powered by

Influencer marketing: Πώς λειτουργεί ως εργαλείο ενδυνάμωσης των brands

Σε ένα βασικό εργαλείο αύξησης της αναγωρισιμότητας έχει μετατραπεί το μάρκετινγκ επιρροής για τις χορηγίες. Οι μέρες της παραδοσιακής διαφήμισης έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Πλέον το παιχνίδι κερδίζεται μέσω της αξιοποίησης της επιρροής δημοφιλών προσώπων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, των μπλόγκερ και των δημιουργών περιεχομένου.

Η εποχή του έξυπνου μάρκετινγκ επιρροής, συνδυάζει αυθεντικότητα και καινοτομία. Οι επωνυμίες συνεργάζονται με influencers που έχουν απήχηση στο κοινό-στόχο τους, δημιουργώντας γνήσιες συνδέσεις που ξεπερνούν τα παραδοσιακά διαφημιστικά όρια. Είτε πρόκειται για ένα είδωλο της μόδας που παρουσιάζει τις τελευταίες τάσεις είτε για έναν γκουρού της γυμναστικής που προωθεί προϊόντα ευεξίας, οι influencers έχουν τη δύναμη να αυξήσουν της αναγνωρισιμότητα της χορηγίας και το κάθε προϊόντος.

Κατά το Advertising, Marketing, Media and Communication Conference ο Ιδρυτής/Διευθύνων Σύμβουλος, της Captivate Influence θα διερευνήσει το πώς ακριβώς μπορούν οι Οργανισμοί να χρησιμοποιήσουν το έξυπνο μάρκετινγκ επιρροής για να διασφαλίσουν ότι οι επωνυμίες τους αξιοποιούν την εν λόγω τακτική, με τον σωστό τρόπο. Στο πλαίσιο της ομιλίας, θα εξετάσει και το κατά πόσο η χορηγία μάρκας είναι η σωστή οδός για τα brand στην προσπάθειά τους να προσεγγίσουν τους πολυπόθητους καταναλωτές της γενιάς Z.

Στην παγκόσμια λίστα των 50 influencer

Ο Mark Dandy είναι μια ηγετική φωνή στον κλάδο του influencer marketing, με πάνω από 8 χρόνια εμπειρίας και επί του παρόντος επικεφαλής του Influencer Marketing για την Ear To The Ground - ένα πρακτορείο που ειδικεύεται στον αθλητισμό, το gaming και τα esports. Ο Mark έχει σχεδιάσει παγκόσμιες στρατηγικές influencer για εταιρείες όπως η Sony PlayStation, η New Balance, η Apple Music, η SuperDry και πολλές άλλες και ήταν στην ιδρυτική ομάδα 4 ξεχωριστών οργανισμών influencer marketing.

Hγετική φωνή στο χώρο των influencer στο Ηνωμένο Βασίλειο, ο Mark έχει αναγνωριστεί στην παγκόσμια λίστα των 50 influencer, καθώς και ως κριτής των παγκόσμιων βραβείων μάρκετινγκ influencer. Ο Mark πιστεύει στην εκπαίδευση του κλάδου και στην ανταλλαγή επιτυχημένων στρατηγικών με τους συναδέλφους του για την περαιτέρω προώθηση και τον επαγγελματισμό του μάρκετινγκ influencer τόσο στο Ηνωμένο Βασίλειο όσο και στο εξωτερικό.

The Art of Perceptions

Ηχηρά ονόματα και κορυφαίοι ομιλητές φιγουράρουν στο φετινό Advertising, Marketing, Media and Communication Conference που πραγματοποιείται στις 7 Ιουνίου στο Hilton Nicosia Hotel. Save the Date, λοιπόν, για ένα συνέδριο που καταφέρνει κάθε χρόνο να κεντρίζει το ενδιαφέρον των πρωταγωνιστών της βιομηχανίας και να αφήνει το μοναδικό στίγμα του.

Με θεματική «The Art of Perceptions», η μεγαλύτερη συγκέντρωση επαγγελματιών στον τομέα της διαφήμισης, του μάρκετινγκ, των μέσων ενημέρωσης και της επικοινωνίας στην Κύπρο διανύει ήδη το 21ο της έτος και υπόσχεται ακόμη ένα διαδραστικό και συναρπαστικό γεγονός.

