ΟΜΙΛΟΣ ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ: Time to glow
10:08 - 04 Μαρτίου 2024
Τις νέες τάσεις που θα ορίσουν τη βιομηχανία της ομορφιάς στα επόμενα χρόνια, με το 2024 να αποτελεί σταθμό σημαντικής ανάπτυξης, απαριθμεί η Marketing Director Perfumes & Cosmetics του Ομίλου ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ, Σιμώνη Αβραάμ. «Αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή και έχουμε πάντα ως αποστολή να κάνουμε ολοένα και περισσότερους ανθρώπους να ζουν και να νιώθουν καλύτερα», υπογραμμίζει και αναλύει τη σημασία που έχει για το επιχειρείν η αξιοποίηση των νέων απαιτήσεων του τομέα.
O Όμιλος ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ έχει πρωταγωνιστικό ρόλο και ηγετική θέση στον τομέα της ομορφιάς στην Κύπρο. Η διανομή προϊόντων ομορφιάς είναι ένας από τους κύριους τομείς δραστηριοτήτων του και η συνεχής ενδυνάμωσή του αποτελεί έναν από τους στόχους της αναπτυξιακής στρατηγικής μας.
O Όμιλος διαθέτει μια πολύ μεγάλη γκάμα από υψηλού κύρους (prestige) και καινοτόμα (innovative) καλλυντικά, όπως La Prairie, Chanel, Shiseido Group, Coty και Hermes, μάρκες οι οποίες μας δίνουν τη δυνατότητα να έχουμε παρουσία σε όλα τα κανάλια της αγοράς.
Beauty’s big makeover
Είναι γεγονός ότι στην Κύπρο, όπως και στο εξωτερικό, τα τελευταία χρόνια η ρουτίνα ομορφιάς έχει γίνει κομμάτι της καθημερινότητάς μας, με όλο και περισσότερους ανθρώπους να εντάσσουν και την ευεξία στη ζωή τους. Αφιερώνουμε χρόνο για τον εαυτό μας, σε ενέργειες που μας κάνουν να νιώθουμε όμορφα, να αποκτούμε μια θετική διάθεση.
Ο Κύπριος καταναλωτής είναι ενήμερος για τις νέες μάρκες, τα νέα προϊόντα και τις τάσεις στον κόσμο της ομορφιάς. Μέσα από τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναζητά πληροφορίες και ξέρει τι θέλει. Έχει τη δική του άποψη και δεν διστάζει να δοκιμάσει καινούργια προϊόντα και νέες μάρκες με ένα νέο concept, φτάνει αυτό να τον εμπνεύσει.
Τα τελευταία χρόνια έχουν παρατηρηθεί αμέτρητες τάσεις. Ειδικότερα, μια τάση προς το Conscious beauty, που είναι η πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη κατηγορία στον τομέα της ομορφιάς. Αυτή περιλαμβάνει καλλυντικά και προϊόντα προσωπικής φροντίδας, τα οποία δημιουργούνται χρησιμοποιώντας βιώσιμα και φυσικά συστατικά, με προτεραιότητα την υγεία και την προστασία του περιβάλλοντος. Στην κατηγορία του Conscious beauty ανήκουν και οι clean, vegan, cruelty free και organic μάρκες.
Μια ακόμη μεγάλη τάση που έρχεται από το παρελθόν και σημειώνει ισχυρή ανοδική πορεία είναι αυτή της φροντίδας μαλλιών. Επίσης είναι ενδιαφέρον και το γεγονός ότι τα beauty tools εντάσσονται στην καθημερινή ρουτίνα ομορφιάς, με την αναβάθμισή της να έρχεται από προϊόντα που είναι trending στα social media.
Αξίζει εδώ να αναφερθεί πως καταγράφεται και μια έντονη τάση χρήσης καλλυντικών από το ανδρικό κοινό. Σε αυτή την κατεύθυνση έχουν κινηθεί και μεγάλες μάρκες καλλυντικών, που έχουν εντάξει ανδρικές σειρές στην γκάμα τους.
Έτσι λοιπόν κι εμείς συνεχίζουμε να διευρύνουμε τις επιλογές που προσφέρουμε στον καταναλωτή, ώστε να μπορούμε αξιόπιστα να ανταποκρινόμαστε σε κάθε του ανάγκη ομορφιάς και ευεξίας.
