Αντρέας Σοφοκλέους: Στο Mercure City Hotel δημιουργούμε μια αξέχαστη και ολιστική εμπειρία

Το Mercure City Hotel πρόκειται να ανοίξει τις πόρτες του το δεύτερο τρίμηνο, δημιουργώντας αίσθηση στην καρδιά της Λάρνακας. Με αυτή την υπόσχεση, ο Γενικός Διευθυντής του ξενοδοχείου, Aντρέας Σοφοκλέους προμηνύει ένα νέο κεφάλαιο στη φιλοξενία της, με τις Φοινικούδες να παραμένει πρωταρχική επιλογή για όσους αναζητούν μια δυναμική εμπειρία στην πόλη

Ποια είναι τα κυριότερα ζητήματα που απασχολούν έναν Γενικό Διευθυντή ξενοδοχείου στην Κύπρο;

Τα κύρια ζητήματα που απασχολούν έναν Γενικό Διευθυντή ενός ξενοδοχείου στην Κύπρο θα ήταν πιθανότατα με βάση τις τρέχουσες συνθήκες η έλλειψη εξειδικευμένου προσωπικού στην περιοχή, κάτι που αποτελεί πρόκληση για όλους τους ξενοδόχους. Η εξασφάλιση της ικανοποίησης των πελατών, η διατήρηση της καλής φήμης του ξενοδοχείου, η αντιμετώπιση των προκλήσεων σε θέματα λειτουργίας και η ενημέρωση για τις τάσεις και τους κανονισμούς του κλάδου βρίσκονται στην προτεραιότητα και είναι ζωτικής σημασίας.

Ποιες οι κυριότερες τάσεις που ξεχωρίζετε αυτή την εποχή τόσο στο νησί μας όσο και διεθνώς;

Οι κυρίαρχες τάσεις που παρατηρούνται περιλαμβάνουν την ολοένα και μεγαλύτερη εστίαση στον αειφόρο τουρισμό, την ενσωμάτωση της τεχνολογίας για βελτιωμένες εμπειρίες των επισκεπτών και την προσαρμογή των υπηρεσιών ώστε να ανταποκρίνονται στις μεταβαλλόμενες ταξιδιωτικές προτιμήσεις, όπως ο τουρισμός ευεξίας, οι φιλικές προς το περιβάλλον πρακτικές κ.λπ.

Μιλήστε μας για το Mercure City Hotel. Πόσο προσωπικό εργοδοτεί το ξενοδοχείο και ποιες είναι οι μεγαλύτερες ανάγκες σε σχέση με την στελέχωση;

Το Mercure City Hotel στη Λάρνακα απευθύνεται τόσο σε ταξιδιώτες επαγγελματίες και σε ταξιδιώτες αναψυχής. Η εξαιρετική τοποθεσία του στην καρδιά της Λάρνακας και η κοντινή του απόσταση από την πολυσύχναστη παραλία των Φοινικούδων το καθιστούν πρωταρχική επιλογή για όσους αναζητούν μια δυναμική εμπειρία στην πόλη. Στόχος του ξενοδοχείου είναι η δημιουργία μιας αξέχαστης και ολιστικής εμπειρίας για τους επισκέπτες του, συνδυάζοντας τις σύγχρονες ανέσεις με μια πινελιά τοπικής γοητείας και βιωσιμότητας. Είτε αναζητούν μια διαμονή με επιχειρηματικό προσανατολισμό είτε μια χαλαρή απόδραση, τα ποικίλα χαρακτηριστικά και οι προσεγμένες λεπτομέρειες του ξενοδοχείου το καθιστούν για τους επισκέπτες ιδανική επιλογή, στην καρδιά της Λάρνακας.

