My Creative Ideas: Ολοκληρωτικές προσεγγίσεις στο σύγχρονο μάρκετινγκ
InBusinessNews 07:30 - 21 Μαΐου 2024
Η My Creative Ideas είναι εταιρεία στρατηγικής επικοινωνίας και διαφήμισης. Με περισσότερα από 30 χρόνια παρουσίας στην απαιτητική και ανταγωνιστική αγορά, αυτό που τη διαφοροποιεί, όπως εξηγεί η ιδιοκτήτρια της εταιρείας, Μαριλένα Παλάζη, είναι η διατήρηση της αυθεντικής πίστης στις ουσιαστικές επαφές με τους πελάτες της.
Με μότο «Create moments and memories», αποσκοπεί στην δημιουργία «μοναδικών αφηγήσεων για κάθε brand υλοποιώντας στρατηγικές επικοινωνίας που έχουν ως αποτέλεσμα να κάνουν τους πελάτες μας να ξεχωρίζουν, ενώ παράλληλα να τους επιτρέπουν να φτάνουν με ισχυρά μηνύματα στο κοινό που τους ενδιαφέρει».
Ακολουθεί συνέντευξη της Μαριλένας Παλάζη, της My Creative Ideas, στο InBusinessNews:
Μικρά μυστικά για μεγάλες ιδέες
Τι είναι αυτό που σας ώθησε να ασχοληθείτε με τον τομέα και ποια η πορεία σας στον χώρο;
Αρχικά, η δημιουργικότητα αλλά και η συνεχής αναζήτηση για μια διαφορετική προσέγγιση στα πράγματα, όπως επίσης και η ανάγκη των επιχειρήσεων για εξεύρεση λειτουργικών και αποδοτικών λύσεων σε ό,τι αφορά την επικοινωνία.
Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου σε ένα εργασιακό περιβάλλον, ασχολούμαι με τον τομέα της επικοινωνίας. Φέτος, γιόρτασα 30 χρόνια πορείας στον χώρο της διαφήμισης και της επικοινωνίας, με μια διαδρομή αδιάκοπης δράσης που ξεκίνησε από τους μεγαλύτερους εκδοτικούς οίκους και κατέληξε στη δημιουργία της My Creative Ideas.
Μετά από χρόνια εμπειρίας στον τομέα της επικοινωνίας από τη δημιουργία της αρχικής ιδέας, την υλοποίηση και εκτέλεση μέχρι και το τελικό αποτέλεσμα, αποφάσισα να δημιουργήσω τη δική μου εταιρεία ως μια ανάγκη να διοχετεύσω όλη αυτή την γνώση και εμπειρία που αποκόμισα, στους πελάτες αλλά και στην αγορά, με μια διαφορετική ωστόσο προσέγγιση.
Στόχος, η δημιουργία ολοκληρωμένων και προσαρμοσμένων στις ανάγκες του κάθε πελάτη ή brand λύσεων. Άλλωστε, αυτό είναι που καθιστά μια αποτελεσματική επικοινωνία: Το κάθε brand να μπορεί να επικοινωνεί ξεχωριστά με το κοινό του.
Ποιες υπηρεσίες παρέχετε και σε ποιους τομείς;
Στην My Creative Ideas είμαστε πρωτίστως δημιουργικοί. Δημιουργοί ιδεών, ονείρων, εντυπώσεων, εικόνων, λέξεων - από τον σχεδιασμό στοχευμένων και αποτελεσματικών στρατηγικών επικοινωνίας μέχρι τη διασφάλιση επιδραστικής ψηφιακής παρουσίας των εταιρειών και brands στον χαώδη κόσμο των social media.
Οι πελάτες μας είναι εταιρείες που αναζητούν μία πιο εξατομικευμένη προσέγγιση και πιο προσωποποιημένες εμπειρίες. Οι πελάτες μας αναγνωρίζουν ότι μπορούμε να παρέχουμε στοχευμένες καμπάνιες επικοινωνίας επειδή, δημιουργήσουμε από το μηδέν μία στρατηγική που θα χαρακτηρίζεται από ισορροπία, αμεσότητα, αποτελεσματικότητα αλλά θα κερδίσει και τις εντυπώσεις.
