Το δυναμικό «comeback» των Gloria Jean’s... Η εξαγορά από τον όμιλο Λανίτη και το πλάνο επαναλανσαρίσματος

Δυναμικό «comeback» κάνει στην κυπριακή αγορά η γνωστή διεθνής αλυσίδα Gloria Jean’s Coffees, έπειτα από την προ μερικών μηνών εξαγορά της από τον Όμιλο Λανίτη.

Υλοποιώντας ένα πλάνο επαναλανσαρίσματος του brand στην Κύπρο, σε εξέλιξη βρίσκονται αναβαθμίσεις και ανακαινίσεις των κύριων καταστημάτων της αλυσίδας, ενώ στο πλάνο περιλαμβάνονται νέες εμπορικές συνεργασίες με εταιρείες και brands του χώρου.

Σε συνέντευξή της στο InBusinessNews η γενική διευθύντρια της αλυσίδας Gloria Jean’s Κύπρου, Άντρεα Σταυρινίδου, αναφέρεται και στα πλάνα για περαιτέρω επέκταση του δικτύου των καταστημάτων Gloria Jean’s Coffees, υποδεικνύοντας πως ο όμιλος προχωρεί με γενικότερη αναδιάρθρωση του δικτύου.

Η αναδιάρθρωση αυτή, όπως εξηγεί, περιλαμβάνει αναβάθμιση των περισσότερων καταστημάτων, στοχευμένη επέκταση σε επιλεγμένα σημεία, όπως παραδείγματος χάρη η νέα καφετέρια στο Fasouri Waterpark, σε αντικατάσταση κάποιων άλλων σημείων που δεν παρουσιάζουν την προοπτική που ήθελε ο όμιλος.

Tα Gloria Jean’s κάνουν το Glorious Comeback τους! Με ποιές ενέργειες το υλοποιούν;

Το πρώτο κατάστημα της διεθνούς αλυσίδας Gloria Jean’s άνοιξε στην Κύπρο το 2006 και σήμερα αριθμεί συνολικά 10 καφετέριες σε Λευκωσία, Λεμεσό, Λάρνακα και Αγία Νάπα. Από τότε εδραιώθηκε στην αγορά της Κύπρου και στις προτιμήσεις των καταναλωτών ανάμεσα στις αγαπημένες διεθνείς μάρκες καφέ κορυφαίας ποιότητας.

Πριν από μερικούς μήνες, η αλυσίδα εξαγοράστηκε από τον Όμιλο Λανίτη και σε συνεννόηση με την Gloria Jean’s Coffees International, αποφασίστηκε ένα γενικότερο πλάνο επαναλανσαρίσματος του brand στην Κύπρο.

Το πλάνο περιλαμβάνει ανακαίνιση και αναβάθμιση των κύριων καταστημάτων της αλυσίδας που συμπεριλαμβάνει τόσο τον εξοπλισμό όσο και την εικόνα τους.

Έχουμε ήδη προχωρήσει με την ανακαίνιση του καταστήματος στην Έγκωμη και της Λάρνακας και ξεκινούν άμεσα οι εργασίες ανακαίνισης στα δύο καταστήματα της Λεμεσού.

Πέραν της ανακαίνισης και αναβάθμισης των καταστημάτων τι άλλο περιλαμβάνει ο προγραμματισμός της αλυσίδας;

Πέραν των γενικότερων αναβαθμίσεων των καταστημάτων, το «comeback» των Gloria Jean’s περιλαμβάνει και το ανάλογο πλάνο ενεργειών marketing και επικοινωνίας.

Στο πλάνο περιλαμβάνονται νέες εμπορικές συνεργασίες με εταιρείες και brands του χώρου και φυσικά ένα πολυεπίπεδο πλάνο Marketing και επικοινωνίας με πολλά events, happenings, στρατηγικές συνεργασίες με influencers , επικοινωνία με «παραδοσιακά» και digital media, καθώς και πολλές στοχευμένες προσφορές.

Επίσης, πολύ σημαντική είναι η επένδυση που κάνουμε και στην περαιτέρω ενδυνάμωση και ανάπτυξη του προσωπικού μας.

2

Πώς επενδύουν τα Gloria Jean’s Coffees στο ανθρώπινο δυναμικό και στην ανάπτυξή του;

Διαχρονικά, ο Όμιλος Λανίτη ακολουθεί μία ανθρωποκεντρική προσέγγιση σε ότι αφορά την διοίκηση και την εξέλιξη των ανθρώπων του.

