Ιδιοκτήτες σκαφών: Να επανέλθουν άμεσα οι προηγούμενες χρεώσεις ελλειμενισμού στη μαρίνα Λάρνακας

Άμεση επαναφορά των χρεώσεων ελλιμενισμού σκαφών στα επίπεδα που ήταν πριν την ανάθεση του έργου στην Kition Ocean Holdings Ltd, ζητά ο Σύνδεσμος Ελλιμενισμένων Σκαφών Κύπρου.

Σε ανακοίνωση του Συνδέσμου αναφέρεται ότι «προειδοποιούσαμε από την αρχή για τις προχειρότητες του επενδυτή και πραγματοποιήσαμε σχετική παρουσίαση στον Υπουργό Μεταφορών Επικοινωνιών και Εργων τον Μάρτιο 2023, με συγκεκριμένες υποδείξεις για την αρνητική πορεία του Έργου, ωστόσο δυστυχώς δεν εισακουστήκαμε. Ακόμα πραγματοποιήσαμε διαμαρτυρίες στην Λάρνακα σε μια προσπάθεια να ενημερώσουμε το κοινό και τους αρμόδιους για την πραγματική πορεία του έργου».

Προστίθεται ότι «οι ιδιοκτήτες σκαφών στη μαρίνα Λάρνακας είναι δυστυχώς τα βασικά θύματα της κάκιστης διαχείρισης του θέματος της ιδιωτικοποίησης της μαρίνας από την προηγούμενη Κυβέρνηση, των προχειροτήτων του επενδυτή και των κακών χειρισμών του αρμόδιου Υπουργείου. Πληρώνουμε αδικαιολόγητες αυξήσεις πέραν του 40% στα τέλη ελλιμενισμού, με μείωση παροχών και υπηρεσιών, με τις ευλογίες του Υπουργείου Μεταφορών, που μέχρι και πριν μερικούς μήνες, διαβεβαίωνε δημόσια ότι το έργο προχωρά βάσει του προγράμματος», αναφέρεται.

Σημειώνεται ότι «η απολύτως αναγκαία εκβάθυνση της εισόδου της μαρίνας, δεν έγινε ποτέ και η είσοδος της μαρίνας γίνεται ολοένα και πιο ξέβαθη, λόγω της συσσώρευσης άμμου στο βυθό, προκαλώντας προσάραξη των σκαφών. Η διατηρητέα αποβάθρα θα έπρεπε να παραδοθεί Ιούνιο του 2023 και είναι ακόμα κλειστή, ενώ τα έργα που εκτελέστηκαν από τον επενδυτή, δηλαδή χώροι στάθμευσης, παιδότοπος, τραμπολίνο και άλλα, δεν είχαν καμία σχέση με τα έργα που ανάλαβε, αλλά έργα που αποφέρουν εύκολο και γρήγορο κέρδος».

Σύμφωνα με τον Σύνδεσμο, «ως αποτέλεσμα των αυξημένων χρεώσεων και των συμπεριφορών και ενεργειών του επενδυτή, πέραν των 50 σκαφών έχουν εγκαταλείψει τη μαρίνα Λάρνακας. Διαθέτουμε πολυετείς γνώσεις και εμπειρίες στα θέματα ελλιμενισμού σκαφών και μαρίνων, έχουμε συγκεκριμένες ιδέες και προτάσεις (με εκπόνηση business plan), για βέλτιστη ανάπτυξη και επικερδή διαχείριση της μαρίνας Λάρνακας ξεχωριστά από μόνης της με απτά οφέλη στη Λάρνακα και στο κράτος, και στο ναυτικό τουρισμό ειδικότερα», αναφερει.

Είμαστε οι άμεσα επηρεαζόμενοι, αναφέρεται στην ανακοίνωση και «απαιτούμε να ληφθούν σοβαρά υπόψη οι θέσεις και απόψεις μας και να είμαστε μέρος των συζητήσεων σε όποια νέα προσπάθεια της Κυβέρνησης για εξεύρεση κατάλληλου διαχειριστή της μαρίνας Λάρνακας".

«Απαιτούμε άμεση επαναφορά των χρεώσεων ελλιμενισμού στα επίπεδα που ήταν πριν την ανάθεση του έργου στην Kition αφού αποδεδειγμένα», λέει ο Σύνδεσμος, «τίποτα δεν έγινε που να δικαιολογεί τις αυξήσεις που ετσιθελικά επέβαλε ο επενδυτής».

Δειτε Επισης

Συμφωνία Χατζημανώλη-Aponte για ενίσχυση των υπό κυπριακή σημαία πλοίων του ομίλου MSC
Απονεμήθηκαν τα «Zero Waste HoReCa Champions Awards 2024»
Αυτό είναι το νέο Δ.Σ. του Συνδέσμου Eργοληπτών Μηχανολογικών και Ηλεκτρολογικών Έργων Κύπρου
Ξεκινά σύντομα διεθνής εκστρατεία προβολής της Κύπρου, «ανεκτίμητη η συμβολή των διεθνών επιχειρήσεων»
Πρώτη αύξηση μετά από δύο χρόνια για τον στόλο των ποντοπόρων πλοίων υπό κυπριακή σημαία
Great Sea Interconnector: Εν αναμονή της μελέτης κόστους-οφέλους για την τελική επενδυτική απόφαση η Κ.Δ.
Ενδιαφέρον Tesla και Samsung για συμμετοχή στη δημιουργία συστήματος αποθήκευσης ηλεκτρισμού με μπαταρίες
ISIS Clinic: Νέα γυναικολογική/μαιευτική κλινική έρχεται στη Λευκωσία
H Ypera Ασφαλιστική βράβευσε τους ανθρώπους και συνεργάτες της
Νέα χρηματοδοτικά εργαλεία για τον πρωτογενή τομέα