Τι ζητούν οι πελάτες περισσότερο και ποιες είναι οι πιο δημοφιλείς υπηρεσίες σας;

Οι απαιτήσεις των πελατών συχνά επικεντρώνονται σε εξατομικευμένες εμπειρίες, αποτελεσματική εξυπηρέτηση, καθαριότητα και ασφάλεια. Οι δημοφιλείς υπηρεσίες που προσφέρουμε είναι το διαδίκτυο υψηλής ταχύτητας, οι ποιοτικές επιλογές φαγητού και οι εγκαταστάσεις αναψυχής. Φροντίζουμε να ικανοποιήσουμε κάθε προσωπική ανάγκη των επισκεπτών.

Πόσο σημαντική είναι η εκπαίδευση του προσωπικού σας στο διαρκώς εξελισσόμενο περιβάλλον της φιλοξενίας;

Η κατάρτιση του προσωπικού είναι ζωτικής σημασίας ώστε να διασφαλίζεται ότι οι εργαζόμενοι είναι σε θέση να παρέχουν άριστες υπηρεσίες, να προσαρμόζονται στις νέες τεχνολογίες και να ανταποκρίνονται στις μεταβαλλόμενες προσδοκίες των πελατών. Η κατάρτιση παρέχει στην ομάδα την αυτοπεποίθηση για να τα πετύχει.

Υπενθυμίζω συχνά στο προσωπικό μου ότι η φιλοξενία απαιτεί ένα μοναδικό μείγμα δεξιοτήτων, ανθεκτικότητας και γνήσιας φροντίδας για τους άλλους. Μια βασική φιλοσοφία που μεταδίδω καθημερινά στην ομάδα μου είναι να αντιμετωπίζει κάθε επισκέπτη με το ίδιο επίπεδο προσοχής και σεβασμού που θα έδειχνε κανείς στον εαυτό του. Το ήθος είναι απλό: να σέβεστε, να χαμογελάτε και να προσφέρετε μόνο το καλύτερο. Άλλωστε, πρόκειται για φιλοξενία - ένας κλάδος που ευδοκιμεί με τη δημιουργία εξαιρετικών εμπειριών και την αφήγηση μόνιμων εντυπώσεων.

Ποια είναι μερικά μελλοντικά σχέδια που μπορείτε να μοιραστείτε μαζί μας σε σχέση με το Mercure City Hotel;

Το Mercure City Hotel πρόκειται να ανοίξει τις πόρτες του το δεύτερο τρίμηνο, δημιουργώντας αίσθηση στην καρδιά της Λάρνακας. Αυτός ο στρατηγικός συγχρονισμός διασφαλίζει ότι οι επισκέπτες θα μπορούν να βιώσουν τη ζωντανή ατμόσφαιρα της πόλης και της κοντινής παραλίας των Φοινικούδων κατά τη διάρκεια της ανοιξιάτικης περιόδου, σηματοδοτώντας ένα νέο κεφάλαιο στη φιλοξενία στην περιοχή. Το ξενοδοχείο θα προσφέρει εξαιρετικές εξατομικευμένες υπηρεσίες, θα βρίσκεται πάντα μπροστά από τις τάσεις, θα δεσμεύεται για πρακτικές φιλικές προς το περιβάλλον και θα παραμένει ανταγωνιστικό.

Καθώς το Mercure City Hotel ετοιμάζεται να ανοίξει τις πόρτες του το δεύτερο τρίμηνο, προσκαλεί τους επισκέπτες να βιώσουν ένα αρμονικό μείγμα σύγχρονης πολυτέλειας, οικολογικών πρακτικών και γνήσιας κυπριακής φιλοξενίας.

Και τώρα πείτε μας για τη δική σας πορεία. Τι σας οδήγησε στον κόσμο της φιλοξενίας;

Το ταξίδι μου στον κόσμο της φιλοξενίας ξεκίνησε σε νεαρή ηλικία, καθώς γεννήθηκα σε μια οικογένεια που ήταν στον κλάδο. Ήδη από την ηλικία των 5 ετών, βρέθηκα να μπαίνω με ανυπομονησία στις τάξεις, να εργάζομαι και να υπηρετώ μαζί με την οικογένειά μου σε διάφορες θέσεις. Η φιλοξενία δεν είναι απλώς ένα επάγγελμα για μένα- είναι μια οικογενειακή κληρονομιά που τρέχει τις φλέβες μου. Τα μαθήματα και οι εμπειρίες που αποκόμισα από αυτά τα διαμορφωτικά χρόνια έχουν γίνει αναπόσπαστο μέρος της ταυτότητάς μου.

