Κίνα: Σταθερή αύξηση στις πωλήσεις λιανικής μέσω διαδικτύου το πρώτο τετράμηνο

Οι πωλήσεις λιανικής μέσω του διαδικτύου στην Κίνα κατέγραψαν σταθερή αύξηση στο πρώτο τετράμηνο του έτους, καθώς οι αναδυόμενες τάσεις ανάπτυξης της αγοράς εξακολούθησαν να προωθούν την αύξηση της κατανάλωσης, όπως δείχνουν τα επίσημα στοιχεία.

Οι διαδικτυακές πωλήσεις λιανικής κατέγραψαν ετήσια αύξηση 11,5% στα 4,41 τρισεκατομμύρια γιουάν (560 δισεκατομμύρια ευρώ) κατά την ίδια περίοδο, σύμφωνα με το υπουργείο Εμπορίου.

Ειδικότερα, οι διαδικτυακές πωλήσεις λιανικής αγαθών κατέγραψαν ετήσια αύξηση 11,1% στα 3,74 τρισεκατομμύρια γιουάν (480 δισεκατομμύρια ευρώ) συνεισφέροντας κατά 23,9% στις πωλήσεις λιανικής καταναλωτικών αγαθών της Κίνας, όπως ανακοίνωσε το ίδιο υπουργείο.

Δειτε Επισης

Σκλαβενίτης Κύπρου: Τρέχει το πλάνο ανακαινίσεων και ενσωμάτωσης των καταστημάτων Παπαντωνίου στο δίκτυό της
Μήνυμα Υπουργείου Ενέργειας στις εταιρείες εμπορίας καυσίμων-«Να επιδείξουν μέγιστη υπευθυνότητα για τις τιμές»
Η CPO φέρνει την Korres στο Mall of Cyprus-Ποιο είναι το ελληνικό brand που κατέφθασε στο εμπορικό κέντρο
Ετήσια αύξηση στην αξία κύκλου εργασιών στο χονδρικό εμπόριο και στα οχήματα το α΄ τρίμηνο
Προετοιμάζουν το έδαφος για απότομη αύξηση των τιμών καυσίμων οι πρατηριούχοι-«Απλώς ακολουθούμε τις τιμές»
Θέλουν να ανοίξει ξανά για τα αυτοκίνητα η Μακαρίου και ζητούν να εφαρμοστεί άμεσα η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου
Wolt+ Weeks: Εκπτώσεις μέχρι το 50% στο Wolt market και το 40% σε επιλεγμένα εστιατόρια μέχρι τις 29 Ιουνίου
M. Αντωνίου: Γιατί το «e-kalathi» δεν οδηγεί στη φθηνότερη υπεραγορά-Η ατυχής επιλογή προϊόντων και η πρώτη αποτίμηση
Συμφόρηση απόψεων για το άνοιγμα της Μακαρίου...«Πρέπει να είναι προορισμός και όχι κέντρο διέλευσης»
Α. Χατζηαδάμου: Δυσμενής διάκριση η μη συμμετοχή καταστημάτων που λειτουργούν ως υπεραγορές στο e-kalathi