ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ: Έχεις αξία

Από το 1951 οι Γενικές Ασφάλειες έχουν το βλέμμα στραμμένο στους πελάτες τους, οι οποίοι σήμερα ανέρχονται σε 110.000. Για το ευρύ φάσμα των προϊόντων της εταιρείας, την αφοσίωσή της στην καινοτομία και την αριστεία μας μιλά η Γενική Διευθύντρια των Γενικών Ασφαλειών, Χριστιάνα Αγρότη.

Mιλήστε μας για την εταιρεία σας και την εξέλιξή της από τη δημιουργία της μέχρι σήμερα.

Στις Γενικές Ασφάλειες, εδώ και 73 χρόνια υπηρετούμε τον ίδιο διαχρονικό σκοπό: να βρισκόμαστε πάντα δίπλα στους πελάτες μας με ειλικρίνεια, εντιμότητα και το ενδιαφέρον μας στραμμένο στους ίδιους. Εστιάζουμε την προσοχή στους πελάτες μας, προσφέροντας αξία σε περισσότερους από 110.000 ιδιώτες, επαγγελματίες, βιοτέχνες και επιχειρήσεις. Με συνετή και σοβαρή εταιρική κουλτούρα και διαχείριση και με τον επαγγελματισμό του έμπειρου και καταρτισμένου προσωπικού μας παρέχουμε προϊόντα, υπηρεσίες και εξυπηρέτηση που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις της αγοράς και της κοινωνίας.

Ποια προϊόντα και υπηρεσίες προσφέρετε στην κυπριακή αγορά;

Το ευρύ φάσμα προϊόντων που διαθέτουμε, οι πλήρεις και ολοκληρωμένες καλύψεις, οι ανταγωνιστικές τιμές και οι εξαιρετικές υπηρεσίες καλύπτουν συνολικά τις ανάγκες των πελατών μας. Παρέχουμε Ασφαλιστικά Σχέδια για κάθε ανάγκη, όπως κατοικίες, οχήματα, προσωπικά ατυχήματα, ταξίδια, υγεία φοιτητών, κυνηγούς, οδηγούς, σκάφη αναψυχής και άλλα. Για επαγγελματίες και επιχειρηματίες προσφέρουμε σχέδια που καλύπτουν όλο το φάσμα των αναγκών τους, όπως κτίρια (γραφεία, καταστήματα, εμπορικούς κινδύνους, διακοπή εργασιών), οχήματα, προσωπικά ατυχήματα και υγεία, ταξίδια, ευθύνη εργοδότη, αστική ευθύνη, επαγγελματική ευθύνη κ.ά.

Ποια εκτιμάτε ότι θα είναι η πορεία του τομέα σας κατά το 2024;

Αναμένω ότι το 2024 θα είναι μια καλή χρονιά για τον γενικό κλάδο ασφάλισης, με δεδομένο ότι οι προβλέψεις της Κομισιόν για την κυπριακή οικονομία είναι ευοίωνες, με προβλεπόμενο ρυθμό ανάπτυξης στο 2,8%. Παράλληλα, θα πρέπει να σημειώσουμε ότι αφενός ο πληθωρισμός και αφετέρου το υψηλότερο κόστος της αντασφάλισης, οδηγούν - ως ένα βαθμό - σε αυξήσεις στα ασφάλιστρα.

Ποιες είναι οι μεγαλύτερες τάσεις και αλλαγές που αναμένονται στον τομέα σας;

Σήμερα, βρισκόμαστε ενώπιον σημαντικών προκλήσεων.

Η γεωπολιτική αστάθεια και τα (καιρικά) φυσικά φαινόμενα, με την αυξανόμενη ένταση και συχνότητα που φέρνει η κλιματική αλλαγή, οδήγησαν αναπόφευκτα σε ανατιμήσεις των αντασφαλιστών. Η ραγδαία τεχνολογική ανάπτυξη και η ψηφιακή επανάσταση θα συνεχίσουν να μεταμορφώνουν τον ασφαλιστικό κλάδο, μέσα από την καινοτομία στην εμπειρία των πελατών, την προσφορά προϊόντων και την αποτελεσματικότητα.

