Μάριος Λουκαΐδης: Αυστηρότητα και δημιουργικότητα στη χάραξη στρατηγικής
InBusinessNews 11:34 - 03 Απριλίου 2024
«Βρείτε έναν πραγματικό σκοπό στον οποίο οι άνθρωποι μπορούν να πιστέψουν και να συνδεθούν με αυτόν», δήλωσε απευθυνόμενος στους πρωταγωνιστές του κυπριακού Grocery ο Μάριος Λουκαΐδης, Synpraxis Management Services, προειδοποιώντας τους να μην προσπαθούν να είναι «τα πάντα για όλους», όπως χαρακτηριστικά είπε.
Με τίτλο «20-40-60-80», ο κ. Λουκαΐδης ανέλυσε μέσα από στρατηγική το Κυπριακό Λιανικό Εμπόριο FMCG σήμερα παραθέτοντας τις προβλέψεις του και πώς θα επηρεάζουν τους εμπλεκομένους. Συγκεκριμένα, μιλώντας στο πλαίσιο του Cyprus Grocery Retail Conference που παρουσίασαν οι Yπεραγορές Aλφαμέγα, ο κ.Λουκαίδης τόνισε ότι η στρατηγική αφορά στη λήψη αποφάσεων και πως έχει να κάνει με την αύξηση των πιθανοτήτων επιτυχίας μας και όχι να την εγγυάται. «Η χάραξη στρατηγικής συνδυάζει αυστηρότητα και δημιουργικότητα», είπε στη συνέχεια εμπνέοντας έτσι το κοινό που παρέστη στον θεσμό.
Εξήγησε ακόμη ότι η τοποθέτηση προσδιορίζει το πού βρίσκεται το προϊόν (αντικείμενο ή υπηρεσία) σε σχέση με άλλους που προσφέρουν παρόμοια προϊόντα και υπηρεσίες στην αγορά, καθώς και στο μυαλό του καταναλωτή.
«Βρείτε έναν πραγματικό σκοπό στον οποίο οι άνθρωποι μπορούν να πιστέψουν και να συνδεθούν με αυτόν», ήταν το μήνυμα που έστειλε στη συνέχεια, καλώντας τους πρωταγωνιστές του κλάδου να είναι εξαιρετικοί σε ένα πράγμα «Μην προσπαθείτε να είστε τα πάντα για όλους», είπε χαρακτηριστικά.
Τους κάλεσε να εντοπίσουν τα δυνατά τους σημεία και να τα χρησιμοποιήσουν για να δώσουν μια μάχη όπου έχουν «το πάνω χέρι».
Στις συμβουλές του και η αξιολόγηση των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων για να προσδιορίσουν τις δυνατότητες τρέχουσας τοποθέτησης στην αγορά.
Το 20-40 θα ξεπεράσει στην Κύπρο το 30% εκτίμησε, μιλώντας για το λιανικό εμπόριο του τόπου και τις προβλέψεις για την πορεία του στο μέλλον.