Ποια είναι η διαδικασία πίσω από τη δημιουργία μιας επιτυχημένης συνεργασίας;
Μια ολοκληρωμένη πρόταση για τη διασφάλιση στοχευμένης παρουσίας μιας εταιρείας στον κόσμο του επιχειρείν, ξεκινάει από την ανάλυση δεδομένων και των τάσεων της αγοράς των με τον σχεδιασμό και την οργάνωση της εκστρατείας. Τα brands απαιτούν πλέον data driven καμπάνιες με μετρήσιμα αποτελέσματα και απόδοση της επένδυσής τους.
Δεν ακολουθούμε την πεπατημένη - είμαστε μια ομάδα με νέες ιδέες και πραγματική όρεξη να ξεχωρίσουμε και να καινοτομήσουμε. Το όραμά μας διέπεται από συνεχή δράση 365 μέρες τον χρόνο, και υπηρεσίες 360° από το παραδοσιακό PR έως το ψηφιακό marketing. Κάθε ιδέα μπορεί να υλοποιηθεί ανάλογα με κάθε ανάγκη, είτε με παραδοσιακό είτε με καινοτόμο τρόπο.
Επιπρόσθετα, δίνουμε προτεραιότητα στη σχέση μας με τον πελάτη. Αναπτύσσουμε επαγγελματικές σχέσεις που καταλήγουν σε σχέσεις εμπιστοσύνης, Υπάρχει πάντα μια συνέχεια και μια συνέπεια στη μεταξύ μας σχέση, κυρίως σε συμβουλευτικό επίπεδο. Στο χαρτοφυλάκιο μας, έχουμε συνεργάτες που είναι μαζί μας πάρα πολλά χρόνια.
Πελάτες με τους οποίους δημιουργήσαμε μαζί επωνυμίες, slogans και δημιουργικά με διαχρονική αξία, που παραμένουν μέχρι και σήμερα επίκαιρα.
Αποδοτικές λύσεις 360° σε όλους τους τομείς
Πώς η εταιρεία σας διαφοροποιείται από τον ανταγωνισμό;
Σήμερα, σε ένα περιβάλλον που συνεχώς αλλάζει, οι επιχειρήσεις αναζητούν περισσότερο από ποτέ λειτουργικές και αποδοτικές λύσεις 360° σε ότι αφορά την επικοινωνία και αυτό απαιτεί εξειδίκευση σε όλους τους τομείς.
Ανταποκρινόμενη σε αυτό το μεταβαλλόμενο περιβάλλον, η εταιρεία κατάρτισε μια ομάδα εξειδικευμένων συνεργατών που καινοτομεί στον χώρο της επικοινωνίας και της διαφήμισης. Χάρη στην εμπειρία ετών στον τομέα, έχω περάσει και εγώ προσωπικά από όλα τα στάδια υλοποίησης μιας ιδέας, σε διαφορετικούς τομείς και κανάλια επικοινωνίας. Από κάθε σταθμό, αποκόμισα την απαραίτητη γνώση και τεχνογνωσία αλλά και τους κατάλληλους συνεργάτες.
Το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα αλλά και φιλοσοφία της εταιρείας, είναι η εστίαση στη διαφορετικότητα, στην καινοτομία, στην παροχή αποδοτικών υπηρεσιών που να βοηθούν τα brands να φτάνουν αποτελεσματικά, με ευελιξία και αμεσότητα, στο κοινό τους. Στόχος μας είναι να δημιουργούμε διαχρονικές τάσεις.
Παράλληλα, μας χαρακτηρίζουν αξίες όπως η ευελιξία, η αμεσότητα, ο επαγγελματισμός, η καινοτομία- στοιχεία που βελτιώνουμε και αναπτύσσουμε συνεχώς.
