφέρει και πιο πάνω η συμμετοχή στο σχέδιο «pronomia» είναι δωρεάν και συνεπάγεται μόνο προνόμια και ωφελήματα για τους πελάτες και δεν δημιουργεί καμία υποχρέωση.