Νέες τεχνολογίες έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούνται για την αξιολόγηση ρίσκου και κινδύνων, για τις τιμολογήσεις και τον εντοπισμό απάτης (fraud detection). Σε σχέση με την εξυπηρέτηση πελατών τα εργαλεία της τεχνητής νοημοσύνης, του Machine Learning και της ανάλυσης δεδομένων (Data Analytics) προσφέρουν νέες στοχευμένες και εξατομικευμένες λύσεις. Να σημειώσουμε ότι γενικότερα ενισχύεται η τάση για αγορά ασφάλισης μέσω διαδικτύου και εφαρμογών κινητού. Παράλληλα, είναι φυσικό επόμενο όσο αυξάνονται και εξελίσσονται οι απειλές στον κυβερνοχώρο, να δούμε και συνακόλουθη αύξηση της ζήτησης για εξειδικευμένα ασφαλιστικά προϊόντα.

Ένα άλλο κεφάλαιο, το οποίο έρχεται σιγά σιγά στο προσκήνιο, είναι αυτό των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τα οποία αυξάνονται. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελούνται από λιγότερα μέρη και ο μικρότερος αριθμός εξαρτημάτων συνδέεται όλο και περισσότερο μέσω αισθητήρων και ενσωματωμένου λογισμικού. Πρόκειται για τεχνολογίες που προσθέτουν πολυπλοκότητα και, κατ’ επέκταση, αυξάνουν το κόστος επισκευής σε σύγκριση με τα συμβατικά αυτοκίνητα. Ταυτόχρονα, αναδύονται νέες καλύψεις για οδηγούς και οχήματα, όπως για παράδειγμα οι κίνδυνοι πυρκαγιάς και έκρηξης που σχετίζονται με μπαταρίες υψηλής τάσης.

Μια άλλη παράμετρος που δύναται να δρομολογήσει αλλαγές και να δημιουργήσει νέες τάσεις είναι ενδεχόμενη μεταβολή των αναγκών και των αντιλήψεων της κοινωνίας και των καταναλωτών ως επίσης και οι δημογραφικές αλλαγές.

Ποια είναι τα πλάνα και η στρατηγική του οργανισμού σας για το 2024;

Στον σύγχρονο κόσμο που δημιουργείται, διαδραματίζουμε καθοριστικό ρόλο στις εξελίξεις. Ως ηγέτιδα Εταιρεία πρωταγωνιστούμε στις προσπάθειες ψηφιοποίησης του ασφαλιστικού τομέα. Μεταμορφώνουμε ψηφιακά τις Γενικές Ασφάλειες, εντάσσουμε τα κριτήρια ESG (Environmental, Social, Governance) στις δραστηριότητές μας, υιοθετούμε καινοτόμες πρακτικές που παράγουν πολλαπλό όφελος για τους πελάτες, τους συνεργάτες και το προσωπικό. Την ίδια στιγμή, η τεχνολογική αναβάθμιση των υπηρεσιών μας αποτελεί προτεραιότητα και σε αυτό επενδύουμε αναπτύσσοντας περαιτέρω τα ψηφιακά κανάλια εξυπηρέτησής μας, ώστε οι πελάτες μας να συνεχίσουν απρόσκοπτα να απολαμβάνουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες και προϊόντα. Ο πελάτης είναι το επίκεντρο της δραστηριότητάς μας και ο ευχαριστημένος πελάτης ο στόχος μας. Με σύμμαχο την τεχνολογία στόχος μας είναι η παροχή διευκολύνσεων προς τον πελάτη σε όλα τα στάδια επικοινωνίας του μαζί μας: αγορά ασφάλισης μέσω του διαδικτύου, ηλεκτρονική πληρωμή ασφαλίστρων, πλατφόρμες για την υποβολή παραστατικών προς αποζημίωση κ.ά.

Υπάρχουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες στα σχέδιά σας;

Βάσει της στρατηγικής μας, που εστιάζεται στο τρίπτυχο self-sufficiency, transparency και personalization, δίδουμε στον πελάτη μας τη δυνατότητα να μπορεί, εύκολα και γρήγορα, να «χτίζει» τις ασφαλιστικές λύσεις που του ταιριάζουν, να επικοινωνεί και να ενημερώνεται για τα Ασφαλιστήριά του. Παράλληλα, εισάγουμε καινοτόμες εφαρμογές και λύσεις που ενδιαφέρουν τους πελάτες μας και προσθέτουν αξία στη σχέση μας. Βελτιώνουμε συστηματικά τα παραδοσιακά ασφαλιστικά μας σχέδια και αναπτύσσουμε νέες, πρωτοποριακές και ευέλικτες καλύψεις που ικανοποιούν τις σύγχρονες ανάγκες ιδιωτών, επαγγελματιών και επιχειρήσεων.

Kλικ στην ασφάλεια που σας ταιριάζει

Με ένα κλικ στο www.genikesinsurance.com.cy οι Γενικές Ασφάλειες σας ταξιδεύουν στο νέο διαδικτυακό τους κόσμο. Σε ένα φιλικό και εύχρηστο περιβάλλον, με πελατοκεντρικό χαρακτήρα, μοντέρνα δομή και καινοτόμα εργαλεία η περιήγηση είναι πιο εύκολη και κατανοητή όσο ποτέ. Συμπληρώνοντας τα στοιχεία τους, οι επισκέπτες μπορούν γρήγορα, εύκολα και με διαφάνεια να λάβουν προσφορά και να αγοράσουν ασφάλεια Οχήματος, Κατοικίας, Ταξιδιού, Κυνηγού και Οδηγού.

Πρόσφατα, έχουμε «ανεβάσει» διαδικτυακή πύλη εξυπηρέτησης (Customer Portal), μέσω της οποίας οι πελάτες μας έχουν άμεση πρόσβαση στις πιο κάτω υπηρεσίες:

  • Αγορά (ή αποστολή προσφοράς) ασφαλιστικών προϊόντων (για ιδιώτες): οχήματος, κατοικίας, κυνηγού, ταξιδιού, οδηγών.
  • Πληροφορίες για ασφαλιστήρια
  • Δυνατότητα επικαιροποίησης προσωπικών δεδομένων
  • Πληρωμή ασφαλίστρων

Σύντομα, εισάγουμε και την ηλεκτρονική υπογραφή (E-signature) στη λειτουργία μας, προσθέτοντας ταχύτητα και ευκολία στους πελάτες και στις διαδικασίες μας, επιταχύνοντας την paper-less πορεία των Γενικών Ασφαλειών. Μέσω αυτής της υπηρεσίας, οι πελάτες μας θα μπορούν να καταχωρούν την υπογραφή τους ηλεκτρονικά, χωρίς να χρειάζεται να τυπώνουν και να σκανάρουν έντυπα. Μια καινοτομία που πραγματικά προσθέτει αξία στη σχέση με τους πελάτες μας.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Ιστοσελίδα: www.genikesinsurance.com.cy

Τηλέφωνο: 8000 8787

Δειτε Επισης

Η ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ & ΟΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ: Έχεις αξία
Παγκυπριακή Ασφαλιστική Λίμιτεδ: Δίπλα σας. Ασφαλώς!
Ύδρα Ασφαλιστική: Προϊόντα για κάθε ανάγκη
Εurolife: Έχεις τον ανθρωπο σου
SoEasy Insurance Brokers Ltd: Βήματα μπροστά