Powered by

#LikeALocalCy: Η νέα καμπάνια του Υφυπουργείου Τουρισμού

Το Υφυπουργείο Τουρισμού Κύπρου και η Εταιρεία Αγροτουρισμού, σε συνεργασία με την Action Cyprus, λανσάρουν τη νέα social media καμπάνια #LikeALocalCy που έχει ως σκοπό της να παρουσιάσει μια διαφορετική διάσταση του νησιού μας, τόσο στους επισκέπτες όσο και στους κατοίκους του: αυτή της οπτικής των ντόπιων!

Είναι γεγονός ότι όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες επιθυμούν να ζήσουν για λίγο σαν ντόπιοι στον τόπο που επισκέπτονται, μένοντας μακριά από τις πιο τουριστικές δραστηριότητες και επιλέγοντας να αναζητήσουν πιο αυθεντικές εμπειρίες. Και ποιοι είναι καλύτεροι να δώσουν συμβουλές, να αναδείξουν «κρυφά» σημεία ενδιαφέροντος και να μοιραστούν τα μυστικά ενός μέρους από τους ντόπιους ή «λόκαλς»;

Γι’ αυτό, η νέα καμπάνια καλεί τον καλεί τον κόσμο να ανεβάσει μία φωτογραφία στο Instagram, στην οποία να αναδεικνύει έναν κρυμμένο θησαυρό του νησιού μας, με το hashtag #LikeALocalCy και tag τον Instagram λογαριασμό @visitcypruscom και @cyprusagrotourism. Οι φωτογραφίες συγκεντρώνονται στο https://woobox.com/k3fx49 και το κοινό καλείται να ψηφίσει την αγαπημένη του.

Οι τρεις φωτογραφίες που θα συγκεντρώσουν τις περισσότερες ψήφους θα χαρίσουν στους «καλλιτέχνες» τους vouchers διανομής σε Αγροτουριστικά καταλύματα στην Κύπρο ύψους έως €200, ενώ ο «local» με την πιο δημοφιλή φωτογραφία θα αναλάβει για μία ημέρα τον λογαριασμό του Υφυπουργείου Τουρισμού στο Instagram @visitcypruscom, για να παρουσιάσει ακόμα περισσότερα «μυστικά» στο κοινό!

Η καμπάνια #LikeALocalCy θα διαρκέσει μέχρι τα τέλη του Απριλίου, γι’ αυτό μη χάνετε χρόνο: Φωτογραφίστε το αγαπημένο σας σοκάκι, την παραλία που σας έχει κλέψει την καρδιά, την πλατεία του χωριού όπου έχετε ζήσει τα παιδικά σας καλοκαίρια ή ό,τι άλλο κάνει την Κύπρο ξεχωριστή και ελάτε να αναδείξουμε όλοι μαζί μια άλλη πλευρά της πατρίδας μας, μια πτυχή που είναι ακόμα πιο κοντά στις καρδιές μας!

Δειτε Επισης

Ολοταχώς για μεγάλο ρεκόρ ο τουρισμός... Πάνε για να σπάσουν το φράγμα των τεσσάρων εκατομμυρίων οι αφίξεις
Στα καλύτερά του με άνοδο σε αφίξεις και έσοδα ο τουρισμός...Αύξηση της συνεισφοράς του τομέα στο ΑΕΠ
Νέες προσθήκες στο Trilogy Plaza-To πολυαναμενόμενο εστιατόριο που ανοίγει τις πόρτες του την άνοιξη
Ισπανία: «Καμπάνα» 179 εκατ. σε πέντε αεροπορικές για καταχρηστικές χρεώσεις
Γιατί ο ΠΑΣΥΞΕ απέρριψε την μεσολαβητική πρόταση και το μήνυμα Παναγιώτου για τη συλλογική σύμβαση στα ξενοδοχεία
Ολοκαίνουργια άφιξη από όμιλο PHC...Πόλος έλξης και game changer το νέο Caffè Nero στην Πλατεία Ελευθερίας
H στρατηγική συνεργασία της Emirates με τη flydubai...Οι επτά τρόποι με τους οποίους επωφελούνται οι επιβάτες
Ανατροπή με την συλλογική σύμβαση στη ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Όχι» ΠΑΣΥΞΕ στην πρόταση Παναγιώτου
City of Dreams Mediterranean: Κατά €778,750 πλουσιότερος ο νικητής του πρωταθλήματος ρουλέτας
Bean Bar: Συνδράμει το έργο του Hope For Children στηρίζοντας τα παιδιά