powered by

Η στρατηγική της Mastercard για την κυπριακή αγορά-«Μπορεί να αποτελέσει κόμβο για fintech εταιρείες η Κύπρος»

Περαιτέρω προοπτικές ανάπτυξης στην κυπριακή αγορά διαβλέπει η Mastercard, διαπιστώνοντας ταυτόχρονα ταχύτερη ανάπτυξη στις ψηφιακές πληρωμές σε σχέση με την Ελλάδα.

Μιλώντας στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου στη Λευκωσία, ο Country Manager της Mastercard σε Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, Παναγιώτης Πολύδωρος, επεσήμανε ότι η διείσδυση των καρτών στην καταναλωτική δαπάνη στα νοικοκυριά της Κύπρου αγγίζει το 60%, τονίζοντας ότι υπάρχει περιθώριο περαιτέρω ανάπτυξης.

Αξίζει να αναφερθεί ότι η Κύπρος κατατάσσεται έκτη μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών όσον αφορά τη διείσδυση των καρτών στην καταναλωτική δαπάνη.

«Ο ψηλός ρυθμός ανάπτυξης στις ηλεκτρονικές πληρωμές αναμένεται να συνεχιστεί τα επόμενα χρόνια. Απέχουμε ακόμα από τον κορεσμό», εξήγησε σχετικά.

Στα €46 η μέση συναλλαγή με κάρτα

Ο ρυθμός ανάπτυξης στην χρήση καρτών στην κυπριακή αγορά κυμαίνεται στο 17%, ενώ η μέση συναλλαγή μέσω κάρτας στην Κύπρο φτάνει τα €46 σε σχέση με €30 που είναι η μέση συναλλαγή στην Ελλάδα.

Προεξέχουσα κατηγορία στις ηλεκτρονικές πληρωμές είναι ο τομέας που σχετίζεται με ξενοδοχεία, διαμονή και ταξίδια, ένας ιδιαίτερα δημοφιλής κλάδος ανάμεσα στους καταναλωτές που επιλέγουν να πληρώσουν με κάρτα για τη διαμονή τους σε ένα ξενοδοχείο ή ένα κατάλυμα.

Ευνοϊκές συνθήκες στην Κύπρο για ανάπτυξη-Προοπτικές να καταστεί fintech hub

Η πανδημία του κορωνοϊού συνέβαλε στη ραγδαία άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, ωθώντας τους καταναλωτές να χρησιμοποιούν τις κάρτες για τις συναλλαγές τους.

Παρά την αναμενόμενη διόρθωση που λογικά επακολούθησε αμέσως μετά την άρση των περιορισμών που σχετίζονταν με την πανδημία, εντούτοις οι ηλεκτρονικές πληρωμές καταγράφουν αξιόλογες επιδόσεις και ανάπτυξη, με τη διείσδυση της κάρτας στο ηλεκτρονικό εμπόριο να φτάνει το 57%.

Με τις συνθήκες στην Κύπρο να ευνοούν περαιτέρω ανάπτυξη των ηλεκτρονικών πληρωμών, ο μοναδικός ανασταλτικός παράγοντας είναι το μέγεθος της οικονομίας.

Ωστόσο, σύμφωνα με τον Country Manager της Mastercard σε Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, η Κύπρος μπορεί να αποτελέσει κόμβο για fintech εταιρείες.

Η στρατηγική για την Κύπρο-Ρίχνει γέφυρες στην κυβέρνηση για συνεργασία

Αναφερόμενος στην στρατηγική της Mastercard για την κυπριακή αγορά, ο Παναγιώτης Πολύδωρος τόνισε ότι όραμα της εταιρείας αποτελεί η μετάβαση προς μία βιώσιμη ψηφιακή οικονομία, με τον χρήστη της κάρτας να κερδίζει σε κάθε συναλλαγή, αποκτώντας προνόμια.

Παράλληλα, βασικοί στόχοι της Mastercard παραμένουν η επιτάχυνση της καινοτομίας, η προστασία του οικοσυστήματος με έμφαση στην κυβερνοασφάλεια, για την οποία θα μπορούσε να επιτευχθεί πιθανή συνεργασία με την κυβέρνηση, η παροχή εργαλείων διαχείρισης εταιρικών εξόδων και η εταιρική βιωσιμότητα, με δράσεις για προστασία του περιβάλλοντος και ενδεχόμενες επενδύσεις στην καταπολέμηση της επισιτιστικής ανασφάλειας.

Ανάμεσα στις κομβικές συνεργασίες της Mastercard, η οποία αναμένεται να συνεχιστεί, είναι η συνεργασία με την πλατφόρμα Foody, παρέχοντας προνόμια μέσω των συναλλαγών στους χρήστες της πλατφόρμα, οι οποίοι παραγγέλνουν το φαγητό τους πληρώνοντας αποκλειστικά με κάρτες Mastercard.

Μεταξύ άλλων, με το πρόγραμμα επιβράβευσης, οι κάτοχοι καρτών Mastercard και χρήστες του Foody μπορούν να συμμετάσχουν σε διαγωνισμούς, με έπαθλα κουπόνια φαγητού και δώρα.

Δειτε Επισης

Επαναφέρει τις απειλές περί αποκλεισμού του Στενού του Ορμούζ το Ιράν-Σε αναμμένα κάρβουνα η ναυτιλία
Έκλεισε και ανακοινώθηκε το deal…Στον Κώστα Κλεάνθους «Ο Φιλελεύθερος»
F.O.C. Family Office Connect Cyprus: Το νέο δικτύο που αναδεικνύει την Κύπρο ως διεθνές κέντρο για family offices(pics)
Δημοτικό Κολυμβητήριο Λευκωσίας: Επαναλειτουργεί μετά από ανακαίνιση και πλήρη αναβάθμιση
Νέα στρατηγική συνεργασία SARMED–SMARTNAV...Τα πολλαπλά οφέλη που θα προσφέρει η νέα πλατφόρμα CANOPUS
Αρχίζει η δεύτερη φάση του 1ου Corporate Padel Tournament από το PadelPro και το IN Business
Invest Cyprus: Σημαντική επένδυση η ίδρυση ευρωπαϊκής θυγατρικής στην Κύπρο από την Drone Destination
Μια διαφορετική συζήτηση μεταξύ των CEO’s ΜΜΕ και Media Directors διαφημιστικών γραφείων της Κύπρου
Πολιτεία-Women Act: «Μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά αν είμαστε δικτυωμένες»
Η Fortsafe εγκαινιάζει την πρώτη της ασφαλή θυρίδα στην Πάφο...Νέα εποχή στην ιδιωτική αποθήκευση αντικειμένων αξίας