powered by

Έμπρακτη στήριξη των Φούρνων ΖΟΡΠΑΣ στον Σύνδεσμο «Ένα Όνειρο Μια Ευχή»

Με πηγή έμπνευσης τη μαγεία που κρύβεται πίσω από κάθε ευχή, οι Φούρνοι Ζορπάς ολοκλήρωσαν τη καμπάνια τους «Υπάρχει σε κάθε ευχή», στέλνοντας το μήνυμα πως τα όνειρα μπορούν να πραγματοποιηθούν, αρκεί να το πιστεύουμε αληθινά.

Μεταφέροντας στην πράξη το σλόγκαν της εκστρατείας, «Υπάρχει σε κάθε ευχή», οι Φούρνοι Ζορπάς θα εκπληρώσουν την ευχή ενός μικρού παιδιού, στηρίζοντας με έμπρακτο τρόπο τον Σύνδεσμο «Ένα Όνειρο Μια Ευχή», που στέκεται αρωγός και συμπαραστάτης σε παιδιά με καρκίνο και συναφείς παθήσεις. Η ευχή που θα υλοποιηθεί τον ερχόμενο Μάιο, αφορά το όνειρο ενός παιδιού να ταξιδέψει στη Disneyland και να γνωρίσει από κοντά τους αγαπημένους του ήρωες.

Σε δηλώσεις της, η κ. Σοφία Τσενέ, Group Marketing Manager του Ομίλου Ζορπάς, εξήρε το σπουδαίο έργο που επιτελεί ο Σύνδεσμος «Ένα Όνειρο Μια Ευχή». Όπως ανέφερε, «διαχρονικά, ο Όμιλος Ζορπάς δείχνει ιδιαίτερη ευαισθησία σε θέματα που αφορούν την κοινωνία και ειδικά τα παιδιά. Για τον λόγο αυτό, κάνουμε πράξη το μήνυμα της καμπάνιας μας, εκπληρώνοντας την ευχή ενός μικρού παιδιού που περνάει τη μεγαλύτερη δοκιμασία της ζωής του.
Ευχή μας, όλα τα παιδιά να συνεχίσουν να ονειρεύονται και να δουν αυτό που εύχονται να γίνεται πραγματικότητα».

Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος του Συνδέσμου «Ένα Όνειρο Μια Ευχή», κ. Γιώργος Πενηνταέξ, ευχαρίστησε τους Φούρνους Ζορπάς για τη συνεχή υποστήριξη στο φιλανθρωπικό έργο του Συνδέσμου και ειδικά στην εκπλήρωση ευχών παιδιών που νοσούν από καρκίνο, στο πλαίσιο του προγράμματος ψυχολογικής υποστήριξης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η διαφημιστική καμπάνια των Φούρνων Ζορπάς κέρδισε και φέτος μικρούς και μεγάλους, αγγίζοντας την καρδιά των καταναλωτών. Με πρωταγωνιστή ένα μικρό παιδί που εύχεται με όλη του την καρδιά να χιονίσει τα Χριστούγεννα, η εκστρατεία στέλνει μήνυμα ελπίδας ότι κάθε ευχή μπορεί να γίνει αληθινή, φτάνει να το πιστεύεις πραγματικά. Η καμπάνια προβλήθηκε σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, ΜΚΔ, online Μέσα καθώς και στο δίκτυο καταστημάτων των Φούρνων Ζορπάς, προσελκύοντας το ενδιαφέρον του κοινού, το οποίο είχε μάλιστα τη δυνατότητα να μοιραστεί τη δική του ευχή στον «τοίχο των ευχών» που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του Ομίλου, www.zorbas.com.cy/yparxei-se-kathe-eyxi.

Δειτε Επισης

Σκλαβενίτης: Μετά την Έγκωμη, ο Ύψωνας-Άνοιξε το νέο κατάστημα στη Λεμεσό
Μ. Κωνσταντίνου: Ισχυρή και σε διαρκώς αναπτυσσόμενη πορεία η κυπριακή γαλακτοβιομηχανία-Ανοδικά και φέτος
Η πόρτα εξόδου του Η.Β. που άνοιξε, η φυγή Nassef Sawiris και η Κύπρος ως ιδανικός προορισμός για τους non-doms
Μ. Κεραυνός: Προς αναθεώρηση προς τα κάτω ο ρυθμός ανάπτυξης-«Περίοδος με μεγάλες αβεβαιότητες και ρευστό περιβάλλον»
Αξιοσημείωτη ανάπτυξη για Mall of Cyprus και Mall of Engomi-Ανθεκτικότητα στις προκλήσεις και δυνατό tenancy mix
Η CL8 στο Deloitte Technology Fast 50 για τη Μέση Ανατολή και την Κύπρο
Corporate Padel Tournament: Ένα πρωτοποριακό γεγονός που αλλάζει τους κανόνες
Amber and Joe: Επεκτάθηκε με νέο κατάστημα στο κέντρο της Λευκωσίας (photos)
Στο 3,4% ο ρυθμός ανάπτυξης της οικονομίας το 2024-Οι τομείς που ώθησαν το ΑΕΠ
Στα €1,4 δις το δημοσιονομικό πλεόνασμα το 2024, στο 65% του ΑΕΠ υποχώρησε το δημόσιο χρέος