Nicolas Richard: Τα megatrend στο λιανικό εμπόριο και το e-grocery

Αυξημένη προτίμηση στο e-grocery θα δείχνει ο καταναλωτής του αύριο ο οποίος θα συνεχίσει, ωστόσο, να επισκέπτεται τα φυσικά καταστήματα, σύμφωνα με τον Nicolas Richard, International Development Director της Casino Group.

Παρουσιάζοντας τα megatrend του Κλάδου, στο Cyprus Grocery Retail Conference, ο κ.Richard,έκανε λόγο για μεγάλες αλλαγές σε κλάδους που επηρέασαν και αυτόν του λιανεμπορίου. Ακολούθως παρουσίασε αποτελέσματα έρευνας που τα καταδεικνύουν.

Η πρώτη τάση είναι ότι το λιανεμπόριο θα συνεχίσει να βελτιώνεται και να καταγράφει αύξηση ύψους 5% μέχρι και το 2030. Η δεύτερη τάση είναι το γεγονός ότι ο καταναλωτής περνά από ένα στάδιο μετασχηματισμού καθώς οι καταναλωτικές του προτεραιότητες είναι πλέον διαφορετικές από αυτές που είχε μέχρι σήμερα.

Τρίτη τάση που σημειώνεται είναι ότι βεβαίως η εκτόξευση του e-grocery. Σύμφωνα με την έρευνα που παρουσίασε, το 2030 ο καταναλωτής θα συνεχίσει να επισκέπτεται αρκετές φορές μέσα στην εβδομάδα το φυσικό κατάστημα, όμως, θα αγοράζει τα φρέσκα τρόφιμά του διαδικτυακά. Ενώ το 2022 το e-grocery κατέγραφε κέρδη μεταξύ 4-11%, το 2030 θα κυμαίνεται στο 11%-26%.

Ιδιαίτερη προτίμηση θα δείχνει ο καταναλωτής στο last mile delivery.

Τέταρτη κατά σειρά τάση είναι τέλος, η ευρύτερη εφαρμογή της τεχνολογίας στην καταναλωτική εμπειρία. «Ο λιανέμπορας του σήμερα πρέπει να είναι σε θέση να φανταστεί το καταναλωτική ταξίδι του μέλλοντος», είπε, για να προειδοποιήσει ότι «μόνο έτσι θα συνεχίσει να ελκύει πελάτες»

To Cyprus Grocery Retail Conference παρουσίασαν οι Yπεραγορές Aλφαμέγα.

Δειτε Επισης

Φιλελεύθερο ανά την Ευρώπη το ωράριο των καταστημάτων-Τι κατέδειξε έρευνα της Βουλής
Κερδίζουν από τους ενοικιαστές τους Mall of Cyprus και Mall of Engomi
«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Η Σκλαβενίτης Κύπρου δίπλα στο προσωπικό της με ωφελήματα και παροχές
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Στοχευμένοι έλεγχοι Προστασίας Καταναλωτή σε καταστήματα πώλησης επίπλων