powered by

Grant Johnson: Το μέλλον του τουρισμού στην Κύπρο προμηνύεται λαμπρό (vid)

Το βραβείο στην κατηγορία «Τουρισμός-Ξενοδοχεία-Αναψυχή-Εστίαση» απέσπασε το City of Dreams Mediterranean, κατά τα 16α ΙΝ Business Awards.

Το βραβείο παρέλαβε ο Senior Vice President, Property General Manager, Cyprus, του City of Dreams Meditteranean, Grant Johnson.

Το πολυθεματικό θέρετρο, City of Dreams Mediterranean, αποτελεί κορυφαίο προορισμό-ορόσημο για την Κύπρο, τη Μεσόγειο αλλά και την Ευρώπη ευρύτερα.

Διαθέτει πολυτελές ξενοδοχείο 500 δωματίων, καζίνο, εστιατόρια, χώρους αναψυχής, καταστήματα και complex με πισίνες.

Θεωρείται βασικός σύμμαχος του κυπριακού τουρισμού στην προσπάθεια για αντιμετώπιση της εποχικότητας, λόγω της δυνατότητάς του να προσελκύει τουρισμό ολόχρονα.

Πίσω από το θέρετρο βρίσκεται η Melco Resorts & Entertainment, βραβευμένη εταιρεία ανάπτυξης, ιδιοκτησίας και διαχείρισης πολυθεματικών θερέτρων πολυτελείας.

Δείτε όσα δήλωσε στην κάμερα του INBusiness TV για την βράβευση του City of Dreams Mediterranean στα IN Business Awards ο Grant Johnson:

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού GOLD: Η Λεμεσός ως μια πόλη συνώνυμο της φιλοδοξίας και της δυναμικής εξέλιξης
Αλ. Ιωσηφίδης: Ανήσυχη η ναυτιλιακή κοινότητα της Κύπρου-Τα στενά του Ορμούζ και τι θα δημιουργούσε μια πετρελαϊκή κρίση
Στρατηγική συμμαχία για την πολιτιστική κληρονομιά-Μνημόνιο συνεργασίας Ινστιτούτου Κύπρου και Εθνικής Επιτροπής UNESCO
Investor Day από το KPMG Startup Innovation Lab: Μια γιορτή καινοτομίας και τολμηρών ιδεών
Ξεναγήθηκε στους χώρους και τα ερευνητικά κέντρα του UCLan Cyprus ο Δ. Σκουρίδης
To Andrey & Julia Dashin’s Foundation και η Επίτροπος για τα Δικαιώματα του Παιδιού γιόρτασαν τη Διεθνή Ημέρα του Παιδιού
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Πρωτοπορία στην τεχνολογική ευθύνη και την κοινωνική καινοτομία
Στην Κύπρο ο Νίκος Δένδιας για την «Αόρατη Συνωμοσία» του Ανδρέα Χατζηκυριάκου
Οι μεγάλες τάσεις και η μετεξέλιξη των ΜΜΕ: Πώς οι όμιλοι μεταμορφώνονται για να είναι βιώσιμοι και κερδοφόροι
AI Agents στην πρώτη γραμμή: Η νέα εποχή της εμπειρίας πελάτη