Το να μπορεί ένας πελάτης μας να επικοινωνήσει μαζί μας ανά πάσα στιγμή, να του βρούμε λύση σε ότι χρειαστεί, χωρίς χρονοβόρες διαδικασίες, είναι κάτι που μας κινητοποιεί και μας εξελίσσει. Η έμφαση στην ταχύτητα και την ποιότητα των υπηρεσιών μας είναι κάτι το οποίο επιδιώκουμε συνεχώς, και το ότι αναγνωρίζεται καθημερινά και από τους πελάτες μας, μας δίνει ιδιαίτερη ικανοποίηση.
Στο σύγχρονο ανταγωνιστικό και πολυμεσικό περιβάλλον, ποιες είναι οι κύριες προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει ο τομέας της επικοινωνίας;
Σε ένα περιβάλλον που επηρεάζετε και μια παγκόσμια αγορά που συνεχώς αλλάζει με και εξελίσσεται συνεχώς και με γρήγορους ρυθμούς, οι επιχειρήσεις που δεν συμβαδίζουν με την εποχή τους δεν μπορούν να ανταποκριθούν και να αποδώσουν στις νέες, αυξανόμενες ανάγκες της αγοράς η του καταναλωτή
Το διαφημιστικό τοπίο μεταβάλλεται και ενισχύεται με νέες τεχνολογίες, εργαλεία και πλατφόρμες που αν χρησιμοποιηθούν σωστά μπορούν να παρέχουν σε μια επιχείρηση, ένα προϊόν ή μια υπηρεσία ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στον τρόπο που προβάλλετε.
Παράλληλα, η αμεσότητα στην επικοινωνία είναι κάτι που χαρακτηρίζει σήμερα τον τομέα. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η χρήση ψηφιακών εργαλείων όπως η τεχνητή νοημοσύνη έχουν αποδείξει ότι αν χρησιμοποιηθούν σωστά μπορούν να αποτελέσουν την αιχμή του δόρατος κάθε μορφής επικοινωνίας.
Η συνεχής ενημέρωση όσον αφορά στην χρήση των μέσων αυτών είναι απαραίτητη και στην My Creative Ideas φροντίζουμε να ενημερωνόμαστε καθημερινά και να εκπαιδευόμαστε από έμπειρους επαγγελματίες του χώρου τόσο στην Κύπρο όσο και το εξωτερικό.
Όσον αφορά τις ανάγκες των επιχειρήσεων στον τομέα της επικοινωνίας, πόσο αυτές έχουν αλλάξει τα τελευταία χρόνια;
Οι επιχειρήσεις σε όλους τους τομείς και ανεξαρτήτως μεγέθους, πάντα καλούνται να αντιμετωπίσουν μια σειρά από προκλήσεις. Ωστόσο, όσον αφορά τον τομέα της επικοινωνίας, τα τελευταία χρόνια και μετά την πανδημία, επιβεβαιώθηκε το πόσο σημαντικό είναι ένα brand να προσαρμόζεται γρήγορα και αποτελεσματικά σε ένα περιβάλλον που συνεχώς αλλάζει.
Οι επιχειρήσεις καλούνται πλέον να είναι περισσότερο ευέλικτες ως προς τη στρατηγική τους, να παρακολουθούν και να λαμβάνουν υπόψη το γενικό πλαίσιο - δηλαδή τις γεωπολιτικές, κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες - αλλά και τις αλλαγές στη συμπεριφορά και τις συνήθειες των καταναλωτών, ούτως ώστε να μπορούν να προσαρμόσουν στρατηγικά το πλάνο τους και να συνεχίσουν να είναι σχετικές.
