powered by

Μεγάλη επιτυχία για το Advertising, Marketing, Media and Communication Conference (video)

Ηχηρά ονόματα και κορυφαίοι ομιλητές δέχτηκαν τα δυνατό χειροκρότημα του κοινού κατά το φετινό Advertising, Marketing, Media and Communication Conference που πραγματοποιήθηκε στις 7 Ιουνίου στο Ξενοδοχείο Hilton Nicosia.

Το Συνέδριο κατάφερε για άλλη μια φορά να κεντρίσει το ενδιαφέρον των πρωταγωνιστών της βιομηχανίας και να αφήσει το μοναδικό του στίγμα.

Με θεματική «The Art of Perceptions», η μεγαλύτερη συγκέντρωση επαγγελματιών στον τομέα της διαφήμισης, του μάρκετινγκ, των μέσων ενημέρωσης και της επικοινωνίας στην Κύπρο ολοκλήρωσε την 21ο της διοργάνωση σε ένα διαδραστικό και συναρπαστικό γεγονός.

Μοίρασε γνώσεις και καινοτόμες ιδέες παρέχοντας τη δυνατότητα για ανταλλαγή εμπειριών μέσα από παρουσιάσεις και συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης που διεξήγαγαν εμπειρογνώμονες και επαγγελματίες από όλο το φάσμα της διαφήμισης, του μάρκετινγκ και των ΜΜΕ.

Φέτος, το Συνέδριο αποτελούνταν από τις εξής πέντε διαδραστικές σκηνές:

  • Building Brilliant Brands
  • Global Trends in Media Stage
  • AI and the Future of Communication Stage
  • Smart Influencer Marketing Stage
  • It’s a digital world: Digital Platforms & Social Media Stage

Οι πιο πάνω σκηνές έφεραν σε επαφή ειδικούς από το εξωτερικό για να συζητήσουν και να ανταλλάξουν απόψεις σχετικά με μερικές από τις βασικές έννοιες και εξελίξεις που αναδιαμορφώνουν και φέρνουν επανάσταση στον κόσμο της διαφήμισης, του μάρκετινγκ και των μέσων ενημέρωσης.

Οι σύνεδροι παρακολούθησαν από κοντά ομιλίες της Google,, της BRND WGN,της IFMS Media, της Ogilvy, της Ear to the Ground καθώς και της Youtube. Επί σκηνής βρέθηκαν εκπρόσωποι και από δημοφιλείς επιχειρήσεις καθώς και μεγάλους Οργανισμούς της Κύπρου.

Το συνέδριο συγκέντρωσε Διευθυντές και Στελέχη Μάρκετινγκ, Brand Managers, Digital Managers, Διευθυντές Πωλήσεων, Διευθύνοντες Συμβούλους, Γενικούς Διευθυντές, Επικεφαλής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, καθώς και ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών από κάθε τομέα οικονομικής δραστηριότητας.

Το παρών τους έδωσαν επίσης Στελέχη Διαφημιστικών Γραφείων, Συμβούλους Επικοινωνίας καθώς και Επαγγελματίες και Συμβούλους Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης.

Χορηγοί του 21ου Advertising, Marketing, Media and Communication Conference ήταν: ECOMMBX, IMR/University of Nicosia

Υποστηρικτής: 1210 Media, Webarts

Με τη στήριξη: Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου (ΚΟΕΔ), Σύνδεσμος

Διαφημιζομένων Κύπρου (ΣΔΚ), Σύνδεσμος Διαφήμισης – Επικοινωνίας Κύπρου (ΣΔΕΚ)

Οργανωτής: ΙΜΗ

Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha TV Kύπρου, Cyprus Business News, περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, πόρταλ REPORTER, SuperFM

Δείτε πιο κάτω όσα κατέγραψε η κάμερα του INBusiness TV:

Δειτε Επισης

3o Cyprus International Technology Relocation Summit: Η Κύπρος ως διεθνής τεχνολογικός κόμβος
Το πρωτοποριακό δημιουργικό concept της XM για τον «XM Μαραθώνιο Λεμεσού-XM LIMASSOL MARATHON»
Μέλος του #BeatPlasticPollution για προστασία της μέλισσας από τα μικροπλαστικά το Πανεπιστήμιο Λεμεσού
Βαρόμετρο θέσεων εργασίας στην τεχνητή νοημοσύνη από την PwC-Τι καταδεικνύουν τα ευρήματα
Εκστρατεία #HBVolunteersChallenge: Πέντε χρόνια προσφοράς από τα μέλη του προσωπικού της Ελληνικής Τράπεζας
Η G. Ioannou Emporiki Ltd επενδύει στον ψηφιακό μετασχηματισμό με το SOFTONE ERP Series 6
TryAthlon: Μια δράση με επίκεντρο τους έφηβους
Τσιμεντοποιία Βασιλικού: Μέρισμα συνολικού ύψους €13 εκατ. στους μετόχους της-Πότε θα καταβληθεί
Όταν ο φόβος για την τεχνητή νοημοσύνη γίνεται καταλύτης καινοτομίας
GAEA: Η γυναίκα στο επίκεντρο της αγρο-επιχειρηματικότητας