powered by

Coca-Cola HBC Κύπρου: Στηρίζει με πράξεις αγάπης και φροντίδας, τη δράση «Πακέτα Αγάπης» του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού

Η Coca-Cola HBC Κύπρου, πιστή στη δέσμευσή της να ανταποδίδει αξία στην κοινωνία και να δημιουργεί προοπτικές για ένα καλύτερο αύριο, μοιράζει χαμόγελα στα παιδιά και τις οικογένειες μέσω του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού.

Κάνοντας πράξη το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας της Coca-Cola «Η Συνταγή της Μαγείας» με στόχο να φέρει το γιορτινό φαγητό στο Πασχαλινό τραπέζι με παγωμένη Coca-Cola σε κάθε σπίτι, η Coca-Cola HBC Κύπρου ενώνει τις δυνάμεις της με τα καταστήματα Σκλαβενίτη για καλό σκοπό. Μέσα από αυτή τη συνέργεια που αφορά σε επιλεγμένα προϊόντα από το χαρτοφυλάκιο της Coca-Cola HBC Κύπρου, καλύπτει το κόστος για 100 πακέτα αγάπης, τα οποία ισοδυναμούν με 500 Πασχαλινά γεύματα, τα οποία θα διοχετευτούν σε ευάλωτες οικογένειες που το έχουν ανάγκη μέσω της δράσης «Πακέτα Αγάπης» του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού.

Ο Ανδρέας Γιόρτσιος, Corporate Affairs & Sustainability Manager στην Coca-Cola HBC Κύπρου δήλωσε: «Φέτος το Πάσχα η Coca-Cola HBC Κύπρου ακλόνητα δεσμευμένη στις αρχές και τα ιδανικά της για στήριξη των ευπαθών ομάδων στέκεται έμπρακτα στο πλευρό των συνανθρώπων μας μέσω του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού και πρωτοστατεί σε μία σύμπραξη με τις υπεραγορές ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ και υλοποιεί μια ξεχωριστή πρωτοβουλία αλληλεγγύης κατά τη διάρκεια του Πάσχα. Αναγνωρίζοντας ότι υπάρχουν πολλοί που αντιμετωπίζουν δυσκολίες, αποφασίσαμε να ενώσουμε τις δυνάμεις μας για να φέρουμε θετική αλλαγή στις ζωές των ανθρώπων που βρίσκονται σε ανάγκη!»

H Χριστίνα Καπαρτή, Γενική Γραμματέας του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού, δήλωσε: «Εκφράζουμε τις θερμές ευχαριστίες μας σε όλους όσους συνεισέφεραν σε αυτήν την προσπάθεια μας ώστε να μπορέσουμε να προσφέρουμε στους συνανθρώπους μας ένα αξιοπρεπές γεύμα κατά την περίοδο του Πάσχα και ελπίζουμε ότι αυτή η πρωτοβουλία θα εμπνεύσει και άλλους να συμμετέχουν σε παρόμοιες κοινωνικές προσπάθειες».

Η ενέργεια θα διαρκέσει από τις 25 Απριλίου έως τις 8 Μαΐου σε όλες τις υπεραγορές ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ και θα αφορά επιλεγμένα προϊόντα Coca-Cola, Sprite, Fanta, χυμούς Λανίτης και Costa Coffee κάψουλες.

Δειτε Επισης

Περαιτέρω επιβράδυνση και πλησιάζει τον στόχο της ΕΚΤ για 2% ο πληθωρισμός στην Ευρωζώνη
Κώστας Κουμής: Τι δείχνουν τα πρώτα στοιχεία για τον τουρισμό το 2025-Ο στόχος του Υφυπουργείου Τουρισμού
Τα μερίδια αγοράς το 2024 και το ντέρμπι Τράπεζας Κύπρου και Ελληνικής για την πρωτιά στον ασφαλιστικό τομέα
Η Ειρήνη Ψάλτη στο Διοικητικό Συμβούλιο της Τράπεζας Κύπρου
DHD Insurance: Κατέκτησε την 4η θέση στον Μαραθώνιο Λεμεσού και έστειλε μηνύματα για την οδική ασφάλεια
Η επιστήμη συνάντησε την κοινωνία στην 3η επιστημονική ημερίδα του Ογκολογικού Κέντρου Τράπεζας Κύπρου
Χρονιά με την σφραγίδα της αγοράς διαμερισμάτων το 2024-Ξεπέρασαν τα €2 δισ. οι πωλήσεις καινούργιων κατοικιών
Πέτρος Σολωμού: Γιατί η Primetel αποτελεί τον τεχνολογικό συνεργάτη της σύγχρονης επιχείρησης
Γ. Γεωργούλας: Η συμβολή του ACEMPI στην ενίσχυση του οικοσυστήματος χρηματοοικονομικής τεχνολογίας (vid)
Universal Life: Δωρεάν ασφάλιση υγείας MultiCare για νεογέννητα