Powered by

#LikeALocalCy: Η νέα καμπάνια του Υφυπουργείου Τουρισμού

Το Υφυπουργείο Τουρισμού Κύπρου και η Εταιρεία Αγροτουρισμού, σε συνεργασία με την Action Cyprus, λανσάρουν τη νέα social media καμπάνια #LikeALocalCy που έχει ως σκοπό της να παρουσιάσει μια διαφορετική διάσταση του νησιού μας, τόσο στους επισκέπτες όσο και στους κατοίκους του: αυτή της οπτικής των ντόπιων!

Είναι γεγονός ότι όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες επιθυμούν να ζήσουν για λίγο σαν ντόπιοι στον τόπο που επισκέπτονται, μένοντας μακριά από τις πιο τουριστικές δραστηριότητες και επιλέγοντας να αναζητήσουν πιο αυθεντικές εμπειρίες. Και ποιοι είναι καλύτεροι να δώσουν συμβουλές, να αναδείξουν «κρυφά» σημεία ενδιαφέροντος και να μοιραστούν τα μυστικά ενός μέρους από τους ντόπιους ή «λόκαλς»;

Γι’ αυτό, η νέα καμπάνια καλεί τον καλεί τον κόσμο να ανεβάσει μία φωτογραφία στο Instagram, στην οποία να αναδεικνύει έναν κρυμμένο θησαυρό του νησιού μας, με το hashtag #LikeALocalCy και tag τον Instagram λογαριασμό @visitcypruscom και @cyprusagrotourism. Οι φωτογραφίες συγκεντρώνονται στο https://woobox.com/k3fx49 και το κοινό καλείται να ψηφίσει την αγαπημένη του.

Οι τρεις φωτογραφίες που θα συγκεντρώσουν τις περισσότερες ψήφους θα χαρίσουν στους «καλλιτέχνες» τους vouchers διανομής σε Αγροτουριστικά καταλύματα στην Κύπρο ύψους έως €200, ενώ ο «local» με την πιο δημοφιλή φωτογραφία θα αναλάβει για μία ημέρα τον λογαριασμό του Υφυπουργείου Τουρισμού στο Instagram @visitcypruscom, για να παρουσιάσει ακόμα περισσότερα «μυστικά» στο κοινό!

Η καμπάνια #LikeALocalCy θα διαρκέσει μέχρι τα τέλη του Απριλίου, γι’ αυτό μη χάνετε χρόνο: Φωτογραφίστε το αγαπημένο σας σοκάκι, την παραλία που σας έχει κλέψει την καρδιά, την πλατεία του χωριού όπου έχετε ζήσει τα παιδικά σας καλοκαίρια ή ό,τι άλλο κάνει την Κύπρο ξεχωριστή και ελάτε να αναδείξουμε όλοι μαζί μια άλλη πλευρά της πατρίδας μας, μια πτυχή που είναι ακόμα πιο κοντά στις καρδιές μας!

Δειτε Επισης

Στην τελική ευθεία η ψηφοφορία για τα 17α IN Business Awards-Συνεχίζεται μέχρι τις 30 Απριλίου η διαδικασία
Η Κωνσταντίνα Χριστοφή συστήνει το HEATWAVE Fitness Festival...«Ένα πάρτι για όσους έχουν μπει στην εποχή της ευεξίας»
Πνευματικά δικαιώματα: Η σημασία της απόφασης του Ανωτάτου και η ανάγκη για σύσταση Αρχής Πνευματικής Ιδιοκτησίας
Η τεκμηριωμένη πρόταση της G.A.P. Vassilopoulos για το υδατικό και η άρνηση μιας πολιτείας που…πέρα βρέχει
Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
Προ των πυλών μεγάλη οικιστική ανάπτυξη από το My Mall Λεμεσού-Προς ολοκλήρωση το Leptos Limassol Park
Μάκης Κετώνης: Το ταξίδι στην αειφορία και το επόμενο κεφάλαιο μιας συναρπαστικής επαγγελματικής διαδρομής
Νίκος Χριστοδουλίδης: Βελτιώνεται η φήμη και η αξιοπιστία της Κύπρου, προσελκύουμε ποιοτικές επενδύσεις
Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Εννέα κορυφαίες εταιρείες με έδρα την Κύπρο που υιοθέτησαν εργαλεία AI