Με το πάθος για τη φιλοξενία που καλλιεργήθηκε από την παιδική μου ηλικία, απέκτησα δίπλωμα στη διαχείριση ξενοδοχείων. Το εκπαιδευτικό ταξίδι σημαδεύτηκε από την αριστεία, όπως αποδεικνύεται από τις επτά διακρίσεις που απέσπασα. Αυτό το ακαδημαϊκό επίτευγμα, σε συνδυασμό με την πρακτική μου εμπειρία, έθεσε τα θεμέλια για μια καριέρα που χαρακτηρίζεται τόσο από γνώση όσο και από πρακτική εμπειρία.

Ποια είναι κατά την γνώμη σας τα συστατικά της επιτυχίας;

Στο δυναμικό πεδίο της φιλοξενίας, πιστεύω ακράδαντα ότι η επιτυχία εξαρτάται από τη λεπτή ισορροπία του πάθους, της ακρίβειας, της υπομονής και του αέναου χαμόγελου. Το να αγαπάς αυτό που κάνεις δεν είναι απλώς μια πολυτέλεια, αλλά προϋπόθεση για την επιτυχία σε αυτόν τον απαιτητικό τομέα. Είναι ένα συναίσθημα που μου έχει εμπεδωθεί μέσα από χρόνια εμπειρίας από πρώτο χέρι, όπου κάθε εργασία, όσο μικρή κι αν ήταν, προσεγγιζόταν με ενθουσιασμό και αφοσίωση.

Τι είναι αυτό που σας δίνει τη μεγαλύτερη χαρά μέσα από τη δουλειά σας;

Η απόλυτη ικανοποίηση στον κλάδο της φιλοξενίας προέρχεται συχνά από τη δημιουργία θετικών εμπειριών για τους επισκέπτες, την εξασφάλιση της ικανοποίησής τους και την ενεργό συμβολή στη συνολική επιτυχία και φήμη του ξενοδοχείου. Τελικά, ο στόχος είναι να γινόμαστε μάρτυρες της ικανοποίησης των πελατών μας και συνεχούς ανάπτυξης και εξέλιξης του προσωπικού σας.

Δειτε Επισης

Ανάγκη για τον τουριστικό τομέα-«Δεν μπορούμε χωρίς ξένα εργατικά χέρια και αυτό αποδεικνύεται από τους αριθμούς»
Η Red Selection λίστα του Foody με την υπογραφή του Λεωνίδα Κουτσόπουλου
Αυθεντικό Πάσχα στο Cap St. Georges: Ξεχωριστός προορισμός-Μοναδικές εμπειρίες
Αλεξανδρούπολη-Λάρνακα: Πότε αρχίζει επίσημα η απευθείας αεροπορική σύνδεση
ΕΤΑΠ Πάφου: Συμμετέχει σε έργο για πράσινη και ψηφιακή μετάβαση μικρομεσαίων επιχειρήσεων
City of Dreams Mediterranean: Πιστοποιήθηκε με ISO για συστήματα περιβαλλοντικής διαχείρισης και ασφάλειας τροφίμων
Πέραν των 10.000 επισκεπτών στην Έκθεση Τουρισμού Travel Expo Cyprus
Lanitis Entertainment: Ανεβάζει το επίπεδο γαστρονομικής απόλαυσης στην πλατεία του Trilogy
Ελληνικός τουρισμός: Αυξημένες κρατήσεις από Ολλανδία και Βέλγιο
Από πού αντλεί τουρίστες η Κύπρος-Οι κύριες αγορές, οι ανακατατάξεις και το... Ισραήλ