powered by

Μεγάλη επιτυχία για το Advertising, Marketing, Media and Communication Conference (video)

Ηχηρά ονόματα και κορυφαίοι ομιλητές δέχτηκαν τα δυνατό χειροκρότημα του κοινού κατά το φετινό Advertising, Marketing, Media and Communication Conference που πραγματοποιήθηκε στις 7 Ιουνίου στο Ξενοδοχείο Hilton Nicosia.

Το Συνέδριο κατάφερε για άλλη μια φορά να κεντρίσει το ενδιαφέρον των πρωταγωνιστών της βιομηχανίας και να αφήσει το μοναδικό του στίγμα.

Με θεματική «The Art of Perceptions», η μεγαλύτερη συγκέντρωση επαγγελματιών στον τομέα της διαφήμισης, του μάρκετινγκ, των μέσων ενημέρωσης και της επικοινωνίας στην Κύπρο ολοκλήρωσε την 21ο της διοργάνωση σε ένα διαδραστικό και συναρπαστικό γεγονός.

Μοίρασε γνώσεις και καινοτόμες ιδέες παρέχοντας τη δυνατότητα για ανταλλαγή εμπειριών μέσα από παρουσιάσεις και συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης που διεξήγαγαν εμπειρογνώμονες και επαγγελματίες από όλο το φάσμα της διαφήμισης, του μάρκετινγκ και των ΜΜΕ.

Φέτος, το Συνέδριο αποτελούνταν από τις εξής πέντε διαδραστικές σκηνές:

  • Building Brilliant Brands
  • Global Trends in Media Stage
  • AI and the Future of Communication Stage
  • Smart Influencer Marketing Stage
  • It’s a digital world: Digital Platforms & Social Media Stage

Οι πιο πάνω σκηνές έφεραν σε επαφή ειδικούς από το εξωτερικό για να συζητήσουν και να ανταλλάξουν απόψεις σχετικά με μερικές από τις βασικές έννοιες και εξελίξεις που αναδιαμορφώνουν και φέρνουν επανάσταση στον κόσμο της διαφήμισης, του μάρκετινγκ και των μέσων ενημέρωσης.

Οι σύνεδροι παρακολούθησαν από κοντά ομιλίες της Google,, της BRND WGN,της IFMS Media, της Ogilvy, της Ear to the Ground καθώς και της Youtube. Επί σκηνής βρέθηκαν εκπρόσωποι και από δημοφιλείς επιχειρήσεις καθώς και μεγάλους Οργανισμούς της Κύπρου.

Το συνέδριο συγκέντρωσε Διευθυντές και Στελέχη Μάρκετινγκ, Brand Managers, Digital Managers, Διευθυντές Πωλήσεων, Διευθύνοντες Συμβούλους, Γενικούς Διευθυντές, Επικεφαλής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, καθώς και ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών από κάθε τομέα οικονομικής δραστηριότητας.

Το παρών τους έδωσαν επίσης Στελέχη Διαφημιστικών Γραφείων, Συμβούλους Επικοινωνίας καθώς και Επαγγελματίες και Συμβούλους Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης.

Χορηγοί του 21ου Advertising, Marketing, Media and Communication Conference ήταν: ECOMMBX, IMR/University of Nicosia

Υποστηρικτής: 1210 Media, Webarts

Με τη στήριξη: Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου (ΚΟΕΔ), Σύνδεσμος

Διαφημιζομένων Κύπρου (ΣΔΚ), Σύνδεσμος Διαφήμισης – Επικοινωνίας Κύπρου (ΣΔΕΚ)

Οργανωτής: ΙΜΗ

Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha TV Kύπρου, Cyprus Business News, περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, πόρταλ REPORTER, SuperFM

Δείτε πιο κάτω όσα κατέγραψε η κάμερα του INBusiness TV:

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Εννέα κορυφαίες εταιρείες με έδρα την Κύπρο που υιοθέτησαν εργαλεία AI
Familychef: Πλάνα...διατροφής και μια εταιρεία που έχει ως στόχο οι πελάτες της να μάθουν να τρώνε σωστά
Stoiximan και Απόλλων Λεμεσού στο πλευρό της τρίτης ηλικίας με ουσιαστική στήριξη στο Αλεξάνδρειο Μέλαθρο
Προχωρά στη δημιουργία δικτύου εγκαταστάσεων διαχείρισης δημοτικών αποβλήτων το Τμήμα Περιβάλλοντος
Επενδύει στη δημιουργία ενός καλύτερου αύριο ο ΣΕΛΚ-Εκδήλωση με επίκεντρο την δεντροφύτευση και την βιωσιμότητα
Πώς ενδυναμώνει τη θέση της Ελληνικής στον ασφαλιστικό τομέα η απόκτηση της CNP-Αύξηση μεριδίων αγοράς και εσόδων
Πασχαλινό μήνυμα από τον Φιλόκυπρο Ρουσουνίδη...Η διαβεβαίωση που δίνει προς τα μέλη του ΚΕΒΕ(video)
Οι δηλώσεις των χορηγών του 15ου Nicosia Economic Congress (vid)
Μαρία Μαρκίδου Γεωργιάδου: Το Cyprus Seeds ανάμεσα στα κορυφαία εκκολαπτήρια startups στην Ευρώπη
Το Cyprus Forum-Cities επιστρέφει για τρίτη χρονιά στη Λεμεσό