powered by

Διαμαρτυρία οδηγών φορτηγών στο λιμάνι Λάρνακας για πολλαπλά προβλήματα και καθυστερήσεις

Οδηγοί φορτηγών στο λιμάνι Λάρνακας διαμαρτυρήθηκαν χθες για τα πολλαπλά προβλήματα που, όπως αναφέρουν, αντιμετωπίζουν καθημερινά, μεταξύ των οποίων η πολύωρη εργασία και η μη ύπαρξη των απαραίτητων μηχανημάτων.

Όπως ανέφερε στο ΚΥΠΕ ο Λένιος Ελενοδώρου, εκπρόσωπος της ομάδας που αποτελείται από 24 οδηγούς φορτηγών στο λιμάνι Λάρνακας «τα προβλήματα μας άρχισαν όταν ανέλαβε η Αρχή Λιμένων μετά τον τερματισμό της συμφωνίας μεταξύ κυβέρνησης και της Kition Ocean Holdings Ltd."

"Λόγω του τερματισμού της συμφωνίας, τα μηχανήματα της Κition σταμάτησαν να χρησιμοποιούνται με αποτέλεσμα η Αρχή Λιμένων να φέρει εξωτερικό γερανό για τις εκφορτώσεις των πλοίων, κάτι που προκαλεί πάρα πολλή καθυστέρηση, αφού δεν είναι αρκετός για να διεκπαιρεωθεί η εργασία», ανέφερε.

Πρόσθεσε ότι "υπάρχει μόνο μια ζυγαριά, αφού οι υπόλοιπες είναι ιδιοκτησία της Kition που επίσης δεν είναι αρκετή για να ζυγιστούν όλα τα φορτηγά. Ένα άλλο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε, είναι ότι εδώ και δύο εβδομάδες εργαζόμαστε πάνω από 15 ώρες, προκειμένου να εξυπηρετήσουμε τα πλοία που βρίσκονται στο λιμάνι", πρόσθεσε, και σημείωσε πως "γίνεται υπέρβαση ταχογράφου, αφού ως επαγγελματίες οδηγοί μπορούμε να εργαστούμε μόνο 8-9 ώρες την ημέρα».

"Έτσι", σημείωσε, "κινδυνεύουμε όχι μόνο να μας πάρουν τις άδειες, αλλά και να πληρώσουμε χιλιάδες ευρώ σε πρόστιμο».

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση ο κ. Ελενοδώρου είπε ότι «ο κόμπος έφτασε στο χτένι, οι οδηγοί περιμένουν αρκετή ώρα για να ζυγίσουν σε μια ζυγαριά για να κάνουν τα δρομολόγια τους, ενώ τα προβλήματα είναι καθημερινά παρά το γεγονός ότι λαμβάνουμε διαβεβαιώσεις πως αυτά θα επιλυθούν».

Είπε ακόμα ότι «σήμερα Δευτέρα υπάρχουν στο λιμάνι Λάρνακας τρία πλοία τα οποία περιμένουν να εξυπηρετηθούν, με αποτέλεσμα να εργαζόμαστε πάρα πολλές ώρες χωρίς διάλειμμα, ενώ δεν υπάρχουν άλλοι οδηγοί ούτως ώστε να γίνει αντικατάσταση».

Χαρακτήρισε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν «πολύ σοβαρά» και πρόσθεσε πως «έχει εξαντληθεί και η υπομονή την οποία μας συστήνει να κάνουμε η Αρχή Λιμένων».

Σε μια πρώτη αντίδραση, από την Αρχή Λιμενων αναφέρθηκε στο ΚΥΠΕ πως το θέμα εξετάζεται προκειμένου να τύχει χειρισμού. 

Δειτε Επισης

Στις 745 οι σπουδαστικές αιτήσεις για δανειοδότηση από ΚΦΙΚΒ το 2024-Πόσες υποβλήθηκαν από την αρχή του 2025
Το επενδυτικό ταμείο 33East συμπληρώνει το πρώτο στάδιο χρηματοδότησης με άντληση €26 εκατ.
Ladies Circle 5 Πάφου και Tangent Club 5 Πάφου συνεχίζουν να στηρίζουν το Enavsma Foundation
Αυτή είναι και έτσι θα λειτουργεί η εθνική ηλεκτρονική ταυτότητα-«Όραμα η σύντομη και αποτελεσματική ψηφιοποίηση»
ΣΕΛΚ: Στρατηγικός συνεργάτης στη δράση «ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ 2025»
Παγκόσμια έρευνα της PwC: Σχεδόν 3 στους 5 CEOs είναι αισιόδοξοι για την παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη
Ο αντίκτυπος της ATAD 3 στην Κύπρο και οι φορολογικές και επιχειρηματικές πρακτικές
Η διαχείριση στόλου στο επίκεντρο του 18ου Συνεδρίου Εφοδιαστικής Αλυσίδας και Logistics
Μαθητικός Διαγωνισμός Τέχνης: Ξεκίνησε η περίοδος υποβολής αιτήσεων
Pascal: Περαιτέρω επέκταση με δύο νέα campuses στη Λεμεσό για το 2025