Οι καλύτεροι άνθρωποι χτίζουν τις καλύτερες επωνυμίες
InBusinessNews 09:00 - 21 Μαΐου 2024
Η σχέση μεταξύ προσωπικότητας και επιτυχίας είναι ουσιώδης. Οι κορυφαίες εταιρείες δεν παράγουν απλά προϊόντα ή υπηρεσίες, αλλά, αντιλαμβάνονται τον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζουν στις ζωές των ανθρώπων, το πώς σκέφτονται και, κυρίως, γιατί είναι σημαντικό οι ενέργειές τους να προκαλούν θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία.
Η ποιότητα των προϊόντων ή των υπηρεσιών αποτελεί σημαντικό μέρος της επιτυχίας. Η διαφοροποίηση προέρχεται, λοιπόν, από τον τρόπο με τον οποίο μια εταιρεία αντιλαμβάνεται και υποστηρίζει τις αξίες της. Οι καλύτερες επωνυμίες δημιουργούν ένα βαθύτερο δεσμό με το κοινό τους, επικοινωνώντας με αυθεντικότητα. Καθοριστικής σημασίας είναι και ο σκοπός (purpose) και οι αρχές που διέπουν έναν Οργανισμό: Τα καλύτερα brands δεν επιδιώκουν μόνο το κέρδος, αλλά μια κοινωνική και περιβαλλοντική προσέγγιση.
Εξίσου κρίσιμη είναι η παρουσία μιας εμπνευσμένης ηγεσίας. Οι ομάδες που εμπνέονται από τους ίδιους τους ανθρώπους τους οδηγούν σε επίτευξη των στόχων της εταιρείας. Με αυτήν την προσέγγιση, τα κορυφαία brand, δεν ακολουθούν τις τάσεις - τις δημιουργούν.
Πώς μπορείτε να το πετύχετε κι εσείς; Ξεκλειδώστε το μυστικό του branding παγκόσμιας κλάσης με τον πρωτοπόρο στο στρατηγικό του σχεδιασμό, Peter-Jan Grech. Εξερευνήστε μέσα από την παρουσίαση του CEO & Founder, BRND WGN, "Better People Build Better Brands", πώς οι κορυφαίες μάρκες ευδοκιμούν με βάση το σκοπό και τις αρχές, καθοδηγούμενες από ομάδες που εμπνέονται από τους ίδιους τους ανθρώπους τους.
Αποκτήστε γνώσεις μέσα από τρία case study που αποτελούν εξαίρετα παραδείγματα ως προς την προσέγγισή τους. Ανακαλύψτε, πώς οι καλύτερες επωνυμίες δεν δημιουργούν απλώς οικονομική αξία, αλλά κάνουν τον κόσμο καλύτερο, στο προσεχές Advertising, Marketing, Media and Communication Conference που πραγματοποιείται στις 7 Ιουνίου στο Ξενοδοχείο Hilton Nicosia που φιλοξενεί ομιλία, μιας σπουδαίας προσωπικότητας στον τομέα της μεταμόρφωσης των brands.
Ο Peter-Jan Grech έχει άλλωστε μια εμπειρία που μετρά πάνω από δύο δεκαετίες. Η ηγεσία του στην BRND WGN, ένα κορυφαίο συμβουλευτικό γραφείο για εμπορικές επωνυμίες με παρουσία στη Μάλτα και το Ηνωμένο Βασίλειο, έχει συμβάλει καθοριστικά στην καθοδήγηση επιχειρήσεων και ηγετών μέσω στρατηγικών αλλαγής με αντίκτυπο και επέκτασης εμπορικών σημάτων σε πολλούς τομείς, συμπεριλαμβανομένων των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών και της φιλοξενίας.
Ως γνωστός ομιλητής, ο Peter-Jan φιλοξενεί το διορατικό podcast "UnBrandMe", εμβαθύνοντας στις επαγγελματικές διαδρομές των επιχειρηματιών και των δημιουργών εμπορικών σημάτων. Η δέσμευσή του εκτείνεται πέρα από τις επιχειρήσεις- συνεισφέρει τη στρατηγική του οξυδέρκεια σε διάφορες συμβουλευτικές επιτροπές, προωθώντας τη διαχείριση της αλλαγής. Ως ενθουσιώδης κυνηγός challenge, συμμετέχει σε αθλήματα αντοχής, μερικές φορές για διασκέδαση, αλλά τις περισσότερες φορές για να υπερασπιστεί τη βιώσιμη ζωή και τη διατήρηση του περιβάλλοντος.
