Advent: Το όραμα είναι ψηφιακό

H Advent Digital είναι μια νεοσύστατη εταιρεία που δημιουργήθηκε στα τέλη του 2022.

Όραμα της είναι η συνεισφορά στον ψηφιακό μετασχηματισμό των πελατών της, όπως αναφέρει ο Κωνσταντίνος Μπότσαρης, managing director.

Advent Digital ακολουθεί μια καθολική προσέγγιση, η οποία στηρίζεται στην παροχή υπηρεσιών που καλύπτουν τόσο την αναβάθμιση των διάφορων εσωτερικών λειτουργιών ενός οργανισμού όσο και τη στρατηγική τοποθέτησή του σε μια ταχέως αναπτυσσόμενη ψηφιακή οικονομία.

Όσον αφορά το δεύτερο, οι οργανισμοί υιοθετώντας μια πιο εξωστρεφή στρατηγική, η οποία λαμβάνει υπόψιν και το τρέχον περιβάλλον της ψηφιακής οικονομίας, δυνητικά έχουν να κερδίσουν σημαντικά πλεονεκτήματα. Αυτά περιλαμβάνουν τη δημιουργία νέων επιχειρηματικών ευκαιριών μέσα από συνέργειες αλλά και την παροχή αναβαθμισμένων και πιο ολοκληρωμένων πελατοκεντρικών ψηφιακών υπηρεσιών.

Μέσα από τη συνεργασία τους με την εταιρεία μας, η οποία εξειδικεύεται στη σχεδίαση νέων και καινοτόμων ψηφιακών υπηρεσιών, οι οργανισμοί μπορούν να επωφεληθούν από τη δημιουργία νέων καναλιών πωλήσεων, την επέκτασή τους σε νέα τμήματα της αγοράς, την καθιέρωση μιας πιο γρήγορης και άμεσης επικοινωνίας με τον πελάτη τους, αλλά και τη βελτίωση της εμπειρίας που ο πελάτης βιώνει κατά τη συνεργασία του με τον οργανισμό.

Ψηφιακές υπηρεσίες και λύσεις

Η Advent Digital, αποτελεί μία ευέλικτη συμβουλευτική εταιρεία με εξειδίκευση στην παροχή υπηρεσιών σχετικών με τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την ψηφιακή οικονομία ευρύτερα, αλλά και τη σχεδίαση, ανάπτυξη και υλοποίηση ψηφιακών προϊόντων. Οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν λύσεις από τη σχεδίαση της ψηφιακής στρατηγικής ενός οργανισμού - ξεκινώντας από το πού βρίσκεται και πού θέλει να κατευθυνθεί - και φτάνουν στην υλοποίηση αλλά και την υποστήριξη τεχνολογικών λύσεων. Συγκεκριμένα, όσα προσφέρουμε εστιάζονται σε τέσσερις κύριους πυλώνες οι οποίοι συνυπάρχουν και αλληλοσυμπληρώνονται:

1) Υπηρεσίες ψηφιακής στρατηγικής που μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν τον καθορισμό και την ενορχήστρωση όλων των απαραίτητων δράσεων, που πρέπει να υλοποιηθούν σε ένα συνεκτικό πλάνο, λαμβάνοντας υπόψιν μεταξύ άλλων την τρέχουσα ψηφιακή ωριμότητα στην οποία βρίσκεται ένας οργανισμός. Καθορίζοντας τις διάφορες παραμέτρους αξιολόγησης αυτών των δράσεων και αξιολογώντας τις, προκύπτει η προτεραιοποίησή τους, ενώ με τον καθορισμό διαφόρων KPIs (Key Performance Indicators) μετρούνται τα οφέλη που προκύπτουν κατά την εφαρμογή τους.

2) Σχεδίαση, ανάπτυξη και υλοποίηση ψηφιακών προϊόντων μέσα από την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σχετικών με την ανάλυση του ανταγωνισμού, την καταγραφή των αναγκών του χρήστη/πελάτη για ένα νέο προϊόν όσο και την καταγραφή και τον καθορισμό των λειτουργιών και features που πρέπει να περιληφθούν σε αυτό. Εξίσου σημαντικός και μέρος της εν λόγω υπηρεσίας είναι ο καθορισμός της σειράς προτεραιότητας των ενεργειών στα διάφορα στάδια εξέλιξης των προϊόντων, ο καθορισμός των μοντέλων τιμολόγησής τους και γενικότερα η δημιουργία μελέτης για τη βιωσιμότητά τους.

