Beauty Line: New line of beauty

Mε αρχικό όραμα να δημιουργήσει μια καινούργια και μοναδική εμπειρία στον χώρο της ομορφιάς και με μια μακρά πορεία 26 ετών, η κορυφαία αλυσίδα λιανικής πώλησης καλλυντικών στην Κύπρο, Beauty Line, άλλαξε δραστικά το σκηνικό του λιανικού εμπορίου, καθιερώνοντας έναν νέο τρόπο με τον οποίο οι γυναίκες αποκτούν τα καλλυντικά τους. Ωστόσο, όπως επισημαίνει η General Manager, Ειρήνη Χριστοδούλου, η εταιρεία έχει την ευθύνη όχι μόνο να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών, αλλά και να ξεπερνά τις προσδοκίες τους.

Παραμένοντας πιστοί στις βασικές αξίες της μάρκας μας, προσαρμοζόμαστε στο μεταβαλλόμενο τοπίο της αγοράς έχοντας κατακτήσει ηγετική θέση στον τομέα. Παρακολουθούμε τις νέες τάσεις και επενδύουμε στην τεχνολογία, ώστε να βελτιώνουμε διαρκώς την εμπειρία των πελατών μας.

Ταυτόχρονα, είμαστε μια από τις λίγες τοπικές αλυσίδες που έχουν καταφέρει να αντιμετωπίσουν με επιτυχία πολλές προκλήσεις του τομέα, ακολουθώντας με συνέπεια μια πορεία συνεχούς ανάπτυξης και δημιουργώντας ισχυρές, διαχρονικές σχέσεις εμπιστοσύνης με τον Κύπριο καταναλωτή.

Πρόσθετη αξία

Αναζητούμε πάντα την ανατροφοδότηση (feedback) του πελάτη και επιδιώκουμε να έχουμε βαθιά σύνδεση μαζί του. Το κτίσιμο και η ανάπτυξη αυτής της σύνδεσης απαιτούν μια αδιάκοπη προσπάθεια, μέσα από τη συνέπεια και τη συνέχεια των δράσεών μας. Είναι αυτές που δίνουν πρόσθετη αξία στον καταναλωτή και δημιουργούν μια σχέση αφοσίωσης και εμπιστοσύνης.

Τα καταστήματά μας απευθύνονται σε όλους. Αγκαλιάζουν τη διαφορετικότητα και προωθούν την ενδυνάμωση της αυτοπεποίθησης κάθε ανθρώπου.

Σημαντική συμβολή στην επιτυχία της προσπάθειάς μας έχουν τα έμπειρα και εκπαιδευμένα στελέχη μας. Είναι οι εξειδικευμένοι επαγγελματίες που διασφαλίζουν πάντα ότι το επίπεδο εξυπηρέτησης που παρέχουμε είναι σύμφωνο με τις αξίες και τα πρότυπά μας.

Αυξημένες προσδοκίες

Ζούμε σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από μεγάλες αλλαγές. Μια τέτοια αλλαγή συντελείται και στην αντίληψη της έννοιας της «ομορφιάς», καθώς αλλάζει ο τρόπος που ο κάθε καταναλωτής την αντιλαμβάνεται. Πλέον έχουμε μπροστά μας μια ολιστική προσέγγιση που περιλαμβάνει και την ευεξία. Οι μάρκες που προσφέρουν αυθεντικότητα και αξιοπιστία είναι αυτές που οι καταναλωτές θα προτιμήσουν. Για τον σύγχρονο καταναλωτή τα προϊόντα ομορφιάς πρέπει να καλύπτουν τις αισθητικές του ανάγκες και να βελτιώνουν αυτό που νιώθει τόσο σωματικά όσο και ψυχικά. Επίσης, ο κόσμος των social media έδωσε μια πολύ μεγάλη ώθηση στην επιθυμία εξερεύνησης του Κύπριου καταναλωτή για νέες τάσεις, νέες μάρκες, νέα προϊόντα. Είναι πολύ διαβασμένος στο τι υπάρχει στην αγορά, είναι απαιτητικός και γνωρίζει τι θέλει.

Ορόσημα εξέλιξης

Tα Beauty Line εξελίσσονται συνεχώς και επαναπροσδιορίζουν την έννοια της ομορφιάς. Στόχος μας είναι η ενδυνάμωση της σύγχρονης γυναίκας και η ανάδειξη της γυναικείας ομορφιάς σε όλες της τις εκφάνσεις. Το άνοιγμα του καταστήματος στη Λεωφόρο Μακαρίου αποτελεί ορόσημο εξέλιξης για το brand. Σηματοδοτεί μια καινούργια πορεία, μια πολύμορφη σχέση με τους πελάτες μας και, ευρύτερα, την κοινωνία.