Η ατζέντα
Πολλά ηχηρά ονόματα και κορυφαίοι ομιλητές φιγουράρουν στο φετινό Advertising, Marketing Media and Communication Conference. Save the Date, λοιπόν, για ένα συνέδριο που καταφέρνει κάθε χρόνο να κεντρίζει το ενδιαφέρον των πρωταγωνιστών της βιομηχανίας και να αφήνει το μοναδικό στίγμα του.
Με θεματική «The Art of Perceptions», η μεγαλύτερη συγκέντρωση επαγγελματιών στον τομέα της διαφήμισης, του μάρκετινγκ, των μέσων ενημέρωσης και της επικοινωνίας στην Κύπρο διανύει ήδη το 21ο της έτος και υπόσχεται ακόμη ένα διαδραστικό και συναρπαστικό γεγονός.
Σκοπός της και κατά τη φετινή χρονιά αποτελεί το να μοιραστεί με το κοινό, γνώσεις και καινοτόμες ιδέες και να παράσχει τη δυνατότητα για ανταλλαγή εμπειριών μέσα από παρουσιάσεις και συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης που θα πραγματοποιήσουν εμπειρογνώμονες και επαγγελματίες από όλο το φάσμα της διαφήμισης, του μάρκετινγκ και των ΜΜΕ.
Φέτος, το Συνέδριο θα αποτελείται από τις εξής πέντε διαδραστικές σκηνές:
- Building Brilliant Brands
- Global Trends in Media Stage
- AI and the Future of Communication Stage
- Smart Influencer Marketing Stage
- It’s a digital world: Digital Platforms & Social Media Stage
Οι πιο πάνω σκηνές θα φέρουν σε επαφή ειδικούς από το εξωτερικό για να συζητήσουν και να ανταλλάξουν απόψεις σχετικά με μερικές από τις βασικές έννοιες και εξελίξεις που αναδιαμορφώνουν και φέρνουν επανάσταση στον κόσμο της διαφήμισης, του μάρκετινγκ και των μέσων ενημέρωσης.
Μην χάσετε την ευκαιρία να δείτε από κοντά ομιλίες της Google,, της IFMS Media καθώς και της Captivate Influence. Επί σκηνής αναμένονται εξάλλου και δημοφιλείς επιχειρήσεις καθώς και μεγάλοι Οργανισμοί της Κύπρου.
Ποιους ενδιαφέρει
Το συνέδριο απευθύνεται σε Διευθυντές και Στελέχη Μάρκετινγκ, Brand Managers, Digital Managers, Διευθυντές Πωλήσεων, Διευθύνοντες Συμβούλους, Γενικούς Διευθυντές, Επικεφαλής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, καθώς και σε ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών από κάθε τομέα οικονομικής δραστηριότητας.
Αφορά επίσης σε Στελέχη Διαφημιστικών Γραφείων, Συμβούλους Επικοινωνίας καθώς και Επαγγελματίες και Συμβούλους Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, προσφέροντάς τους μια μοναδική ευκαιρία να παρουσιάσουν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους.
Για το πρόγραμμα του Συνεδρίου κάντε κλικ εδώ.
Για εγγραφές κάντε κλικ εδώ.
Πληροφορίες
Οργανωτής: IMH
Χορηγός: ECOMMBX, IMR/University of Nicosia
Υποστηρικτής: Webarts
Με τη στήριξη: Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου (ΚΟΕΔ), Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου (ΣΔΚ), Σύνδεσμος Διαφήμισης – Επικοινωνίας Κύπρου (ΣΔΕΚ)
Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha TV Kύπρου, Cyprus Business News, περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, πόρταλ REPORTER, SuperFM
Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:
Τ: 22505555 │ Φ: 22679820 │ email: events@imhbusiness.com
Μπορείτε επίσης να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.imhbusiness.com