Powered by

#LikeALocalCy: Η νέα καμπάνια του Υφυπουργείου Τουρισμού

Το Υφυπουργείο Τουρισμού Κύπρου και η Εταιρεία Αγροτουρισμού, σε συνεργασία με την Action Cyprus, λανσάρουν τη νέα social media καμπάνια #LikeALocalCy που έχει ως σκοπό της να παρουσιάσει μια διαφορετική διάσταση του νησιού μας, τόσο στους επισκέπτες όσο και στους κατοίκους του: αυτή της οπτικής των ντόπιων!

Είναι γεγονός ότι όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες επιθυμούν να ζήσουν για λίγο σαν ντόπιοι στον τόπο που επισκέπτονται, μένοντας μακριά από τις πιο τουριστικές δραστηριότητες και επιλέγοντας να αναζητήσουν πιο αυθεντικές εμπειρίες. Και ποιοι είναι καλύτεροι να δώσουν συμβουλές, να αναδείξουν «κρυφά» σημεία ενδιαφέροντος και να μοιραστούν τα μυστικά ενός μέρους από τους ντόπιους ή «λόκαλς»;

Γι’ αυτό, η νέα καμπάνια καλεί τον καλεί τον κόσμο να ανεβάσει μία φωτογραφία στο Instagram, στην οποία να αναδεικνύει έναν κρυμμένο θησαυρό του νησιού μας, με το hashtag #LikeALocalCy και tag τον Instagram λογαριασμό @visitcypruscom και @cyprusagrotourism. Οι φωτογραφίες συγκεντρώνονται στο https://woobox.com/k3fx49 και το κοινό καλείται να ψηφίσει την αγαπημένη του.

Οι τρεις φωτογραφίες που θα συγκεντρώσουν τις περισσότερες ψήφους θα χαρίσουν στους «καλλιτέχνες» τους vouchers διανομής σε Αγροτουριστικά καταλύματα στην Κύπρο ύψους έως €200, ενώ ο «local» με την πιο δημοφιλή φωτογραφία θα αναλάβει για μία ημέρα τον λογαριασμό του Υφυπουργείου Τουρισμού στο Instagram @visitcypruscom, για να παρουσιάσει ακόμα περισσότερα «μυστικά» στο κοινό!

Η καμπάνια #LikeALocalCy θα διαρκέσει μέχρι τα τέλη του Απριλίου, γι’ αυτό μη χάνετε χρόνο: Φωτογραφίστε το αγαπημένο σας σοκάκι, την παραλία που σας έχει κλέψει την καρδιά, την πλατεία του χωριού όπου έχετε ζήσει τα παιδικά σας καλοκαίρια ή ό,τι άλλο κάνει την Κύπρο ξεχωριστή και ελάτε να αναδείξουμε όλοι μαζί μια άλλη πλευρά της πατρίδας μας, μια πτυχή που είναι ακόμα πιο κοντά στις καρδιές μας!

Δειτε Επισης

ΕΤΑΠ Λάρνακας: Εικονικές περιηγήσεις σημείων αναφοράς με τρεις καινοτόμες εφαρμογές
Έπεσαν οι υπογραφές για τα αεροδρόμια...Τα έργα που θα υλοποιηθούν και τι αλλάζει στους αερολιμένες Λάρνακας και Πάφου
Έκανε check in στο «Ρόδον» o ξένος επενδυτής…Είσοδος Balram Chainrai στο ξενοδοχείο με 2,67%
Επισφραγίζεται το deal Κυβέρνησης και Hermes για τα αεροδρόμια-Υπογράφεται η συμφωνία
Καφές: Το πιο αγαπημένο ρόφημα στον κόσμο μπροστά σε νέες προκλήσεις και σ' ένα κρίσιμο σταυροδρόμι
Αλέξης Βαφεάδης: Μια από τις πιο σημαντικές που έχει το κράτος η σύμβαση με την Hermes-Η σημασία της συμφωνίας
Deal Κυβέρνησης με Hermes για τα αεροδρόμια απογειώνει ως διεθνή ταξιδιωτικό κόμβο την Κύπρο-Η συμφωνία που επιτεύχθηκε
Κώστας Κουμής: Καλά τα αποτελέσματα για τον τουρισμό το 2024, υπάρχουν ανοικτές 104 ξενοδοχειακές μονάδες
Ανασυντάσσονται για διεκδίκηση των δικαιωμάτων τους οι ιδιοκτήτες κέντρων αναψυχής στην ελεύθερη Αμμόχωστο
Ικανοποίηση Βαφεάδη για το ιστορικό ρεκόρ των αεροδρομίων της Κύπρου-Σημαντικός προορισμός στη Μεσόγειο