Γιώτα Ορφανίδου: H FortePR και πώς αλλάζει τα δεδομένα στον τομέα της επικοινωνίας

Η Κύπρος, τα τελευταία χρόνια, έχει να επιδείξει σημαντικές αλλαγές στον τομέα της επικοινωνίας και του μάρκετινγκ, μέσα από νέους, ταλαντούχους και δημιουργικούς ανθρώπους που διαπρέπουν στον τομέα.

Ταυτόχρονα, καινούργιες εταιρείες δημιουργούνται για να βάλουν το δικό τους λιθαράκι στην ανάπτυξη του κλάδου. Μέσα σε αυτό το δημιουργικό πλαίσιο της σύγχρονης εποχής, δημιουργήθηκε η FortePR.

Μία νέα εταιρεία που χαράσσει πλέον τη δική της πορεία μέσα από τις εξατομικευμένες υπηρεσίες και πρωτότυπες και καινοτόμες ιδέες.

Μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, η FortePR απέδειξε πως διαθέτει όλα εκείνα τα εχέγγυα, την εμπειρία και την τεχνογνωσία για να πετύχει τους στόχους της και να αποτελέσει σημείο αναφοράς στον κόσμο του PR.

Συνομιλώντας με την επικεφαλής της εταιρείας, κ. Γιώτα Ορφανίδου, είναι ξεκάθαρο πως η FortePR δεν είναι μία απλή εταιρεία, αλλά ένας δημιουργικός χώρος που θα εμπνεύσει και θα ανατρέψει όλα όσα θεωρούμε δεδομένα.

Πότε δημιουργήθηκε η FortePR και ποια είναι η φιλοσοφία της;

Η FortePR μετράει ένα χρόνο τώρα. Με μότο «Η επικοινωνία στα καλύτερά της», θελήσαμε να καλύψουμε ένα κενό που εντοπίσαμε στην αγορά: Την προσφορά μίας πιο προσεγμένης, ίσως, πιο τολμηρής και αναμφίβολα πιο πελατοκεντρικής προσέγγισης, τοποθετώντας τις επιχειρήσεις στο επίκεντρο του καταναλωτικού ενδιαφέροντος.

Πυρήνας της φιλοσοφίας μας είναι να ξεπερνούμε πρώτοι εμείς τις βάσεις που οι ίδιοι αρχικά θέσαμε. Με την εκτεταμένη εμπειρία μας προσφέρουμε πολύτιμη στήριξη στους πελάτες μας και τις υπηρεσίες εκείνες που θα τους δώσουν ελευθερία στη σκέψη, και που θα μας επιτρέψουν να δοκιμάζουμε νέα πράγματα και να επιτυγχάνουμε τους στόχους μας.

Ποιες είναι οι υπηρεσίες που προσφέρετε στους πελάτες σας;

Αρχικά, να σας αναφέρω ότι λειτουργούμε με τον πελάτη μας και όχι κατ’ ανάγκην για τον πελάτη. Οι υπηρεσίες μας εστιάζουν στη στρατηγική επικοινωνία (δημιουργία και εφαρμογή στρατηγικού σχεδίου επικοινωνίας), στον σχεδιασμό και την οργάνωση εκδηλώσεων, ενώ παράλληλα ασχολούμαστε και με την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, μίας και οι επιχειρήσεις πλέον οφείλουν να διαχειρίζονται τον αντίκτυπο των δραστηριοτήτων τους απέναντι στην κοινωνία και το περιβάλλον.

Ταυτόχρονα, ασχολούμαστε με τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη μίας επιχείρησης ή ενός brand, δημιουργώντας τις κατάλληλες προϋποθέσεις ώστε να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά.

Ως εταιρεία έχουμε μια ευέλικτη και ανοικτή οπτική, μοναδικές δυνάμεις και σχεδιάζουμε εξατομικευμένες υπηρεσίες στους πελάτες μας.

Τι θα λέγατε πως σας χαρακτηρίζει ως εταιρεία;

Θα έλεγα ότι αυτό που μας χαρακτηρίζει πέραν της εμπειρίας μας είναι η ποικιλομορφία, αφού είχαμε τη χαρά να δραστηριοποιούμαστε σε πολυεπίπεδες διοργανώσεις.