Η πανδημία έδρασε παράλληλα ως καταλύτης για τον ψηφιακό μετασχηματισμό ενώ επίσης, είδαμε μία τεράστια στροφή προς το υβριδικό μοντέλο εργασίας, με την εργασία εξ αποστάσεως να κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος. Επιπρόσθετα, οι επιχειρήσεις καλούνται να ανταποκριθούν στις νέες ανάγκες όσον αφορά των τρόπο προβολής, και να εναρμονιστούν με τα καινούργια δεδομένα αναζητώντας νέες επικοινωνιακές πρακτικές.
Αυτές μπορεί να αφορούν την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών και καινοτομιών όπως τα ΑΙ chatbots, τη χρήση της επαυξημένης πραγματικότητας (AR), των διαφημίσεων σε streaming πλατφόρμες, την χρήση της τεχνητής νοημοσύνης αλλά και την υιοθέτηση στρατηγικών influencer marketing - για το οποίο υπογράφηκε πρόσφατα και το μνημόνιο συνεργασίας από την Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή (ΥΠΚ) και τον Φορέα Ελέγχου Διαφήμισης (ΦΕΔ).
Στοχευμένη στρατηγική και προσεκτικός σχεδιασμός
Πόσο σημαντικό είναι για τις επιχειρήσεις να ακολουθούν τις νέες τάσεις;
Σε έναν ταχέως κινούμενο ψηφιακό κόσμο ζωτικής σημασίας είναι σήμερα για τις επιχειρήσεις να προσαρμόζονται με τις αλλαγές και τις νέες τάσεις. Αυτό θα εξασφαλίσει τόσο την βιωσιμότητα τους όσο και την κερδοφορία τους.
Η στοχευμένη στρατηγική μιας επιχείρησης και ο προσεκτικός σχεδιασμός των δράσεων της σε όλα τα επίπεδα κρίνονται αναγκαία. Οι επιτυχημένες εταιρείες και οργανισμοί παγκόσμιας εμβέλειας του τομέα μας δείχνουν ότι η συνεχής επένδυση στην επικοινωνία και διαφήμιση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους αποτελεί μονόδρομο.
Και ενώ προηγουμένους αντιδρούσαν στις προκλήσεις με τη μείωση της διαφημιστικής δαπάνης, τώρα έχουν αντιληφθεί πώς η σωστή επικοινωνία και διαφήμιση είναι αυτό που θα κρατήσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στο προσκήνιο.
Διατηρώντας το μερίδιο τους στην αγορά θα μπορέσουν να αυξήσουν τον κύκλο εργασιών τους σε κάθε συνθήκη. Είναι εδώ που ερχόμαστε εμείς να δώσουμε λύσεις και να βοηθήσουμε τις επιχειρήσεις, όχι μόνο να διατηρήσουν τις πωλήσεις τους αλλά να εκμεταλλευτούν τις νέες ευκαιρίες και να κερδίσουν έδαφος σε αυτό το συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον.
Γενικότερα, πώς βλέπετε το μέλλον του τομέα;
Το μέλλον του τομέα απαιτεί μια ολοκληρωμένη πρόταση επικοινωνίας με σεβασμό στις παραδοσιακές πρακτικές και με το βλέμμα στραμμένο στην εφαρμογή των σύγχρονων, νέων τεχνολογιών. Επίσης, ξεχωρίζουμε μια στροφή προς μία πιο εξατομικευμένη προσέγγιση.
Οι επιχειρήσεις επικεντρώνονται στο πώς να δημιουργήσουν προσωποποιημένες εμπειρίες για τους πελάτες τους με γνώμονα τον σύγχρονο καταναλωτή που αναζητά και περιμένει μια πιο στοχευμένη επικοινωνία. Παράλληλα, ακόμη μια τάση που θα κυριαρχήσει είναι εκείνη της περιβαλλοντικής κοινωνική και εταιρική διακυβέρνησης η οποία αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής επικοινωνίας κάθε οργανισμού όπως και το purpose-driven marketing.
Η υιοθέτηση βιώσιμων πρακτικών marketing αλλά και η οικονομική απόδοση του ψηφιακού μετασχηματισμού τίθενται σε προτεραιότητα.