Powered by

Εκστρατεία ΕΤΑΠ Πάφου για προσέλκυση επισκεπτών κατά την πασχαλινή περίοδο

Η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας (ΕΤΑΠ) Πάφου, επενδύοντας ακόμη περισσότερο στον εγχώριο τουρισμό, ενισχύει την παγκύπρια διαφημιστική εκστρατεία της και προωθεί τις μικρής διάρκειας διακοπές στην Πάφο για την πασχαλινή περιόδο.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΤΑΠ Πάφου, η παγκύπρια εκστρατεία περιλαμβάνει κυρίως χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης FB και Instagram. Με τις παράλληλες προσπάθειες των επαγγελματιών του τουρισμού, η Πάφος, αναφέρεται, προσδοκεί να περάσει το μήνυμα σε όλους τους μόνιμους κατοίκους Κύπρου για εσωτερικό τουρισμό και να δώσει την ευκαιρία σε χιλιάδες εγχώριους επισκέπτες να την επισκεφτούν το Πάσχα.

Με ειδικά πακέτα διακοπών για όλες τις κατηγορίες τουριστικών καταλυμάτων, πλούσια αυθεντικά εδέσματα, δραστηριότητες για όλη την οικογένεια, υπηρεσίες ευεξίας και χαλάρωσης, ανεκτίμητη πολιτιστική κληρονομιά, πανέμορφη φύση και το άρωμα των λουλουδιών, η Πάφος υπόσχεται και φέτος ποιοτικές διακοπές και καλωσορίζει όλους τους κατοίκους της Κύπρου, καταλήγει η ανακοίνωση της ΕΤΑΠ Πάφου.

Δειτε Επισης

Minthis Resort: Πασχαλινή πολυτέλεια σε έναν παράδεισο εκλεπτυσμένης απόλαυσης
Κώστας Κουμής: Επιβεβαιώνεται η μεγάλη συνεισφορά του αθλητικού τουρισμού στην τουριστική οικονομία
Στο 50% οι πληρότητες στα ξενοδοχεία το Πάσχα-Ετοιμάζονται για δύσκολη χρονιά οι ξενοδόχοι
WIZZ Experiences: Νέα πρόσθετη υπηρεσία για τους επιβάτες της Wizz Air
Στα €1,4 δισ. οι δαπάνες για ταξίδια Κυπρίων στο εξωτερικό το 2022
Ψηφίζουν εξωτερικό για τις πασχαλινές διακοπές τους οι Κύπριοι-Για 48ωρα οι κρατήσεις στο εσωτερικό
Ρεκόρ στις αφίξεις τουριστών κατέγραψε το πρώτο τρίμηνο η Πορτογαλία
ΕΤΑΠ Λευκωσίας: Διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στο GreenHost Project
Απογειώθηκαν τα ταξίδια των Κυπρίων-Πού αποδίδεται η αύξηση και οι δημοφιλέστεροι προορισμοί
Λαμπερό reopening για το The Retail Village στο Nammos Limassol του Parklane Resort & Spa (pics)