Στο πορτφόλιό μας-χωρίς να αναφέρω το κομμάτι της επικοινωνίας-, συγκαταλέγονται παραγωγές όπως ζωντανές εκπομπές που είχαν και τη μορφή εκδηλώσεων με άλλες παράλληλες δραστηριότητες, παρέλαση υπερπολυτελών αυτοκίνητων και συναυλίες.

Επιπλέον έχουμε διοργανώσει χριστουγεννιάτικα φεστιβάλ, φιλανθρωπικές δράσεις, εταιρικά events, παρουσιάσεις, product launches, B2B presentations κ.α.

Αποδείξαμε, πιστεύω, την όρεξή μας, το μεράκι, και την ικανότητά μας να δημιουργούμε ωραία πράγματα.

Ποια θεωρείτε ότι είναι τα βασικά στοιχεία που σας διαφοροποιούν σήμερα ως εταιρεία στον ευρύτερο τομέα στην Κύπρο;

Θέλουμε να προσφέρουμε ωραίες εμπειρίες στους ανθρώπους μέσα από τη δουλειά μας (είτε αυτό αφορά ένα πελάτη ή τον πελάτη του πελάτη)-το θεωρούμε υψίστης σημασίας. Γι’ αυτό και συνδυάζουμε τις κλασικές μεθόδους επικοινωνίας με φρέσκες ιδέες και εργαλία, και διευρύνουμε τη μεθοδολογία μας για να περιλαμβάνει και ενέργειες που συμβάλλουν στη συνολική επίτευξη της στρατηγικής.

Γενικά όμως δεν περιοριζόμαστε, και αυτό δεν έχει καθόλου να κάνει με τον οικονομικό παράγοντα. Απλώς δεν πιστεύουμε ότι υπάρχουν δύο ίδιες ανάγκες, οπότε δεν υπάρχει και στρωμένος δρόμος, υπάρχει μόνο ο δρόμος που θα προσεγγίσουμε την κάθε περίπτωση ξεχωριστά.

Τι πιστεύετε ότι θέλει τελικά ο πελάτης;

Δουλειά μας είναι να δημιουργούμε όμορφες ιστορίες, γι’ αυτό πρέπει η εμπειρία του πελάτη μαζί μας να είναι μία ευχάριστη και δημιουργική διαδικασία μακριά από γραφειοκρατικά στεγανά, πιεστικές και χρονοβόρες καταστάσεις.

Δεν θα προσαρμόσουμε τις υπηρεσίες, την τεχνογνωσία και την εμπειρία μας σε αυτό που επιθυμεί ο πελάτης, αλλά θα προσφέρουμε πραγματικές λύσεις για επίτευξη του απώτερου στόχου του. Ο διάλογος και η ανταλλαγή απόψεων, θα οδηγήσουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα.

ΓΙΩΤΑ ΟΡΦΑΝΙΔΟΥ 2

Υπάρχει τρόπος να πείσετε ένα “δύσκολο” πελάτη;

Αναρωτιέμαι πολλές φορές αν πραγματικά είναι η δουλειά μας να τον πείσουμε τελικά. Η εταιρεία μας παρέχει τεχνογνωσία που δίνει κίνητρα στους πελάτες μας να μας εμπιστευτούν. Χρησιμοποιούμε τα δυνατά μας σημεία για να εκπληρώνουμε αυτόν τον σκοπό. Εξάλλου, πρέπει να βασιζόμαστε στην εμπειρία του καθενός, αφού όπως πολύ σωστά λένε «έκαστος στο είδος του».

Έτσι, με τις προτάσεις, τις ενέργειες και τις λύσεις που βρίσκουμε καθημερινά και σε συνεργασία με τον εκάστοτε πελάτη, αναλύοντας ίσως και τη μεθοδολογία μας, αναπτύσσουμε κοινές λύσεις, για να έχουμε έτσι και τα σωστά αποτελέσματα.

Φυσικά η εμπειρία μας λέει ότι δεν υπάρχει το τέλειο στη δουλειά μας (ούτε τέλεια στρατηγική ούτε τέλειο event), υπάρχουν μόνο εργατικοί και δημιουργικοί άνθρωποι που προσπαθούν για κάτι ωραίο και πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης και ανάπτυξης.

