Βγαίνει ο ανάδοχος για το e-kalathi...Ο οδικός χάρτης μέχρι την λειτουργία της ψηφιακής πλατφόρμας

Ένα ακόμη βήμα προς την ανάπτυξη και λειτουργία της εφαρμογής e-kalathi, η οποία αναμένεται να αποτελέσει ένα εύχρηστο εργαλείο στα χέρια των καταναλωτών, θα γίνει σήμερα Δευτέρα.

Μιλώντας στο InBusinessNews o διευθυντής της Υπηρεσίας Προστασίας του Καταναλωτή, Κωνσταντίνος Καραγιώργης, «τη Δευτέρα θα συνέλθει το Συμβούλιο Προσφορών, στο οποίο θα παρουσιάσουμε τα αποτελέσματα της αξιολόγησης που κάναμε, με βάση τις προσφορές που κατατέθηκαν, και θα λάβει τις τελικές αποφάσεις για κατακύρωση του διαγωνισμού σε έναν εκ των προσφοροδοτών».

Συνεπώς, σημείωσε, «τη Δευτέρα θα γνωρίζουμε εσωτερικά ποιος θα είναι ο ανάδοχος που θα αναλάβει την ανάπτυξη, εγκατάσταση και λειτουργία της ψηφιακής πλατφόρμας».

Την ίδια μέρα, πρόσθεσε, θα ενημερωθεί και ο ανάδοχος ότι κέρδισε τον διαγωνισμό, ενώ θα δοθεί προθεσμία 15 ημερών στις άλλες εταιρείες που υπέβαλαν προσφορά για να προσφύγουν στην Αναθεωρητική Αρχή Προσφορών και να υποβάλουν πιθανές ενστάσεις.

«Μετά την παρέλευση των 15 ημερών, θα οριστεί ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης με την ανάδοχο εταιρεία, προκειμένου να προχωρήσει η υλοποίηση της σύμβασης», συνέχισε, υπογραμμίζοντας ότι η υπογραφή της σύμβασης αναμένεται να γίνει περί τα μέσα Ιουνίου.

Μετά την υπογραφή της σύμβασης, συμπλήρωσε ο κ. Καραγιώργης, «θα πιέσουμε όσο μπορούμε τα πράγματα, με στόχο μέχρι το τέλος του έτους η εφαρμογή να είναι έτοιμη και διαθέσιμη στο κοινό, τους καταναλωτές».

«Η λειτουργία της πλατφόρμας e-kalathi είναι ψηλά στις προτεραιότητές μας και θέλουμε το συντομότερο δυνατόν να λειτουργήσει», σημείωσε, επισημαίνοντας ότι «θέλουμε η εφαρμογή που θα αναπτυχθεί να είναι εύχρηστη, να μπορούν οι καταναλωτές να συγκρίνουν τιμές ανά στιγμή και να κάνουν τις καλύτερες-για αυτούς-επιλογές».

Οι εννέα μνηστήρες

Αξίζει να αναφερθεί ότι, σύμφωνα με την Επισκόπηση Ανοίγματος Προσφορών, για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi εξέφρασαν ενδιαφέρον και κατέθεσαν προσφορές συνολικά εννέα εταιρείες, εκ των οποίων οι δύο από την Ελλάδα.

Πρόκειται για τις:

  • CBS IT Systems Cyprus Ltd: €379.001
  • PricewaterhouseCoopers Ltd: €472.001
  • Cellock Ltd: €331.500
  • G.M. Powersoft Computer Solutions Ltd: €237.000
  • D.G. Techlink Ltd: €335.625
  • Quality and Reliability SA: €241.500
  • ΣΑΪΜΠΕΡΣ Α.Ε Ανάπτυξη Ολοκληρωμένων Λύσεων Ηλεκτρονικού Εμπορίου: €222.101
  • Tryroso Ltd: €346.501
  • Cytacom Solutions Ltd: €354.260

Σημειώνεται ότι, το εκτιμώμενο κόστος για ανάπτυξη της πλατφόρμας είχε καθοριστεί στις €485.200 συν ΦΠΑ κι όπως προκύπτει οι προσφορές που υποβλήθηκαν είναι αρκετά χαμηλότερες από αυτό.

Το e-kalathi

Υπενθυμίζεται ότι στην πλατφόρμα e-kalathi θα συμμετέχουν μόνο οι υπεραγορές με ετήσιο κύκλο εργασιών πέντε εκατομμυρίων ευρώ και πάνω, ενώ μέσω αυτής θα παρουσιάζονται οι τιμές για 350 προϊόντα με τον ίδιο κωδικό αγοράς.

Με δεδομένο, πάντως, ότι για την μεγάλη πλειοψηφία των προϊόντων υπάρχουν διαθέσιμες στην αγορά πέραν της μίας επωνυμίας, ο συνολικός αριθμός των προϊόντων μπορεί να φθάσει τα 1.500 ή και τις 2.000.

Αξίζει δε να αναφερθεί ότι με βάση τη νομοθεσία που ψήφισε η Βουλή, οι συμμετέχοντες στην πλατφόρμα θα είναι υποχρεωμένοι καθημερινά, μέχρι τις εννέα το πρωί, να αποστέλλουν τα δεδομένα με τις τιμές των προϊόντων τους στην Υπηρεσία Προστασίας του Καταναλωτή για να ενημερώνεται σχετικά και η πλατφόρμα.

Σημειώνεται, τέλος, ότι η πλατφόρμα θα είναι προσβάσιμη, τόσο μέσω εφαρμογής στα κινητά τηλέφωνα όσο και μέσω ιστοσελίδας για ηλεκτρονικούς υπολογιστές.

Δειτε Επισης

Οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ και η εταιρεία ΕΥΡΗΚΑ ενίσχυσαν το έργο του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού
Ανακάλυψε τις υπηρεσίες του Kings Avenue Mall
Ανάσα στην αγορά οι καλοκαιρινές εκπτώσεις-H αυστηρή έκκληση του ΠΑΣΥΛΕ στους καταστηματάρχες
Αύξηση 20,7% στον κύκλο εργασιών στον ευρύτερο εμπορικό τομέα το 2022
Στο στόχαστρο της Κομισιόν Temu και Shein-Προς επιβολή δασμών στα φθηνά προϊόντα
ΠΑΣΥΛΕ: Η ευθύνη υπεραγορών για τα καπάκια στα πλαστικά μπουκάλια-Διευκρινίσεις για λιανέμπορους
Νέο flagship κατάστημα Cosmos Sport προσεχώς στο My Mall Limassol
Τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές την περίοδο των εκπτώσεων
Andreotti και Mantle ενώνουν δυνάμεις για AI και ψηφιακό μετασχηματισμό
Χαλλούμι ΠΟΠ: Η αβεβαιότητα για την ποσόστωση, ο κίνδυνος για τις εξαγωγές και η ευθύνη των κυβερνώντων