Πέραν των αναβαθμίσεων που κάνουμε στην οργάνωση των εργασιών της εταιρίας που διευκολίνουν την καθημερινή δουλειά του προσωπικού, αναγνωρίζουμε ότι το ευχαριστημένο ανθρώπινο δυναμικό είναι το κύριο συστατικό για την επιτυχημένη ανάπτυξη και εξέλιξη της εταιρίας και του brand.

Πιστεύουμε ότι η συνεχής και σωστή εκπαίδευση και ανάπτυξη του προσωπικού μας είναι σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία των Gloria Jean’s Coffees. Η επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό είναι σημαντική, για να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί στον τομέα της εστίασης, που κυρίως τα τελευταία χρόνια αντιμετωπίζει μεγάλα προβλήματα σε θέματα προσωπικού.

Μια σωστή στρατηγική στην διοίκηση ανθρώπων πρέπει να περιλαμβάνει στοιχεία όπως η συνεχής εκπαίδευση, με την ανάλογη επαγγελματική αλλά και προσωπική ανάπτυξη. Θεωρώ ότι είναι καθήκον μας να προσφέρουμε όλα τα εφόδια για τη δημιουργία μιας ευχάριστης και υγιής επαγγελματικής κουλτούρας.

Στόχος και προσπάθεια μας είναι να προσφέρουμε ένα περιβάλλον εργασίας που να ενθαρρύνει την πρωτοβουλία και την ελέυθερη έκφραση νέων καινοτόμων ιδεών, καθώς και τη διαρκή αναγνώριση και επιβράβευση των προσπαθειών της ομάδας μας

Το περασμένο καλοκαίρι λειτούργησε και νέα καφετέρια Gloria Jean’s στο Fasouri Watermania Waterpark στη Λεμεσό. Γιατί στο συγκεκριμένο σημείο;

Ένας από τους στόχους των Gloria Jean’s, είναι να έχουν παρουσία, σε τοποθεσίες που υπάρχει καλή διάθεση και καλή παρέα, και να προσφέρουν τα κρύα και ζεστά ροφήματα τους, κάνοντας ακόμη πιο ευχάριστο τον ελεύθερο χρόνο των πελατών τους.

Επίσης, το Fasouri Watermania Waterpark, αποτελεί τον απόλυτο προορισμό για την καλοκαιρινή περίοδο, προσφέροντας μοναδικές, δροσιστικές εμπειρίες χαλάρωσης σε μικρούς και μεγάλους μέσα σε ένα καταπράσινο περιβάλλον.

Τι πιο φυσικό λοιπόν σε ένα τέτοιο περιβάλλον, να προστεθεί και ένα αυτόνομο κατάστημα της αλυσίδας Gloria Jean’s το οποίο θα προσφέρει όλη την γνωστή ποικιλία, στη γνωστή ποιότητα, των ζεστών και κρύων ροφημάτων Gloria Jean’s. Οι δεκάδες χιλιάδες επισκέπτες του υδροπάρκου, ντόποιοι και ξένοι, που το επισκέπτονται, έχουν την ευκαιρία να απολαμβάνουν και τον καφέ τους από τα Gloria Jean’s.

3

Υπάρχουν πλάνα για περαιτέρω επέκταση του δικτύου των καταστημάτων Gloria Jean’s Coffees;

Υπάρχει η κεντρική συμφωνία franchise με την Gloria Jean’s Coffees International που συμπεριλαμβάνει τόσο μεσοπρόθεσμους όσο και μακροπρόθεσμους στόχους επέκτασης του δικτύου στην Κύπρο.

Όπως ανάφερα και πιο πάνω η αλυσίδα εξαγοράστηκε από τον Όμιλο Λανίτη και μαζί με την Gloria Jean’s Coffees International, σχεδιάστηκε ένα στρατηγικό πλάνο βασισμένο στις τρέχουσες αλλά και μελλοντικές ανάγκες της αγοράς.