Γιατί το λέτε αυτό;

Σήμερα, το 2024, δεν μπορούμε να περιοριζόμαστε σε στενά καλούπια, σε μία περίοδο όπου τα μεγαλύτερα brands του κόσμου τσαλακώνονται για να κερδίσουν και για να κρατήσουν τον πελάτη τους.

Αυτό οφείλουμε να το εξηγήσουμε στον πελάτη μας για να κατανοήσει τα “θέλω” και τα “πρέπει” της εποχής μας.

Θεωρείτε πως είναι εύκολο να διαφοροποιηθείτε όπως είπατε στον τομέα σας;

Το αν διαφοροποιείσαι είναι κάτι που θα το κρίνουν οι άλλοι για σένα. Εμείς επιβάλλεται να το στοχεύουμε σε μόνιμη βάση, διότι η κάθε ανάγκη είναι διαφορετική, άρα σαν εταιρεία το «προϊόν» μας δεν μπορεί να είναι το ίδιο, να έχει την ίδια μορφή για όλους.

Σήμερα, για να σε κερδίσει κάποιος, ή ένα brand -και σαν brand να κτίσεις την επιθυμητή σχέση- δεν μπορείς να κάνεις τα συνηθισμένα, αυτά δηλαδή που έκανες για τόσα χρόνια, και να περιμένεις την επιτυχία που θα είχες 5 χρόνια πριν.

Πρέπει να είσαι τολμηρός και να αναζητάς νέες λύσεις, προβλέποντας τις ανάγκες των πελατών, με σεβασμό, ωστόσο, πάντα στο brand σου και τη φιλοσοφία του. Ωστόσο, η εποχή επιβάλλει να μην πράττουμε πανομοιότυπα εάν επιθυμούμε την ανάπτυξη.

Τι θα λέγατε πως σας έχει διδάξει ο πρώτος χρόνος λειτουργίας της FortePR; Πώς προχωράτε στα επόμενά σας βήματα;

Αναμφίβολα, μάθαμε να μην εφησυχάζουμε, να δοκιμάζουμε νέα πράγματα, να διδασκόμαστε από αυτά και να συνεχίζουμε δυναμικά μπροστά.

Είναι γλυκιά η αίσθηση που σου αφήνει η επίτευξη κάποιου επιτυχημένου project, η δημιουργία όμορφων εμπειριών και αναμνήσεων για τον πελάτη σου αλλά και τον πελάτη του… Είναι πολύ σημαντικό να βάζεις κι εσύ το λιθαράκι σου στην εξέλιξη ενός brand.

Αυτά κρατάμε από το ξεκίνημά μας και είμαστε πανέτοιμοι για τις δημιουργικές προκλήσεις που έπονται.

Δειτε Επισης

Στον αστερισμό των ESG: Η Υπ. Γεωργίας για τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης
Εύσημα Επικεφαλής Επιστήμονα στο Τμήμα Βιοπληροφορικής του Ινστιτούτου Νευρολογίας & Γενετικής Κύπρου
Οι κορυφαίοι της Eurolife για το 2023
Το ΤΕΠΑΚ κορυφαίο στη διδασκαλία σε Κύπρο και Ελλάδα
H RSM Cyprus υπερήφανος υποστηρικτής του 9ου Cyprus Professional Services Conference
Συνολικά τρεις προσφορές για νέο σύστημα διαχείρισης αστικής κυκλοφορίας σε Λευκωσία-Λεμεσό
Παραπέμπει στον ΣΕΛΚ για ερωτήματα αναφορικά με ελεγχόμενες συναλλαγές το Τμήμα Φορολογίας
Εθνική Ασφαλιστική και Εθνική Γενικών Ασφαλειών βράβευσαν τους συνεργάτες του δικτύου πωλήσεων
Με τεράστια επιτυχία για ένατη χρονιά το Cyprus Professional Services Conference (video)
Odyssey: Σημαντική μειοψηφική επένδυση από την DECA Investments μέσω της Diorama Investments II