Σκοπός της και κατά τη φετινή χρονιά αποτελεί το να μοιραστεί με το κοινό, γνώσεις και καινοτόμες ιδέες και να παράσχει τη δυνατότητα για ανταλλαγή εμπειριών μέσα από παρουσιάσεις και συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης που θα πραγματοποιήσουν εμπειρογνώμονες και επαγγελματίες από όλο το φάσμα της διαφήμισης, του μάρκετινγκ και των ΜΜΕ.

Φέτος, το Συνέδριο θα αποτελείται από τις εξής πέντε διαδραστικές σκηνές:

  • Building Brilliant Brands
  • Global Trends in Media Stage
  • AI and the Future of Communication Stage
  • Smart Influencer Marketing Stage
  • It’s a digital world: Digital Platforms & Social Media Stage

Οι πιο πάνω σκηνές θα φέρουν σε επαφή ειδικούς από το εξωτερικό για να συζητήσουν και να ανταλλάξουν απόψεις σχετικά με μερικές από τις βασικές έννοιες και εξελίξεις που αναδιαμορφώνουν και φέρνουν επανάσταση στον κόσμο της διαφήμισης, του μάρκετινγκ και των μέσων ενημέρωσης.

Μην χάσετε την ευκαιρία να δείτε από κοντά ομιλίες της Google,, της IFMS Media της Ogilvy κ.α. Επί σκηνής αναμένονται εξάλλου και δημοφιλείς επιχειρήσεις καθώς και μεγάλοι Οργανισμοί της Κύπρου.

Ποιους ενδιαφέρει

Το συνέδριο απευθύνεται σε Διευθυντές και Στελέχη Μάρκετινγκ, Brand Managers, Digital Managers, Διευθυντές Πωλήσεων, Διευθύνοντες Συμβούλους, Γενικούς Διευθυντές, Επικεφαλής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, καθώς και σε ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών από κάθε τομέα οικονομικής δραστηριότητας.

Αφορά επίσης σε Στελέχη Διαφημιστικών Γραφείων, Συμβούλους Επικοινωνίας καθώς και Επαγγελματίες και Συμβούλους Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, προσφέροντάς τους μια μοναδική ευκαιρία να παρουσιάσουν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους.

Για το πρόγραμμα του Συνεδρίου κάντε κλικ εδώ.

Για εγγραφές κάντε κλικ εδώ.

Πληροφορίες

Οργανωτής: IMH

Χορηγός: ECOMMBX, IMR/University of Nicosia

Με τη στήριξη: Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου (ΚΟΕΔ), Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου (ΣΔΚ), Σύνδεσμος Διαφήμισης – Επικοινωνίας Κύπρου (ΣΔΕΚ)

Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha TV Kύπρου, Cyprus Business News, περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, πόρταλ REPORTER, SuperFM

Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:

Τ: 22505555 │ Φ: 22679820 │ email: events@imhbusiness.com

Μπορείτε επίσης να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Ευαγγελία Ηλιάδου: Η μεγάλη ανταπόκριση του κοινού και ο στόχος της Pafilia για το Minthis Music Festival
Έτσι κτίζονται κορυφαίες επωνυμίες…H τέχνη του brand-building και πώς επιτυγχάνεται το δέσιμο της μάρκας με το κοινό
Οι ομάδες «Peellastic» και «MedschoolPal» εκπροσωπούν την Κύπρο στο φεστιβάλ νεανικής επιχειρηματικότητας GEN-E 2025
Προκηρύχθηκε διαγωνισμός για την κατασκευή κεντρικού σταθμού λεωφορείων Λάρνακας-Στα €7 εκατ. η αξία
Διευκρινήσεις Αρχής Λιμένων Κύπρου για την πυρκαγιά σε ιστιοφόρο σκάφος στην Μαρίνα Λάρνακας
Κινήθηκε σε ανοδική πορεία η βιομηχανική παραγωγή...Αυξημένη κατά 3,8% την περίοδο Ιανουαρίου-Απριλίου
Υιοθετήθηκαν 95 πλοία εταιρειών-μελών του ΚΝΕ από ισάριθμες τάξεις δημοτικών σχολείων σε όλη την Κύπρο
ΚΕΒΕ: Χαιρετίζει την πρόθεση εισαγωγής των μετοχών της Eurobank Α.Ε. στο ΧΑΚ
Κάνει... παιχνίδι ο Budzinski-Παραχωρεί γη και κλειστό χώρο για τις ανάγκες της ΑΕΛ ο νέος μέτοχος
CBN Young Dragon Awards: Ξεκινά στις 3 Ιουλίου το open call για την υποβολή υποψηφιοτήτων-Όλες οι πληροφορίες