powered by

Άρτεμις Αντωνιάδου: Αναγνώριση της πορείας και της προσπάθειάς μου το βραβείο στα ΙΝ Business Awards (vid)

Tο τιμητικό βραβείο Lifetime Achievement Award απονεμήθηκε στη διευθύνουσα σύμβουλο και πρόεδρο του διοικητικού συμβουλίου του Ομίλου Voici La Mode, Άρτεμις Αντωνιάδου, κατά τα 16α ΙΝ Business Awards.

Η Άρτεμις Αντωνιάδου κατέχει τη θέση της προέδρου και διευθύνουσας συμβούλου του διοικητικού συμβουλίου του Ομίλου Voici La Mode από το 1990.

Ο όμιλος διαθέτει 30 καταστήματα στην Κύπρο, εκπροσωπώντας τα brands Marks & Spencer, Celio, Sfera, Etam, Undiz, Accessorize και την αλυσίδα καφεστιατορίων Café La Mode. Είναι, ακόμα, ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος των Marks & Spencer στη Ρουμανία.

Η κ. Αντωνιάδου είναι επίσης πρόεδρος και ιδρύτρια του Ιδρύματος Αρτεμισία Παναγιώτου, το οποίο λειτούργησε το 2006 εις μνήμην της θείας της, Αρτεμισίας Παναγιώτου, δημιουργού του Ομίλου Voici La Mode.

Στόχος του ιδρύματος είναι η προσφορά οικονομικής ενίσχυσης σε νέους και νέες, ώστε να μπορέσουν να φοιτήσουν σε πανεπιστήμια στην Κύπρο και το εξωτερικό.

Δείτε όσα δήλωσε στην κάμερα του INBusiness TV για την βράβευσή της στα 16α IN Business Awards η Άρτεμις Αντωνιάδου:

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού GOLD: Η Λεμεσός ως μια πόλη συνώνυμο της φιλοδοξίας και της δυναμικής εξέλιξης
Αλ. Ιωσηφίδης: Ανήσυχη η ναυτιλιακή κοινότητα της Κύπρου-Τα στενά του Ορμούζ και τι θα δημιουργούσε μια πετρελαϊκή κρίση
Στρατηγική συμμαχία για την πολιτιστική κληρονομιά-Μνημόνιο συνεργασίας Ινστιτούτου Κύπρου και Εθνικής Επιτροπής UNESCO
Investor Day από το KPMG Startup Innovation Lab: Μια γιορτή καινοτομίας και τολμηρών ιδεών
Ξεναγήθηκε στους χώρους και τα ερευνητικά κέντρα του UCLan Cyprus ο Δ. Σκουρίδης
To Andrey & Julia Dashin’s Foundation και η Επίτροπος για τα Δικαιώματα του Παιδιού γιόρτασαν τη Διεθνή Ημέρα του Παιδιού
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Πρωτοπορία στην τεχνολογική ευθύνη και την κοινωνική καινοτομία
Στην Κύπρο ο Νίκος Δένδιας για την «Αόρατη Συνωμοσία» του Ανδρέα Χατζηκυριάκου
Οι μεγάλες τάσεις και η μετεξέλιξη των ΜΜΕ: Πώς οι όμιλοι μεταμορφώνονται για να είναι βιώσιμοι και κερδοφόροι
AI Agents στην πρώτη γραμμή: Η νέα εποχή της εμπειρίας πελάτη