Αλέξανδρος Κελαϊδίτης: Η σημασία της τεχνολογίας και η επίδραση του κόστους χρηματοδότησης στο B2B

«Η λειτουργική αποδοτικότητα έχει γίνει πιο σημαντική από ποτέ», ανέφερε ο Αλέξανδρος Κελαϊδίτης, Co-Founder and Executive Director της Flexfin αναφερόμενος στον τομέα του λιανικού εμπορίου στην Κύπρο.

Μιλώντας κατά το Cyprus Grocery Retail Conference που παρουσίασαν οι Yπεραγορές Aλφαμέγα, ο κ. Κελαϊδίτης μίλησε για τη σημασία της τεχνολογίας και την επίδραση του κόστους χρηματοδότησης στο B2B.

«Με την αύξηση του πληθωρισμού και των επιτοκίων, η λειτουργική αποδοτικότητα έχει γίνει πιο σημαντική από ποτέ, ειδικά στον τομέα των υπεραγορών, όπου τα περιθώρια κέρδους είναι ιστορικά χαμηλά», είπε.

Ωστόσο, ο λειτουργικός και διοικητικός ψηφιακός μετασχηματισμός, ειδικά όσο αφορά την εφοδιαστική αλυσίδα και τη χρηματοοικονομική διαχείριση, υστερεί σε σχέση με την πρόοδο που έχει επιτευχθεί στο B2C, παρά την ευρεία διαθεσιμότητα εργαλείων είναι η θέση του επιχειρηματία.

Κατά την παρουσίασή του, ο επιχειρηματίας εξήγησε στο κοινό ακόμη, το πώς οι μεγάλες περίοδοι πίστωσης και οι απαρχαιωμένες μέθοδοι τιμολόγησης και πληρωμής επηρεάζουν την κερδοφορία και πώς μπορεί να βοηθήσει η τεχνολογία.

Μέσα από τη χρήση των ψηφιακών εργαλείων, κατέληξε, οι άνθρωποι έχουν το περιθώριο να ασχοληθούν με άλλα ζητήματα και να αναπτυχθούν στην αγορά, να εξοικονομήσουν χρόνο και να μειώσουν την πιθανότητα λαθών.

Δειτε Επισης

Φιλελεύθερο ανά την Ευρώπη το ωράριο των καταστημάτων-Τι κατέδειξε έρευνα της Βουλής
Κερδίζουν από τους ενοικιαστές τους Mall of Cyprus και Mall of Engomi
«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Η Σκλαβενίτης Κύπρου δίπλα στο προσωπικό της με ωφελήματα και παροχές
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Στοχευμένοι έλεγχοι Προστασίας Καταναλωτή σε καταστήματα πώλησης επίπλων