powered by

Μαρία Δημητρίου: Η δύναμη της τηλεόρασης

Η Μαρία Δημητρίου, TV director της Hub&Spoke, μας εξηγεί γιατί η τηλεόραση ήταν, είναι και θα παραμείνει το πιο δυνατό Μέσο, για να κερδίσει ένα brand την προσοχή του κοινού.

Τι αγαπάς στην κυπριακή τηλεόραση;

Η τηλεόραση είναι αναμνήσεις. Είναι ένα Μέσο που φέρνει ανθρώπους κοντά, τους διασκεδάζει, τους ενημερώνει, τους προβληματίζει. Από την κυπριακή τηλεόραση μου αρέσει το ότι διατηρεί έναν πιο άμεσο χαρακτήρα.

Τι σε κρατά στην τηλεοπτική αρένα;

Η δυναμική της. Σε επίπεδο ποιότητας προγραμμάτων έχουν γίνει βήματα, το ίδιο και σε θέματα διαφημίσεων, μετρήσεων και planning, όπως για παράδειγμα η προσμέτρηση μεταχρονολογημένων στοιχείων (TSV - time shifted view) από τη Nielsen.

Τα εργαλεία που έχουμε για προγραμματισμό, παρακολούθηση και βελτίωση ενός TV πλάνου έχουν εξελιχθεί σε βαθμό που μας παρέχουν πλήρη εικόνα της αποτελεσματικότητάς μας.Σήμερα δεν σχεδιάζουμε πλάνα βάσει τηλεθέασης και μόνο.

Παίζει τον ρόλο της αλλά λαμβάνουμε υπ’ όψιν κι άλλα KPIs. Έχουμε, επίσης, περισσότερα insights για την τηλεοπτική συμπεριφορά του καταναλωτή, ενώ ιδιαίτερη σημασία δίνεται και στο περιεχόμενο ενός προγράμματος, ώστε να εξασφαλίσουμε την υψηλότερη αναμνησιμότητα της ενέργειάς μας, ακόμη και μετά το πέρας της.

Υπάρχει χρυσή συνταγή;

Αν εννοείς το να σχεδιάσεις ένα πλάνο και να το έχεις στον αυτόματο πιλότο τότε φυσικά κι όχι. Η «συνταγή» είναι δουλειά, δουλειά, δουλειά. Να παρακολουθείς τις εξελίξεις, να αλλάζεις το πλάνο όπου χρειάζεται, να δοκιμάζεις νέες λύσεις, να δημιουργείς και - πολύ σημαντικό - να βλέπεις πέρα από τα νούμερα, ώστε να μπορείς να μεταφέρεις την ουσία με τρόπο κατανοητό.

Ποια η δική σου προσέγγιση όταν σχεδιάζεις ένα πλάνο;

Το πρώτο πράγμα που κάνουμε στη Hub&Spoke είναι να δώσουμε μια πλήρη και ουσιαστική κατανόηση του landscape της αγοράς, του ανταγωνισμού και του media consumption του καταναλωτή. Έπειτα ακούμε, αναζητάμε τα insights που μπορεί να δώσει ο συνεργάτης\πελάτης μας και καταγράφουμε τους στόχους του.

Επιστρέφουμε με πλάνα - προτάσεις που μπορούν να πετύχουν το καλύτερο αποτέλεσμα. Κάθε πλάνο ξεκινά για εμάς ως μια λευκή σελίδα.

Αναφέρομαι στον πληθυντικό γιατί στη Hub&Spoke λειτουργούμε ομαδικά. Η όποια ενέργεια, η όποια επιτυχία είναι αποτέλεσμα ομαδικής δουλειάς και συνεργασίας. Αυτό κάνουμε εδώ και πέντε χρόνια, με πολύ θετικό πρόσημο.

Γιατί κάποιο brand να επενδύσει στην τηλεόραση;

Η τηλεόραση μπορεί να διηγηθεί ιστορίες και να δημιουργήσει συναισθήματα με τρόπο που κανένα άλλο Μέσο δεν μπορεί. Αυτό δε το λέω εγώ, το έχουν καταγράψει πολλές έρευνες και μελέτες.Είναι και θα παραμείνει το βασικό εργαλείο επικοινωνίας κάθε brand που θέλει πραγματικά να βρει το κοινό του και να συνδεθεί μαζί του.