Τα μεγέθη της αγοράς
Ο τομέας των καλλυντικών έχει μια δυναμική και ανοδική πορεία. Συνεχώς εξελίσσεται και ειδικά τα τελευταία χρόνια, λόγω της αλλαγής των προτιμήσεων των καταναλωτών, της ψηφιακής τεχνολογικής προόδου και της αυξανόμενης έμφασης στην περιποίηση και τη φροντίδα του δέρματος.
Στο εξωτερικό, μέσα από μελέτες που παρακολουθούμε, η αγορά της ομορφιάς υπολογίζεται περίπου στα €540 δισεκατομμύρια και προβλέπεται να φτάσει τα €650 δισεκατομμύρια στα επόμενα τέσσερα χρόνια.
Σημειώνεται πως οι δύο κατηγορίες με την ταχύτερη ανάπτυξη στον τομέα της λιανικής είναι το prestige και το mass market beauty.
Τη χρονιά που πέρασε, διευρύναμε τη διανομή των Prestige μαρκών μας σε καινούργια κανάλια λιανικής πώλησης. Επίσης, έχουμε δημιουργήσει τμήμα Innovative Beauty Brands, μέσα από το οποίο εισάγουμε καινοτόμες μάρκες ομορφιάς, όπως αυτές προκύπτουν μέσα από τις ευρύτερες τάσεις της ομορφιάς.
Σε τροχιά ανάπτυξης
Το 2024 θα είναι μια χρονιά ανάπτυξης στον τομέα της ομορφιάς. Θα δούμε νέες τάσεις και πολλές καινοτόμες μάρκες να εισέρχονται στην αγορά. Τα prestige και mass market brands αναμένεται να ενισχύσουν τη δημιουργικότητά τους, να κάνουν βήματα προς τη βιωσιμότητα και να ενισχύσουν με νέους τρόπους την εμπειρία του πελάτη. Με τον τρόπο αυτό θα επιδιώξουν να κρατήσουν ψηλά την ταυτότητά τους (brand identity) και την αφοσίωση των καταναλωτών τους (brand loyalty).
Παράλληλα, εκτιμούμε πως θα συνδυαστεί η χρήση της τεχνολογίας, μέσω AI, με την ανθρώπινη τεχνογνωσία, με σκοπό την επαγγελματική αξιολόγηση, την εξατομικευμένη συμβουλή και το καλύτερο αποτέλεσμα.
Best in Βeauty
Βασική μας κατεύθυνση, για το 2024, είναι να ανοίξουμε το δρόμο για νέες ευκαιρίες με σκοπό την εμπορική ανάπτυξη των μαρκών μας στην κυπριακή αγορά. Επιδιώκουμε να κτίσουμε ακόμη πιο δυνατά brands, με επικέντρωση στο prestige και το mass market καλλυντικό.
Ένας ακόμη κύριος πυλώνας του επιχειρησιακού μας σχεδιασμού είναι η εισαγωγή νέων, καινοτόμων μαρκών και η διανομή τους στα ανάλογα κανάλια λιανικής πώλησης. Παρακολουθούμε και αξιολογούμε διαρκώς τις διεθνείς τάσεις, ώστε να προσφέρουμε στον Κύπριο καταναλωτή τα καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες για τη δική του, μοναδική, έμπνευση ομορφιάς.
Ο Όμιλος ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ έχει κατακτήσει ηγετική θέση στους τομείς που δραστηριοποιείται. Κύριος στόχος μας λοιπόν είναι να προσφέρουμε πάντοτε το Best in Βeauty.
Facts & Figures
Έτος ίδρυσης: 1931
Brands: Chanel, La Prairie, Shiseido, Dolce & Gabbana, Narciso Rodriguez, Zadig & Voltaire, Issey Miyake, Hermes, Bulgari, Gucci, Burberry, Boss, Lancaster, Chloe, Marc Jacobs, Escada, Davidoff, Bourjois, Max Factor, Rimmel, Υves Rocher, Mario Badescu
Βest seller προϊόντα το 2023: Chanel Coco Mademoiselle, Shiseido UV Compact Powder
Στοιχεία επικοινωνίας:
Τηλέφωνο: 22741741
E-mail: info@papaellinas.com.cy