R. Ramalho: Τα προϊόντα Gaggenau προσφέρουν την εμπειρία της πολυτέλειας

Tα προϊόντα Gaggenau προσφέρουν την εμπειρία της πολυτέλειας, δήλωσε ο Ricardo Ramalho, Global Product Marketing Manager, Global Unit Gaggenau BSH.

"Η πολυτέλεια δεν ειναι πλέον απλά ένα πράγμα, αλλά ένα συναίσθημα, κάτι που δίνει ευχαρίστηση", δήλωσε, τονιζοντας πως η λογική της πολυτέλειας έχει αλλάξει.

"Για μας είναι σημαντική η αισθητική στην πολυτέλεια και το να είναι εξαιρετικά σε ποιότητηα τα προιόντα", πρόσθεσε.

"Όταν μαγειρεύεις με τα προϊόντα μας μπορείς να αισθανείς την ευχαρίστηση", ειπε.

Εν τέλει πρόκειται για την εμπειρία της πολυτέλειας, είπε καταληκτικά αναφερόμενος στα Gaggenau προϊόντα που πλέον έχουν προστεθεί στην γκάμα της Novario Holding ltd.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης που έγινε στη Λευκωσία, ο Ramalho, προχώρησε σε μια ιστορική αναδρομή της εταιρείας και την σημερινη επέκτασή της σε παγκόσμιο επίπεδο. Ακόμη έδειξε στην οθόνη την κουζίνα που η εταιρεία θα λανσάρει τον ερχόμενο Ιούνη με τους παρευρισκομένους να εκφράζουν τον ενθουσιασμό τους.

Λίγα λόγια για την Gaggenau

Η Gaggenau, κατασκευαστής υψηλής ποιότητας οικιακών συσκευών αναγνωρίζεται ως ηγέτης καινοτομίας στον σχεδιασμό και την τεχνολογία "Made in Germany".

Η εταιρεία, με μια τεράστια ιστορία που χρονολογείται από το 1683, έχει επαναπροσδιορίσει την οικιακή κουζίνα με τα διεθνώς αναγνωρισμένα προϊόντα της. Η επιτυχία της Gaggenau βασίζεται στην τεχνολογική καινοτομία και στην σχεδιαστική της προσέγγιση σε συνδυασμό με την υψηλή λειτουργικότητα.

Η Gaggenau είναι θυγατρική της BSH Hausgeräte GmbH στο Μόναχο από το 1995 με παρουσία σήμερα σε περισσότερες από 50 χώρες και πάνω από 60 καταστήματα σε μεγάλες πόλεις ανά τον κόσμο.

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών