Ιδιοκτήτες σκαφών: Να επανέλθουν άμεσα οι προηγούμενες χρεώσεις ελλειμενισμού στη μαρίνα Λάρνακας

Άμεση επαναφορά των χρεώσεων ελλιμενισμού σκαφών στα επίπεδα που ήταν πριν την ανάθεση του έργου στην Kition Ocean Holdings Ltd, ζητά ο Σύνδεσμος Ελλιμενισμένων Σκαφών Κύπρου.

Σε ανακοίνωση του Συνδέσμου αναφέρεται ότι «προειδοποιούσαμε από την αρχή για τις προχειρότητες του επενδυτή και πραγματοποιήσαμε σχετική παρουσίαση στον Υπουργό Μεταφορών Επικοινωνιών και Εργων τον Μάρτιο 2023, με συγκεκριμένες υποδείξεις για την αρνητική πορεία του Έργου, ωστόσο δυστυχώς δεν εισακουστήκαμε. Ακόμα πραγματοποιήσαμε διαμαρτυρίες στην Λάρνακα σε μια προσπάθεια να ενημερώσουμε το κοινό και τους αρμόδιους για την πραγματική πορεία του έργου».

Προστίθεται ότι «οι ιδιοκτήτες σκαφών στη μαρίνα Λάρνακας είναι δυστυχώς τα βασικά θύματα της κάκιστης διαχείρισης του θέματος της ιδιωτικοποίησης της μαρίνας από την προηγούμενη Κυβέρνηση, των προχειροτήτων του επενδυτή και των κακών χειρισμών του αρμόδιου Υπουργείου. Πληρώνουμε αδικαιολόγητες αυξήσεις πέραν του 40% στα τέλη ελλιμενισμού, με μείωση παροχών και υπηρεσιών, με τις ευλογίες του Υπουργείου Μεταφορών, που μέχρι και πριν μερικούς μήνες, διαβεβαίωνε δημόσια ότι το έργο προχωρά βάσει του προγράμματος», αναφέρεται.

Σημειώνεται ότι «η απολύτως αναγκαία εκβάθυνση της εισόδου της μαρίνας, δεν έγινε ποτέ και η είσοδος της μαρίνας γίνεται ολοένα και πιο ξέβαθη, λόγω της συσσώρευσης άμμου στο βυθό, προκαλώντας προσάραξη των σκαφών. Η διατηρητέα αποβάθρα θα έπρεπε να παραδοθεί Ιούνιο του 2023 και είναι ακόμα κλειστή, ενώ τα έργα που εκτελέστηκαν από τον επενδυτή, δηλαδή χώροι στάθμευσης, παιδότοπος, τραμπολίνο και άλλα, δεν είχαν καμία σχέση με τα έργα που ανάλαβε, αλλά έργα που αποφέρουν εύκολο και γρήγορο κέρδος».

Σύμφωνα με τον Σύνδεσμο, «ως αποτέλεσμα των αυξημένων χρεώσεων και των συμπεριφορών και ενεργειών του επενδυτή, πέραν των 50 σκαφών έχουν εγκαταλείψει τη μαρίνα Λάρνακας. Διαθέτουμε πολυετείς γνώσεις και εμπειρίες στα θέματα ελλιμενισμού σκαφών και μαρίνων, έχουμε συγκεκριμένες ιδέες και προτάσεις (με εκπόνηση business plan), για βέλτιστη ανάπτυξη και επικερδή διαχείριση της μαρίνας Λάρνακας ξεχωριστά από μόνης της με απτά οφέλη στη Λάρνακα και στο κράτος, και στο ναυτικό τουρισμό ειδικότερα», αναφερει.

Είμαστε οι άμεσα επηρεαζόμενοι, αναφέρεται στην ανακοίνωση και «απαιτούμε να ληφθούν σοβαρά υπόψη οι θέσεις και απόψεις μας και να είμαστε μέρος των συζητήσεων σε όποια νέα προσπάθεια της Κυβέρνησης για εξεύρεση κατάλληλου διαχειριστή της μαρίνας Λάρνακας".

«Απαιτούμε άμεση επαναφορά των χρεώσεων ελλιμενισμού στα επίπεδα που ήταν πριν την ανάθεση του έργου στην Kition αφού αποδεδειγμένα», λέει ο Σύνδεσμος, «τίποτα δεν έγινε που να δικαιολογεί τις αυξήσεις που ετσιθελικά επέβαλε ο επενδυτής».

Δειτε Επισης

Η GDEV ενισχύει το Κοινωνικό Παντοπωλείο Λεμεσού
Ο σταθερός υποστηρικτής σε κάθε μεγάλη στιγμή του Κυπριακού Αθλητισμού
Η CNP Ασφαλιστική στηρίζει την αριστεία και επιβραβεύει την πρωτιά
Ανανεώθηκε η συλλογική σύμβαση των εργαζομένων της Nicosia Public Transport-Τι προνοεί η νέα συμφωνία
Οριστική συμφωνία για εξαγορά του SCSS Fund Management Ltd από την CPI Holdings Plc
Μ. Δημοπούλου: Οι στόχοι ESG της Philip Morris και οι στέρεες βάσεις σε θέματα βιωσιμότητας στην κυπριακή αγορά
Καταναλωτικές συνήθειες και σπατάλη τροφίμων στην Κύπρο-Η επιρροή του Waste Wisely Cyprus
Ακόμη μια πράξη ανθρωπιάς από ΕΚΟ Κύπρου-Εθελοντική αιμοδοσία εις μνήμην εκλιπόντος μέλους της εταιρείας
Έπεσαν οι υπογραφές για τη συλλογική σύμβαση στον κλάδο διανομής και ταχυμεταφορών-Όσα προβλέπει
payabl. KidIT Cyprus και PAYABL EKA AEΛ διοργανώνουν μια συναρπαστική εκδήλωση για τα παιδιά