3) Υπηρεσίες ανάλυσης δεδομένων που ξεκινούν από την καταγραφή και την κατανόηση της επιχειρηματικής ανάγκης που υπάρχει και τη σχεδίαση λύσεων που θα είναι προσαρμοσμένες στις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες του οργανισμού. Αυτέςν πέραν των συνηθισμένων τεχνολογιών ανάλυσης δεδομένων που υπάρχουν στην αγορά, δύναται να περιλαμβάνουν και πιο προηγμένες, όπως είναι τα μοντέλα μηχανικής μάθησης και τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα (large language models).

4) Υπηρεσίες ανάπτυξης λογισμικού που καλύπτουν όλα τα σχετικά στάδια ανάπτυξης μιας εφαρμογής, ξεκινώντας από την καταγραφή των απαιτήσεων μέχρι την εφαρμογή της στην αγορά.

Συγκεκριμένα, καλύπτουν δραστηριότητες όπως την καταγραφή του backlog και των σχετικών features και user stories της εφαρμογής προς υλοποίηση, τη δημιουργία του πλάνου παράδοσης, την αρχιτεκτονική σχεδίαση, την ανάπτυξη του κώδικά της σύμφωνα με τις απαιτήσεις χρησιμοποιώντας είτε τεχνολογίες web είτε mobile είτε και τα δύο σε περιβάλλοντα cloud ή και μη, τη διασφάλιση της ποιότητας αλλά και τη μετέπειτα υποστήριξή της.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ως εταιρεία έχουμε αναπτύξει ένα σημαντικό πελατολόγιο. Οι πιο πάνω υπηρεσίες παρέχονται ήδη σε χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς, όπως τράπεζες και εταιρείες παροχής υπηρεσιών πληρωμών, σε ασφαλιστικές εταιρείες, σε πανεπιστήμια αλλά και σε δημόσιους οργανισμούς τόσο στην Κύπρο όσο και στο εξωτερικό.

Ένας έμπειρος και ικανός σύμβουλος

Η Advent Digital, ως νεοσύστατη εταιρεία, θεωρεί πολύ σημαντική τη συνεργασία με τους πελάτες της, οι οποίοι τη στήριξαν από την πρώτη στιγμή και αποτελούν ένα βασικό κομμάτι της εξέλιξής της. Την ίδια στιγμή και οι πελάτες της γνωρίζουν πως έχουν δίπλα τους έναν τεχνολογικό σύμβουλο, ο οποίος απαρτίζεται από μια ομάδα εμπειρογνωμόνων με πολυετή εμπειρία. Έχει τη δυνατότητα να δουλεύει μαζί τους χέρι με χέρι, βοηθώντας τους να αντεπεξέλθουν στις πιο δύσκολες τεχνολογικές προκλήσεις στις οποίες πρέπει να ανταποκριθούν, έχοντας πλήρη επίγνωση των δικών τους μοναδικών αναγκών και στόχων.

Ένας ακόμη σημαντικός πυλώνας για την Advent Digital είναι το ανθρώπινο δυναμικό της. Η ομάδα της απαρτίζεται από άτομα των οποίων η εμπειρία και η γνώση μπορούν να υποστηρίξουν το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξής της και να διασφαλίσουν το υψηλό επίπεδο των υπηρεσιών που παρέχει στους πελάτες της. Αυτό ενισχύεται επίσης, αφενός με την προώθηση μιας εταιρικής κουλτούρας η οποία στηρίζεται στην ανοικτή επικοινωνία και των αλληλοσεβασμό μεταξύ των ατόμων και αφετέρου με την ανάπτυξη ενός περιβάλλοντος όπου οι ιδέες και η καινοτομία έχουν τον πρώτο λόγο, ενώ οι δεξιότητες και η γνώση εξελίσσονται.

Στοιχεία Επικοινωνίας:

Τηλέφωνο:+70001379

E-mail: info@advent.digital

Ιστοσελίδα: www.advent.digital

Δειτε Επισης

Digital Cyprus: Ανεβαίνει η ένταση
Advent: Το όραμα είναι ψηφιακό
ATL SOLUTIONS: Dell Technologies Titanium Partner
CCS: Ψηφιακές Δεξιότητες για όλους
Deloitte: Generative AI- ευκαιρίες και αποτελεσματική υιοθέτηση
Exelsys: Ασφάλεια, ταχύτητα, αξιοπιστία
KPMG: Δέσμευση για καινοτομία
Smartape: Οι νέοι ορίζοντες του ΑΙ