R. Ramalho: Τα προϊόντα Gaggenau προσφέρουν την εμπειρία της πολυτέλειας

Tα προϊόντα Gaggenau προσφέρουν την εμπειρία της πολυτέλειας, δήλωσε ο Ricardo Ramalho, Global Product Marketing Manager, Global Unit Gaggenau BSH.

"Η πολυτέλεια δεν ειναι πλέον απλά ένα πράγμα, αλλά ένα συναίσθημα, κάτι που δίνει ευχαρίστηση", δήλωσε, τονιζοντας πως η λογική της πολυτέλειας έχει αλλάξει.

"Για μας είναι σημαντική η αισθητική στην πολυτέλεια και το να είναι εξαιρετικά σε ποιότητηα τα προιόντα", πρόσθεσε.

"Όταν μαγειρεύεις με τα προϊόντα μας μπορείς να αισθανείς την ευχαρίστηση", ειπε.

Εν τέλει πρόκειται για την εμπειρία της πολυτέλειας, είπε καταληκτικά αναφερόμενος στα Gaggenau προϊόντα που πλέον έχουν προστεθεί στην γκάμα της Novario Holding ltd.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης που έγινε στη Λευκωσία, ο Ramalho, προχώρησε σε μια ιστορική αναδρομή της εταιρείας και την σημερινη επέκτασή της σε παγκόσμιο επίπεδο. Ακόμη έδειξε στην οθόνη την κουζίνα που η εταιρεία θα λανσάρει τον ερχόμενο Ιούνη με τους παρευρισκομένους να εκφράζουν τον ενθουσιασμό τους.

Λίγα λόγια για την Gaggenau

Η Gaggenau, κατασκευαστής υψηλής ποιότητας οικιακών συσκευών αναγνωρίζεται ως ηγέτης καινοτομίας στον σχεδιασμό και την τεχνολογία "Made in Germany".

Η εταιρεία, με μια τεράστια ιστορία που χρονολογείται από το 1683, έχει επαναπροσδιορίσει την οικιακή κουζίνα με τα διεθνώς αναγνωρισμένα προϊόντα της. Η επιτυχία της Gaggenau βασίζεται στην τεχνολογική καινοτομία και στην σχεδιαστική της προσέγγιση σε συνδυασμό με την υψηλή λειτουργικότητα.

Η Gaggenau είναι θυγατρική της BSH Hausgeräte GmbH στο Μόναχο από το 1995 με παρουσία σήμερα σε περισσότερες από 50 χώρες και πάνω από 60 καταστήματα σε μεγάλες πόλεις ανά τον κόσμο.

Δειτε Επισης

Τα πλάνα Honda και Nissan για συγχώνευση έως το 2026-Τι σημαίνει για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση... Δημιουργικό έτος στον τομέα των πωλήσεων το 2024 παγκοσμίως
Ανδρέας Χατζηαδάμου: Αυξημένη κίνηση στις υπεραγορές, αναζητούν προσφορές οι καταναλωτές
Εμπλουτίζεται το Metropolis Mall με τέσσερις νέες αφίξεις
Ο δρόμος του χαλλουμιού προς την κορυφή, οι επενδύσεις εκατομμυρίων και η ανάγκη διαφύλαξης των εξαγωγών
Γιορτινό mood στις μπουτίκ KULT
ΕΚΟ Κύπρου: Παρέδωσε την επόμενη Mercedes-Benz GLA 180 στον τρίτο νικητή του διαγωνισμού EKO Smile App
Αύξηση αξίας εργασιών του χονδρικού εμπορίου το τρίτο τρίμηνο του 2024
Διαθέσιμο το «e-kofini» για κινητές συσκευές-Η άμεση πρόσβαση και η ενημέρωση που προσφέρει
Υπεραγορές Αλφαμέγα: Ανταμείβουν τους πελάτες τους με αθλητικά είδη Kappa