Powered by

#LikeALocalCy: Η νέα καμπάνια του Υφυπουργείου Τουρισμού

Το Υφυπουργείο Τουρισμού Κύπρου και η Εταιρεία Αγροτουρισμού, σε συνεργασία με την Action Cyprus, λανσάρουν τη νέα social media καμπάνια #LikeALocalCy που έχει ως σκοπό της να παρουσιάσει μια διαφορετική διάσταση του νησιού μας, τόσο στους επισκέπτες όσο και στους κατοίκους του: αυτή της οπτικής των ντόπιων!

Είναι γεγονός ότι όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες επιθυμούν να ζήσουν για λίγο σαν ντόπιοι στον τόπο που επισκέπτονται, μένοντας μακριά από τις πιο τουριστικές δραστηριότητες και επιλέγοντας να αναζητήσουν πιο αυθεντικές εμπειρίες. Και ποιοι είναι καλύτεροι να δώσουν συμβουλές, να αναδείξουν «κρυφά» σημεία ενδιαφέροντος και να μοιραστούν τα μυστικά ενός μέρους από τους ντόπιους ή «λόκαλς»;

Γι’ αυτό, η νέα καμπάνια καλεί τον καλεί τον κόσμο να ανεβάσει μία φωτογραφία στο Instagram, στην οποία να αναδεικνύει έναν κρυμμένο θησαυρό του νησιού μας, με το hashtag #LikeALocalCy και tag τον Instagram λογαριασμό @visitcypruscom και @cyprusagrotourism. Οι φωτογραφίες συγκεντρώνονται στο https://woobox.com/k3fx49 και το κοινό καλείται να ψηφίσει την αγαπημένη του.

Οι τρεις φωτογραφίες που θα συγκεντρώσουν τις περισσότερες ψήφους θα χαρίσουν στους «καλλιτέχνες» τους vouchers διανομής σε Αγροτουριστικά καταλύματα στην Κύπρο ύψους έως €200, ενώ ο «local» με την πιο δημοφιλή φωτογραφία θα αναλάβει για μία ημέρα τον λογαριασμό του Υφυπουργείου Τουρισμού στο Instagram @visitcypruscom, για να παρουσιάσει ακόμα περισσότερα «μυστικά» στο κοινό!

Η καμπάνια #LikeALocalCy θα διαρκέσει μέχρι τα τέλη του Απριλίου, γι’ αυτό μη χάνετε χρόνο: Φωτογραφίστε το αγαπημένο σας σοκάκι, την παραλία που σας έχει κλέψει την καρδιά, την πλατεία του χωριού όπου έχετε ζήσει τα παιδικά σας καλοκαίρια ή ό,τι άλλο κάνει την Κύπρο ξεχωριστή και ελάτε να αναδείξουμε όλοι μαζί μια άλλη πλευρά της πατρίδας μας, μια πτυχή που είναι ακόμα πιο κοντά στις καρδιές μας!

Δειτε Επισης

Aegean: Έξοδος στις αγορές με επταετές ομόλογο-Στο 3,7 με 4,05% το εύρος επιτοκίου
Αν. Ορθοδόξου: Οι εργαζόμενοι από τρίτες χώρες και η ανάγκη περαιτέρω απλοποίησης των διαδικασιών απασχόλησης
Lordos Hotels: Στα σκαριά η ανακαίνιση του Golden Bay-Οι επενδύσεις που έγιναν στα ξενοδοχεία του ομίλου
Ανέκαμψαν οι εγγραφές σαλούν αυτοκινήτων-Τα brands με τις περισσότερες σε καινούργια και μεταχειρισμένα
Πάμε Τρόοδος 2: Αναδείχθηκαν και φέτος οι μικρές κυπριακές επιχειρήσεις-Ικανοποίηση Φιλίππας Καρσερά Χριστοδουλίδη(pics)
Πλησιάζουν το 50% οι ανακλήσεις για Takata-«Ανέβασαν ρυθμούς τους τελευταίους δύο μήνες οι αντιπροσωπείες»
Α. Μουζουρίδης: Το οικονομικό αποτύπωμα του FIBA EuroBasket και η μοναδική ευκαιρία για τον ξενοδοχειακό τομέα
Παραδοχή Αλέξη Βαφεάδη... Θα εξαντληθεί πολύ νωρίς το κονδύλι του νέου σχεδίου για την ηλεκτροκίνηση
Μαρίνος Γιαλελή: Το οινοποιείο στον Κάθηκα, η σχέση με το κρασί και η νέα ετικέτα διά χειρός Νικόλα Λαδόμματου(pics)
Ευαγγελία Ηλιάδου: Η μεγάλη ανταπόκριση του κοινού και ο στόχος της Pafilia για το Minthis Music Festival