Νέο σχέδιο «My Home Rewards» από την Ελληνική Τράπεζα
Δελτίο Τύπου 10:18 - 11 Ιουνίου 2024
Το πιο πρωτοποριακό, αλλά και ουσιαστικό σχέδιο επιβράβευσης, που αφορά την επίπλωση και τον εξοπλισμό του νέου σας σπιτιού είναι εδώ! Η Ελληνική Τράπεζα βοηθά τους πελάτες της, να δημιουργήσουν το σπίτι των ονείρων τους με το νέο σχέδιο «My Home Rewards».
Το «My Home Rewards» αφορά τους πελάτες που θα αιτηθούν και θα λάβουν νέο στεγαστικό δάνειο για την αγορά, ανέγερση ή ανακαίνιση της κύριας κατοικίας τους, και τους επιβραβεύει με ποσά μέχρι €2.000.
Ειδικότερα, το ποσό της επιβράβευσης καθορίζεται βάσει του επιλέξιμου ποσού δανείου για τους πελάτες που πληρούν τα κριτήρια που έχει θέσει η Ελληνική Τράπεζα και αφορά αγορές σε συγκεκριμένες επιχειρήσεις. Η πίστωση της επιβράβευσης, που θα αναλογεί στον πελάτη για τις αγορές του, θα γίνεται στο Mple Rewards App του πελάτη και από εκεί θα μπορεί να το χρησιμοποιήσει εύκολα και άμεσα.
Στο σχέδιο «My Home Rewards» συμμετέχουν κορυφαίες επιχειρήσεις στην επίπλωση και στον εξοπλισμό κατοικίας στην Κύπρο όπως οι: IKEA, MegaElectric, Scandia, Stephanis, Dimco, Papanicolaou Blinds και Solomou Garden Centre, ενώ το σχέδιο θα εμπλουτίζεται τακτικά με νέους συνεργάτες.
Έτσι, η Ελληνική Τράπεζα προσφέρει στους πελάτες της πολύ περισσότερα από ένα απλό στεγαστικό δάνειο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το σχέδιο ισχύει για νέα στεγαστικά δάνεια που παραχωρούνται κάτω από τα προϊόντα της Ελληνικής Τράπεζας «Δάνειο Κατοικίας» και «Green Κατοικία» και είναι περιορισμένης διάρκειας. Για περισσότερες λεπτομέρειες γύρω από το σχέδιο, οι ενδιαφερόμενοι πελάτες μπορούν να ενημερώνονται μέσω της ιστοσελίδας της Ελληνικής Τράπεζας www.hellenicbank.com/myhome όπου είναι αναρτημένες οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν, όροι και προϋποθέσεις και άλλες πληροφορίες.
Υπενθυμίζεται ότι οι πελάτες της Ελληνικής Τράπεζας έχουν τη δυνατότητα να κάνουν αίτηση για «Στεγαστικό Δάνειο» μέσω κινητού τηλεφώνου, απλά κάνοντας εγγραφή στο Hellenic Bank Mobile App και ακολουθώντας μερικά εύκολα βήματα.
Οι οδηγίες είναι απλές και σαφείς, ο πελάτης θα κληθεί να επιλέξει το ποσό της πίστωσης που χρειάζεται και ακολούθως τον «υπολογισμό προσφοράς», να συμπληρώσει τα πεδία με τις προσωπικές πληροφορίες που απαιτούνται και να ανεβάσει τα απαραίτητα έγγραφα, να κατεβάσει τα προσυμβατικά έγγραφα και να πατήσει υποβολή αίτησης.
Επιπλέον, οι πελάτες μπορούν πολύ εύκολα να ορίσουν ραντεβού με έναν λειτουργό εξυπηρέτησης, μέσω της υπηρεσίας «Book A Meeting» στην ιστοσελίδα της Ελληνικής Τράπεζας. Το ραντεβού μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε διαδικτυακά, είτε σε κατάστημα της επιλογής του πελάτη, ώστε να συμφωνηθούν οι λεπτομέρειες του δανείου.