Οι διεθνείς τάσεις μάρκετινγκ και η κυπριακή αγορά

Σπουδαία ονόματα και γνωστοί ομιλητές από Κύπρο και το εξωτερικό φιγουράρουν στο φετινό Advertising, Marketing, Media and Communication Conference που πραγματοποιείται στις 7 Ιουνίου στο Ξενοδοχείο Hilton Nicosia. Ένα συνέδριο, που καταφέρνει κάθε χρόνο να κεντρίζει το ενδιαφέρον των πρωταγωνιστών της βιομηχανίας και να αφήνει το μοναδικό του στίγμα.

Με θεματική «The Art of Perceptions», η μεγαλύτερη συγκέντρωση επαγγελματιών στον τομέα της διαφήμισης, του μάρκετινγκ, των μέσων ενημέρωσης και της επικοινωνίας στην Κύπρο διανύει ήδη το 21ο της έτος και υπόσχεται ακόμη ένα διαδραστικό και συναρπαστικό γεγονός.

Σκοπός της διοργάνωσης κατά τη φετινή χρονιά αποτελεί το να μοιραστεί με το κοινό, γνώσεις και καινοτόμες ιδέες και να παράσχει τη δυνατότητα για ανταλλαγή εμπειριών μέσα από παρουσιάσεις και συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης που θα πραγματοποιήσουν εμπειρογνώμονες και επαγγελματίες από όλο το φάσμα της διαφήμισης, του μάρκετινγκ και των ΜΜΕ.

Ανάμεσά τους και Συζήτηση Στρογγυλής Τραπέζης που αφορά στην υιοθέτηση των μοντέλων και στρατηγικών των marketeers του εξωτερικού.

Πώς όμως οι διεθνείς τάσεις marketing μεταφράζονται στην κυπριακή αγορά;

Την απάντηση δεν θα μπορούσαν να δώσουν άλλοι εκτός από μερικούς από τους πλέον βασικούς παίκτες του Κλάδου. Ο λόγος για την Αρετή Αναστασιάδου, Group COO, Telia & Pavla BBDO, Κωνσταντίνο Ντάλτα, Managing Director, Red Wolf PR & Advertising Agency, Άντρεα Χατζηβασιλείου, Chief Operating Officer, Partners Connected Communications, Σπύρο Λαβράνο, Managing Director, United Brains, Νικολέττα Βλάσιου, General Manager, TBWA\Entelia και Βάσω Βασιλείου, CEO, Innovation Leo Burnett.

Συντονιστής της Συζήτησης και του Συνεδρίου θα είναι ο CEO του Alpha Κύπρου, Πέτρος Πέτρου.

Οι πανελίστες θα συναντηθούν στην σκηνή για μια συζήτηση σε σχέση με το μέλλον του marketing, τις προκλήσεις αλλά και τις ευκαιρίες που εντοπίζουν.

Η ατζέντα της διοργάνωσης

Το Συνέδριο θα αποτελείται, φέτος, από τις εξής πέντε διαδραστικές σκηνές:

  • Building Brilliant Brands
  • Global Trends in Media Stage
  • AI and the Future of Communication Stage
  • Smart Influencer Marketing Stage
  • It’s a digital world: Digital Platforms & Social Media Stage

Οι πιο πάνω σκηνές θα φέρουν σε επαφή ειδικούς από το εξωτερικό για να συζητήσουν και να ανταλλάξουν απόψεις σχετικά με μερικές από τις βασικές έννοιες και εξελίξεις που αναδιαμορφώνουν και φέρνουν επανάσταση στον κόσμο της διαφήμισης, του μάρκετινγκ και των μέσων ενημέρωσης.

Μην χάσετε την ευκαιρία να δείτε από κοντά ομιλίες της Google,, της IFMS Media καθώς και της BRND WGN. Επί σκηνής αναμένονται εξάλλου και δημοφιλείς επιχειρήσεις καθώς και μεγάλοι Οργανισμοί της Κύπρου.

Ποιους ενδιαφέρει

Ο θεσμός απευθύνεται σε Διευθυντές και Στελέχη Μάρκετινγκ, Brand Managers, Digital Managers, Διευθυντές Πωλήσεων, Διευθύνοντες Συμβούλους, Γενικούς Διευθυντές, Επικεφαλής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, καθώς και σε ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών από κάθε τομέα οικονομικής δραστηριότητας.

Αφορά επίσης σε Στελέχη Διαφημιστικών Γραφείων, Συμβούλους Επικοινωνίας καθώς και Επαγγελματίες και Συμβούλους Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, προσφέροντάς τους μια μοναδική ευκαιρία να παρουσιάσουν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους.

Για το πρόγραμμα του Συνεδρίου κάντε κλικ εδώ.

Για εγγραφές κάντε κλικ εδώ.

Πληροφορίες

Οργανωτής: IMH

Χορηγοί: ECOMMBX, IMR/University of Nicosia

Υποστηρικτής: 1210 Media, Webarts

Με τη στήριξη: Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου (ΚΟΕΔ), Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου (ΣΔΚ), Σύνδεσμος Διαφήμισης – Επικοινωνίας Κύπρου (ΣΔΕΚ)

Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha TV Kύπρου, Cyprus Business News, περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, πόρταλ REPORTER, SuperFM

Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:

Τ: 22505555 │ Φ: 22679820 │ email: events@imhbusiness.com

Μπορείτε επίσης να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Η GDEV ενισχύει το Κοινωνικό Παντοπωλείο Λεμεσού
Ο σταθερός υποστηρικτής σε κάθε μεγάλη στιγμή του Κυπριακού Αθλητισμού
Η CNP Ασφαλιστική στηρίζει την αριστεία και επιβραβεύει την πρωτιά
Ανανεώθηκε η συλλογική σύμβαση των εργαζομένων της Nicosia Public Transport-Τι προνοεί η νέα συμφωνία
Οριστική συμφωνία για εξαγορά του SCSS Fund Management Ltd από την CPI Holdings Plc
Μ. Δημοπούλου: Οι στόχοι ESG της Philip Morris και οι στέρεες βάσεις σε θέματα βιωσιμότητας στην κυπριακή αγορά
Καταναλωτικές συνήθειες και σπατάλη τροφίμων στην Κύπρο-Η επιρροή του Waste Wisely Cyprus
Ακόμη μια πράξη ανθρωπιάς από ΕΚΟ Κύπρου-Εθελοντική αιμοδοσία εις μνήμην εκλιπόντος μέλους της εταιρείας
Έπεσαν οι υπογραφές για τη συλλογική σύμβαση στον κλάδο διανομής και ταχυμεταφορών-Όσα προβλέπει
payabl. KidIT Cyprus και PAYABL EKA AEΛ διοργανώνουν μια συναρπαστική εκδήλωση για τα παιδιά