Powered by

#LikeALocalCy: Η νέα καμπάνια του Υφυπουργείου Τουρισμού

Το Υφυπουργείο Τουρισμού Κύπρου και η Εταιρεία Αγροτουρισμού, σε συνεργασία με την Action Cyprus, λανσάρουν τη νέα social media καμπάνια #LikeALocalCy που έχει ως σκοπό της να παρουσιάσει μια διαφορετική διάσταση του νησιού μας, τόσο στους επισκέπτες όσο και στους κατοίκους του: αυτή της οπτικής των ντόπιων!

Είναι γεγονός ότι όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες επιθυμούν να ζήσουν για λίγο σαν ντόπιοι στον τόπο που επισκέπτονται, μένοντας μακριά από τις πιο τουριστικές δραστηριότητες και επιλέγοντας να αναζητήσουν πιο αυθεντικές εμπειρίες. Και ποιοι είναι καλύτεροι να δώσουν συμβουλές, να αναδείξουν «κρυφά» σημεία ενδιαφέροντος και να μοιραστούν τα μυστικά ενός μέρους από τους ντόπιους ή «λόκαλς»;

Γι’ αυτό, η νέα καμπάνια καλεί τον καλεί τον κόσμο να ανεβάσει μία φωτογραφία στο Instagram, στην οποία να αναδεικνύει έναν κρυμμένο θησαυρό του νησιού μας, με το hashtag #LikeALocalCy και tag τον Instagram λογαριασμό @visitcypruscom και @cyprusagrotourism. Οι φωτογραφίες συγκεντρώνονται στο https://woobox.com/k3fx49 και το κοινό καλείται να ψηφίσει την αγαπημένη του.

Οι τρεις φωτογραφίες που θα συγκεντρώσουν τις περισσότερες ψήφους θα χαρίσουν στους «καλλιτέχνες» τους vouchers διανομής σε Αγροτουριστικά καταλύματα στην Κύπρο ύψους έως €200, ενώ ο «local» με την πιο δημοφιλή φωτογραφία θα αναλάβει για μία ημέρα τον λογαριασμό του Υφυπουργείου Τουρισμού στο Instagram @visitcypruscom, για να παρουσιάσει ακόμα περισσότερα «μυστικά» στο κοινό!

Η καμπάνια #LikeALocalCy θα διαρκέσει μέχρι τα τέλη του Απριλίου, γι’ αυτό μη χάνετε χρόνο: Φωτογραφίστε το αγαπημένο σας σοκάκι, την παραλία που σας έχει κλέψει την καρδιά, την πλατεία του χωριού όπου έχετε ζήσει τα παιδικά σας καλοκαίρια ή ό,τι άλλο κάνει την Κύπρο ξεχωριστή και ελάτε να αναδείξουμε όλοι μαζί μια άλλη πλευρά της πατρίδας μας, μια πτυχή που είναι ακόμα πιο κοντά στις καρδιές μας!

Δειτε Επισης

Αναθεώρησε τις προοπτικές της Κύπρου από σταθερές σε θετικές ο Moody's-Πώς το βλέπει το Υπ. Οικονομικών
Φάνος Λεβέντης: Οι φήμες για την Λαϊκή Γειτονιά και η κάθοδος ιδιοκτητών κέντρων αναψυχής στις δημοτικές
Εδώ θα κτυπά η καρδιά του EuroBasket-Η επένδυση στο «Σπύρος Κυπριανού» και η κληρονομιά που θα μείνει
Μετά τη Demetra και η ΕΤΥΚ στο Διοικητικό Δικαστήριο για την εξαγορά της Ελληνικής από Eurobank
Κώστας Κουμής: Από τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της χώρας μας οι παραλίες της-Στόχος η βιωσιμότητά τους
Ο διάσημος σεφ Giorgio Trovato στην Κύπρο σε μια διήμερη εκδήλωση γεμάτη από ιταλικές γεύσεις
Ανησυχεί αλλά βλέπει φως στην άκρη του τούνελ για λιμάνι-μαρίνα Λάρνακας και τερματικό ο Κεραυνός
Εγκαίνια του ανανεωμένου Comarine Business Center στο λιμάνι Λάρνακας
Βάζει την θηλιά στον λαιμό της Κύπρου για το 15% σε πολυεθνικές η Κομισιόν-Ένα βήμα πριν την παραπομπή στο Δικαστήριο της Ε.Ε.
Το Plage du Soleil, σε ένα… ταξίδι στο Αιγαίο