Δεν ανοίξαμε απλώς ένα νέο κατάστημα. Αποκαλύπτουμε το νέο όραμα των Beauty Line, τη νέα εταιρική μας ταυτότητα και τη νέα εμπειρία για τον πελάτη, η οποία θα χαρακτηρίζει την ισχυρή σχέση εμπιστοσύνης που δημιουργούμε μαζί του. Αποτελεί μια νέα εμπειρία που θέλουμε να εμπνεύσει και να ενδυναμώσει κάθε γυναίκα, αναδεικνύοντας κάθε πτυχή της εσωτερικής και εξωτερικής της ομορφιάς.

Τέλος, είμαστε πολύ περήφανοι για την ανάπτυξη της Beauty Line Academy. Πρόκειται για μια εκπαιδευτική ακαδημία, η οποία βασίζεται στις λειτουργικές ιδιότητες της καινοτομίας και της προσαρμοστικότητας, που μας χαρακτηρίζουν, εστιάζοντας στην ανάπτυξη των ταλέντων και των ικανοτήτων όλων των εκπαιδευομένων. Στοχεύει στην προσέλκυση, ανάπτυξη και συνεχή εξειδίκευση των ανθρώπων μας, δημιουργώντας ένα φυτώριο ικανών επαγγελματιών που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα των καταστημάτων μας, πάντα με προσήλωση σε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, εξυπηρέτησης και φροντίδας.

Έμπνευση ομορφιάς

Μία από τις αξίες που καθορίζουν τη στρατηγική του brand μας είναι η πρωτοπορία σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων, των προϊόντων και των υπηρεσιών. Το περιβάλλον είναι δυναμικό, αλλάζει πολύ γρήγορα και πρέπει να προσαρμόζεσαι κατάλληλα. Ασφαλώς, αυτό είναι κάτι που πρέπει να κάνει κάθε επιχείρηση, σε κάθε κλάδο που δραστηριοποιείται, εφόσον επιθυμεί να παραμείνει στο προσκήνιο των εξελίξεων. Στα Beauty Line επενδύουμε στην καινοτομία που είναι το οξυγόνο της δημιουργίας. Αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε και μέσα στο 2024.

Στόχος μας είναι να δημιουργούμε τάσεις, προσφέροντας αξέχαστες κι εξατομικευμένες εμπειρίες ομορφιάς σε κάθε γυναίκα. Πιστεύουμε ότι η ομορφιά πηγάζει από μέσα και ακτινοβολεί προς τα έξω. Και, τελικά, γίνεται έμπνευση που ενισχύει την αυτοπεποίθηση και την αυτοεκτίμηση κάθε ανθρώπου. Γιατί κάθε άνθρωπος είναι ξεχωριστός και μοναδικός.

Αυτά που ξεχωρίζουν

Σταθερά στις προτιμήσεις των πελατών μας ξεχωρίζουν μάρκες, όπως Chanel, Shiseido, Estée Lauder και Dior καθώς και η Diego dalla Palma που είναι δικής μας εισαγωγής. Nέες αφίξεις, όπως Dr Age, Dr Jart, Mario Badescu, Augustinus Bader & Elemis κερδίζουν τις εντυπώσεις, ενισχύοντας δυναμικά τη θέση τους. Τα δημοφιλέστερα προϊόντα μας είναι η αντηλιακή πούδρα της Shiseido και η μάσκαρα MyToyBoy της Diego dalla Palma που έχουν πιστούς θαυμαστές.

Facts & Figures

Έτος ίδρυσης: 1997

Αριθμός καταστημάτων: 18

Το μεγαλύτερο ποσοστό πελατών: Γυναίκες 20-45 ετών

Κατηγορίες προϊόντων: Είδη περιποίησης δέρματος και μακιγιάζ, αρώματα, προϊόντα μπάνιου και μαλλιών κι άλλα αξεσουάρ

Στοιχεία επικοινωνίας:

Τηλέφωνο: 77771701

E-mail: customerservice@beautyline.com.cy

Ιστοσελίδα:www.beautyline.com.cy

Mobile app: Beauty Line

Δειτε Επισης

ΟΜΙΛΟΣ ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ: Time to glow
Beauty Line: New line of beauty
snap Technology Solutions Public: All-in-one beauty