Βασισμένοι σε αυτό το πλάνο, προχωρούμε με γενικότερη αναδιάρθρωση του δικτύου, που περιλαμβάνει αναβάθμιση των περισσότερων καταστημάτων, στοχευμένη επέκταση σε επιλεγμένα σημεία, όπως παραδείγματος χάρη η νέα καφετέρια στο Fasouri Waterpark, σε αντικατάσταση κάποιων άλλων σημείων που δεν παρουσιάζουν την προοπτική που θέλουμε.

Υπάρχει ανταγωνισμός στον χώρο του καφέ στην Κύπρο; Πώς θα τον χαρακτηρίζατε;

Η κατανάλωση καφέ στην Κύπρο ήταν ανέκαθεν μεγάλη και τα τελευταία χρόνια μεγάλωσε ακόμη περισσότερο, με αποτέλεσμα να παρατηρείται έντονη κινητικότητα στην αγορά του καφέ, με την είσοδο νέων αλυσίδων καφέ τόσο ξένων όσο και κυπριακών sspecialty coffee shops.

Η συνεχής επαφή που έχουν οι Κύπριοι με το εξωτερικό τα τελευταία χρόνια, η εγκατάσταση στην Κύπρο πολλών χιλιάδων ξένων υπηκόων από διαφορετικές κουλτούρες και η εντυπωσιακή ανάπτυξη και διείσδυση των social media στην ζωή μας, έχουν ενημερώσει και εκπαιδεύσει τον Κύπριο και στον τομέα της κατανάλωσης καφέ, όπως και της αναψυχής γενικότερα, με αποτέλεσμα να αυξάνει τις απαιτήσεις του καταναλωτή και επομένως και τον ανταγωνισμό.

Επίσης, τα τελευταία χρόνια έχουν αλλάξει οι καταναλωτικές συνήθειες, όπως π.χ. η τεράστια ανάπτυξη του delivery, επιδρώντας θετικά και στην κατανάλωση καφέ.

4

Πώς προέκυψε η εξαγορά της αλυσίδας Gloria Jean’s στην Κύπρο από τον Όμιλο Λανίτη;

Η εξαγορά έγινε από δύο εταιρίες που ανήκουν εξ’ ολοκλήρου στον Όμιλο Λανίτη.

Η μία θυγατρική εταιρία του Ομίλου, η Amathus Leisure, αποτελεί τον επενδυτικό βραχίονα της Amathus στον ευρύτερο τομέα της ψυχαγωγίας και αναψυχής και η δεύτερη εταιρία, η Lanitis Entertainment, είναι η εξειδικευμένη εταιρία του Ομίλου στο management χώρων του ίδιου τομέα.

Επομένως, υπάρχει έτοιμη και ολοκληρωμένη εμπειρία και τεχνογνωσία για επενδύσεις και εκμετάλλευση συνεργιών σε ανάλογα projects.

Από την άλλη πλευρά, ένα ποιοτικό προιόν και ένα γνωστό, διεθνές brand όπως αυτό της Gloria Jean’s προσφέρουν την σωστή επενδυτική προοπτική.

Δειτε Επισης

Ανάγκη για τον τουριστικό τομέα-«Δεν μπορούμε χωρίς ξένα εργατικά χέρια και αυτό αποδεικνύεται από τους αριθμούς»
Η Red Selection λίστα του Foody με την υπογραφή του Λεωνίδα Κουτσόπουλου
Αυθεντικό Πάσχα στο Cap St. Georges: Ξεχωριστός προορισμός-Μοναδικές εμπειρίες
Αλεξανδρούπολη-Λάρνακα: Πότε αρχίζει επίσημα η απευθείας αεροπορική σύνδεση
ΕΤΑΠ Πάφου: Συμμετέχει σε έργο για πράσινη και ψηφιακή μετάβαση μικρομεσαίων επιχειρήσεων
City of Dreams Mediterranean: Πιστοποιήθηκε με ISO για συστήματα περιβαλλοντικής διαχείρισης και ασφάλειας τροφίμων
Πέραν των 10.000 επισκεπτών στην Έκθεση Τουρισμού Travel Expo Cyprus
Lanitis Entertainment: Ανεβάζει το επίπεδο γαστρονομικής απόλαυσης στην πλατεία του Trilogy
Ελληνικός τουρισμός: Αυξημένες κρατήσεις από Ολλανδία και Βέλγιο
Από πού αντλεί τουρίστες η Κύπρος-Οι κύριες αγορές, οι ανακατατάξεις και το... Ισραήλ