Μάριος Αντωνίου: Τα φυσικά καταστήματα θα παραμείνουν το κύτταρο του λιανικού εμπορίου

«Τα φυσικά καταστήματα θα παραμείνουν το κύτταρο του λιανικού εμπορίου και ο μετασχηματισμός τους αποτελεί τη μεγαλύτερη πρόκληση, ώστε να δούμε και στην Κύπρο την δημιουργία των λεγόμενων πράσινων καταστημάτων», δήλωσε ο Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού της Χ.Α. Παπαέλληνας Εμπορική Ltd, Μάριος Αντωνίου.

Κατά την εισαγωγή του στο Cyprus Grocery Retail Conference που παρουσίασαν οι Yπεραγορές Aλφαμέγα, ο Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού της εταιρείας και Προεδρεύον του Συνεδρίου, αναφέρθηκε και στα προβλήματα της εποχής με έμφαση τα γεωπολιτικά λέγοντας ότι το λιανεμπόριο αντέχει και μάλιστα καταγράφει κέρδη. Με στυλοβάτη την κατηγορία τροφίμων έχει την μεγαλύτερη συνεισφορά στο ΑΕΠ μετά τον τουρισμό και αποτελεί τον μεγαλύτερο τομέα απασχόλησης, πρόσθεσε.

Στις μεγάλες τάσεις, καταγράφει το νέο επιχειρηματικό μοντέλο omni channel, σχολιάζοντας ότι το καινούριο αυτό μοντέλο λιανικής που φεύγει από τα στερεότυπα της κλασσικής πώλησης προϊόντων.

Οι εξατομικευμένες προσφορές είναι επίσης ανάμεσα στις τάσεις των εποχών είπε, αναφερόμενος, τέλος, στην σοβαρή έλλειψη εργατικού δυναμικού που αντιμετωπίζει ο κλάδος.

Σχετικά με αυτήν, ο κ. Αντωνίου προειδοποίησε ότι επηρεάζει την εύρυθμη λειτουργία των καταστημάτων, κάτι που κάνει επιτακτική την ανάγκη επανασχεδιασμού από πλευράς Πολιτείας, σε ό,τι αφορά την απασχόληση.

Δειτε Επισης

Φιλελεύθερο ανά την Ευρώπη το ωράριο των καταστημάτων-Τι κατέδειξε έρευνα της Βουλής
Κερδίζουν από τους ενοικιαστές τους Mall of Cyprus και Mall of Engomi
«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Η Σκλαβενίτης Κύπρου δίπλα στο προσωπικό της με ωφελήματα και παροχές
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Στοχευμένοι έλεγχοι Προστασίας Καταναλωτή σε καταστήματα πώλησης επίπλων