Έχοντας πει αυτό, πρέπει να τονίσω πως, όπως κάθε Μέσο έτσι και την TV, πρέπει κανείς να την αποκωδικοποιήσει για να επωφεληθεί αποτελεσμάτων.

Η θεματική κάθε εκπομπής, η ώρα προβολής και η ψυχολογία στην οποία βάζει τον τηλεθεατή της, το relevance με το brand και το προϊόν του· όλα παίζουν το ρόλο τους γι’ αυτό και μεγάλη σημασία παίζει να επιλέξεις έναν συνεργάτη που έχει γνώση, εμπειρία αλλά και network να διεκδικήσει και να φέρει αποτελέσματα. Αυτό κάνουμε στη Hub&Spoke.

Πώς θα διαμορφωθεί το τηλεοπτικό τοπίο, ως διαφημιστική πλατφόρμα, στο μέλλον;

Η επικοινωνία έχει ψηφιοποιηθεί, αυτό δεν το αμφισβητεί κανείς. Αυτό με το οποίο διαφωνώ είναι πως, όταν συζητάμε για ψηφιοποίηση, η τηλεόραση κατατάσσεται στα παραδοσιακά Μέσα. Ίσως αυτό να ίσχυε πριν από λίγα χρόνια, αλλά σήμερα, η τηλεόραση είναι σε σωστή τροχιά.

Το video είναι το format που κυριαρχεί κι αν υπάρχει ένα Μέσο που μπορεί να το απογειώσει, αυτό είναι η τηλεόραση.

Με πρώτο δεδομένο πως η τηλεόραση παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στο να πετύχεις μεγάλη κάλυψη γρήγορα και με δεύτερο το ότι, το πώς «καταναλώνουμε» τηλεόραση αλλάζει και θα συνεχίσει ν’ αλλάζει, ο σχεδιασμός ενός integrated video πλάνου επικοινωνίας με τη συμπερίληψη linear, cable, online αλλά και streaming πλατφόρμας (ως φαίνεται στο εγγύς μέλλον) στο media plan του κάθε brand, ενισχύει το παρόν του και ενδυναμώνει την προοπτική του.

Γιατί Hub&Spoke;

Στα ατού μας θα πρότασσα την αμεσότητα, την ανοιχτή δίοδο επικοινωνίας που έχουμε με τους συνεργάτες μας, το πώς είμαστε και λειτουργούμε ως επέκταση του τμήματος μάρκετινγκ.

Ακόμα, την καθημερινή επαφή και συνεργασία μας με διεθνή δίκτυo, κάτι που εξελίσσει τα skills και τις γνώσεις μας.

Επίσης, το γεγονός ότι είμαστε σε θέση όλα αυτά να τα προσφέρουμε στην πράξη σε συνεργάτες- κολοσσούς με σημαντικά industry-leading brands στο portfolio τους. Για όλα αυτά Hub&Spoke!

Δειτε Επισης

Η σημασία της βιωματικής μάθησης και της προώθησης της επιχειρηματικής νοοτροπίας στα νέα άτομα
Στο τεύχος Νοεμβρίου του περιοδικού GOLD: The accounting revolution
Δημήτρης Σκουρίδης: Οι επαφές με τη ΝΑSA, τα διαπιστευτήρια της Κύπρου και το «θαύμα» με τα Artemis Accords
«Λευκωσία Μαζί»: Η πρωτοποριακή ψηφιακή πλατφόρμα του Δήμου Λευκωσίας
Παπαστράτος, PMI Science: Πώς θα εξασφαλίσουμε υγιέστερη δημόσια υγεία
Νικόδημος Δαμιανού: Ο «Ιππόδαμος» λειτουργεί, δεν καταρρέει και στηρίζει τη διαδικασία των ΕΟΑ
Η ανανεωμένη ιστοσελίδα του Επιχειρηματικού Συμβουλιού Ηνωμένου Βασιλείου-Κύπρου
Μ. Πελεκάνος: Αναγκαία η προετοιμασία και στρατηγική σκέψη στην καθημερινή διαχείριση των έργων
Βάζουν στο τραπέζι ρηξικέλευθες επιλογές οι ΕΟΑ εάν δεν βελτιωθεί η κατάσταση με το «Ιππόδαμος»
Εντάχθηκε στην ΟΕΒ το Κυπριακό Πρακτορείο Ειδήσεων-Η σημασία της συνεργασίας