IN Business Grocery Retail Awards στο Εύρηκα Μασσαλίας Baby

Βραβείο στα 11α «IN Business Grocery Retail Awards» απέσπασε το Εύρηκα Μασσαλίας Baby. Τα βραβεία διοργανώθηκαν στο πλαίσιο του «21ου Cyprus Grocery Retail Conference» που παρουσίασαν οι Υπεραγορές Αλφαμέγα.

Το βραβείο παρέλαβε η Νίκη Παπαβασιλείου, Senior Brand Manager της ΕΥΡΗΚΑ Ltd.

Το Εύρηκα Μασσαλίας Baby είναι ένα κυπριακό brand με παρουσία 7 χρόνων. Είναι ολοκληρωμένη σειρά που παρέχει απορρυπαντικό και μαλακτικό για βρέφη. Ο ρυθμός ανάπτυξης των πωλήσεων είναι σε διψήφια νούμερα. Η Εύρηκα εκτιμά ότι σύντομα θα βρίσκεται στην κορυφή του βρεφικού απορρυπαντικού αφού το 4ο τρίμηνο του 2023 άγγιξε το 48% σε όγκο και 40% σε αξία. Η σειρά είναι εξειδικευμένη για τα μωρουδιακά ρουχαλάκια, περιέχει βιολογικό χαμομήλι και είναι υποαλλεργική και δερματολογικά ελεγμένη.

Σε συνεργασία με παιδιάτρους και μαίες δίνει την ευκαιρία στις μητέρες να πλύνουν τα ρουχαλάκια πριν καν γεννήσουν. Παραμένουν δίπλα τους στα μαιευτήρια αλλά και αργότερα τόσο μέσω συνεργασιών με υπεραγορές όπου υπάρχουν stands με ομάδα προώθησης όσο και των social media και του τμήματος costumer service.

Δειτε Επισης

Έκτακτη βοήθεια €350.000 προς μελισσοκόμους αποφάσισε το Υπουργικό-Πολύ δύσκολη η φετινή χρονιά
Νέες προσθήκες στη σειρά Monster Energy Drink: Tο Ultra Golden Pineapple και το Aussie Lemonade
Σημαντική ανάκαμψη των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη το 2025
80 χρόνια Όμιλος MSJ: Τα γερά θεμέλια του Μιχαλάκη Ιακωβίδη, οι στρατηγικές αποφάσεις και η ραγδαία ανάπτυξη
Ακόμη πιο ακριβός ο καφές: Σε υψηλό 13 ετών ο καφές Arabica-Αύξηση 40% στις τιμές το 2024
«Επιχειρείται εξόντωση της αγελαδοτροφίας...»-Διαφωνούν με την ποσόστωση και λαμβάνουν αποφάσεις
ΝΟΟΗ: Μια εκλεπτυσμένη εμπειρία κρασιού χωρίς αλκοόλ
Στα 21 δις το εμπορικό πλεόνασμα ευρωζώνης
Δωρεάν σεμινάρια για βιογραφικό και επικοινωνιακές δεξιότητες από την Coca-Cola HBC Κύπρου
Αναθεωρούν προς τα κάτω την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων οι αυτοκινητοβιομηχανίες