Νέος CEO του Ομίλου CTC o Βασίλης Ευγένιος-Εκτελεστικός σύμβουλος στο Διοικητικό Συμβούλιο

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Cyprus Trading Corporation Plc (CTC), σε σημερινή του συνεδρία, αποφάσισε τον διορισμό του Βασίλη Ευγένιου ως Ανώτερου Εκτελεστικού Διευθυντή (CEO) της Cyprus Trading Corporation Plc και του Ομίλου CTC, καθώς και τον διορισμό του ως Εκτελεστικός Σύμβουλος (Executive Director) στο Διοικητικό Συμβούλιο της CTC, από 1η Μάιου 2024..

Ο Βασίλης Ευγένιος είναι από το 2019 Ανώτερος Εκτελεστικός Διευθυντής (CEO) όλων των δραστηριοτήτων FMCG της CTC, που περιλαμβάνουν τις θυγατρικές της εταιρείες Argosy Trading Company Ltd, Cassandra Trading Ltd και Artview Co. Ltd.

Είναι κάτοχος B.A. στο Management και Marketing από το Sarasota University of South Florida. Έχει πολυετή και επιτυχημένη πορεία στη διοίκηση ελληνικών και ξένων εταιρειών, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, κυρίως στον τομέα FMCG.

Από το 2008 έως το 2012 διετέλεσε μέλος του Δ.Σ. του European Sales & Marketing Association και την περίοδο 2010-2011 ήταν Πρόεδρός του.

Η πλήρωση της κενωθείσας θέσης Ανώτερου Εκτελεστικού Διευθυντή (CEO) των δραστηριοτήτων FMCG της CTC θα γίνει και θα ανακοινωθεί σε μεταγενέστερο στάδιο. Μέχρι τότε, ο Βασίλης Ευγένιος θα συνεχίσει να εξασκεί παράλληλα και τα καθήκοντά του ως CEO των δραστηριοτήτων FMCG της CTC.

Εξάλλου, η μέχρι τώρα Διευθυντική Επιτροπή (Management Board) μετατρέπεται και μετονομάζεται σε Εκτελεστική Επιτροπή (Executive Committee), την οποία θα στελεχώνουν τα υφιστάμενα μέλη με την προσθήκη του CEO Βασίλη Ευγένιου.

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών