Μεγάλη επιτυχία για το Advertising, Marketing, Media and Communication Conference (video)

Ηχηρά ονόματα και κορυφαίοι ομιλητές δέχτηκαν τα δυνατό χειροκρότημα του κοινού κατά το φετινό Advertising, Marketing, Media and Communication Conference που πραγματοποιήθηκε στις 7 Ιουνίου στο Ξενοδοχείο Hilton Nicosia.

Το Συνέδριο κατάφερε για άλλη μια φορά να κεντρίσει το ενδιαφέρον των πρωταγωνιστών της βιομηχανίας και να αφήσει το μοναδικό του στίγμα.

Με θεματική «The Art of Perceptions», η μεγαλύτερη συγκέντρωση επαγγελματιών στον τομέα της διαφήμισης, του μάρκετινγκ, των μέσων ενημέρωσης και της επικοινωνίας στην Κύπρο ολοκλήρωσε την 21ο της διοργάνωση σε ένα διαδραστικό και συναρπαστικό γεγονός.

Μοίρασε γνώσεις και καινοτόμες ιδέες παρέχοντας τη δυνατότητα για ανταλλαγή εμπειριών μέσα από παρουσιάσεις και συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης που διεξήγαγαν εμπειρογνώμονες και επαγγελματίες από όλο το φάσμα της διαφήμισης, του μάρκετινγκ και των ΜΜΕ.

Φέτος, το Συνέδριο αποτελούνταν από τις εξής πέντε διαδραστικές σκηνές:

  • Building Brilliant Brands
  • Global Trends in Media Stage
  • AI and the Future of Communication Stage
  • Smart Influencer Marketing Stage
  • It’s a digital world: Digital Platforms & Social Media Stage

Οι πιο πάνω σκηνές έφεραν σε επαφή ειδικούς από το εξωτερικό για να συζητήσουν και να ανταλλάξουν απόψεις σχετικά με μερικές από τις βασικές έννοιες και εξελίξεις που αναδιαμορφώνουν και φέρνουν επανάσταση στον κόσμο της διαφήμισης, του μάρκετινγκ και των μέσων ενημέρωσης.

Οι σύνεδροι παρακολούθησαν από κοντά ομιλίες της Google,, της BRND WGN,της IFMS Media, της Ogilvy, της Ear to the Ground καθώς και της Youtube. Επί σκηνής βρέθηκαν εκπρόσωποι και από δημοφιλείς επιχειρήσεις καθώς και μεγάλους Οργανισμούς της Κύπρου.

Το συνέδριο συγκέντρωσε Διευθυντές και Στελέχη Μάρκετινγκ, Brand Managers, Digital Managers, Διευθυντές Πωλήσεων, Διευθύνοντες Συμβούλους, Γενικούς Διευθυντές, Επικεφαλής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, καθώς και ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών από κάθε τομέα οικονομικής δραστηριότητας.

Το παρών τους έδωσαν επίσης Στελέχη Διαφημιστικών Γραφείων, Συμβούλους Επικοινωνίας καθώς και Επαγγελματίες και Συμβούλους Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης.

Χορηγοί του 21ου Advertising, Marketing, Media and Communication Conference ήταν: ECOMMBX, IMR/University of Nicosia

Υποστηρικτής: 1210 Media, Webarts

Με τη στήριξη: Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου (ΚΟΕΔ), Σύνδεσμος

Διαφημιζομένων Κύπρου (ΣΔΚ), Σύνδεσμος Διαφήμισης – Επικοινωνίας Κύπρου (ΣΔΕΚ)

Οργανωτής: ΙΜΗ

Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha TV Kύπρου, Cyprus Business News, περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, πόρταλ REPORTER, SuperFM

Δείτε πιο κάτω όσα κατέγραψε η κάμερα του INBusiness TV:

Δειτε Επισης

Μπαίνουν στα προγράμματα της ΑνΑΔ από τον Γενάρη του 2026 οι αγρότες-Χαιρετίζουν οι αγροτικές οργανώσεις
Το δεύτερο πακέτο τροποποιήσεων για την τοπική αυτοδιοίκηση-Σημαντικές βελτιώσεις για δήμους, ΕΟΑ και κοινότητες
ERB ASFALISTIKI: Στηρίζει την αριστεία και επιβραβεύει την πρωτιά
Πανεπιστήμιο Λεμεσού: Προκήρυξη υποτροφιών εις μνήμη του Γιαννάκη Ιωαννίδη για το ακαδημαϊκό έτος 2025-26
Η Κύπρος στο επίκεντρο της έρευνας για τον εγκέφαλο... Συμμετοχή του ΙΝΓΚ στο META-BRAIN
Συμμετοχή της Αρχής Λιμένων Κύπρου σε σεμινάριο του οργανισμού ΙΑΡΗ
Η μάχη για την ενσωμάτωση της βιωσιμότητας πριν να είναι πολύ αργά
Η ΕΚΟ Κύπρου συνεχίζει να στηρίζει την Τράπεζα Αίματος
Αλλάζοντας το παιχνίδι: Εκείνοι που καινοτομούν-Εκείνοι που εμπνέουν
Αλλάζοντας οπτική: Με το βλέμμα στραμμένο προς ανατολάς η Κύπρος