powered by

Έμπρακτη στήριξη των Φούρνων ΖΟΡΠΑΣ στον Σύνδεσμο «Ένα Όνειρο Μια Ευχή»

Με πηγή έμπνευσης τη μαγεία που κρύβεται πίσω από κάθε ευχή, οι Φούρνοι Ζορπάς ολοκλήρωσαν τη καμπάνια τους «Υπάρχει σε κάθε ευχή», στέλνοντας το μήνυμα πως τα όνειρα μπορούν να πραγματοποιηθούν, αρκεί να το πιστεύουμε αληθινά.

Μεταφέροντας στην πράξη το σλόγκαν της εκστρατείας, «Υπάρχει σε κάθε ευχή», οι Φούρνοι Ζορπάς θα εκπληρώσουν την ευχή ενός μικρού παιδιού, στηρίζοντας με έμπρακτο τρόπο τον Σύνδεσμο «Ένα Όνειρο Μια Ευχή», που στέκεται αρωγός και συμπαραστάτης σε παιδιά με καρκίνο και συναφείς παθήσεις. Η ευχή που θα υλοποιηθεί τον ερχόμενο Μάιο, αφορά το όνειρο ενός παιδιού να ταξιδέψει στη Disneyland και να γνωρίσει από κοντά τους αγαπημένους του ήρωες.

Σε δηλώσεις της, η κ. Σοφία Τσενέ, Group Marketing Manager του Ομίλου Ζορπάς, εξήρε το σπουδαίο έργο που επιτελεί ο Σύνδεσμος «Ένα Όνειρο Μια Ευχή». Όπως ανέφερε, «διαχρονικά, ο Όμιλος Ζορπάς δείχνει ιδιαίτερη ευαισθησία σε θέματα που αφορούν την κοινωνία και ειδικά τα παιδιά. Για τον λόγο αυτό, κάνουμε πράξη το μήνυμα της καμπάνιας μας, εκπληρώνοντας την ευχή ενός μικρού παιδιού που περνάει τη μεγαλύτερη δοκιμασία της ζωής του.
Ευχή μας, όλα τα παιδιά να συνεχίσουν να ονειρεύονται και να δουν αυτό που εύχονται να γίνεται πραγματικότητα».

Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος του Συνδέσμου «Ένα Όνειρο Μια Ευχή», κ. Γιώργος Πενηνταέξ, ευχαρίστησε τους Φούρνους Ζορπάς για τη συνεχή υποστήριξη στο φιλανθρωπικό έργο του Συνδέσμου και ειδικά στην εκπλήρωση ευχών παιδιών που νοσούν από καρκίνο, στο πλαίσιο του προγράμματος ψυχολογικής υποστήριξης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η διαφημιστική καμπάνια των Φούρνων Ζορπάς κέρδισε και φέτος μικρούς και μεγάλους, αγγίζοντας την καρδιά των καταναλωτών. Με πρωταγωνιστή ένα μικρό παιδί που εύχεται με όλη του την καρδιά να χιονίσει τα Χριστούγεννα, η εκστρατεία στέλνει μήνυμα ελπίδας ότι κάθε ευχή μπορεί να γίνει αληθινή, φτάνει να το πιστεύεις πραγματικά. Η καμπάνια προβλήθηκε σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, ΜΚΔ, online Μέσα καθώς και στο δίκτυο καταστημάτων των Φούρνων Ζορπάς, προσελκύοντας το ενδιαφέρον του κοινού, το οποίο είχε μάλιστα τη δυνατότητα να μοιραστεί τη δική του ευχή στον «τοίχο των ευχών» που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του Ομίλου, www.zorbas.com.cy/yparxei-se-kathe-eyxi.

Δειτε Επισης

Shri Manish: To μνημόνιο συνεργασίας Eurobank με ICC, το MoU του NSE IX με ΧΑΚ και η έδρα ινδικών σπουδών ICCR στο Παν. Λευκωσίας
Η Lidl στο UEFA Women’s EURO 2025-«Μην σταματάς ποτέ να εξελίσσεσαι»
Τελετή βράβευσης προγράμματος «Οικολογικά σχολεία» 2025 στο κτήριο διοίκησης της Ελληνικής Τράπεζας
Ashish Chauhan: Πολλαπλά οφέλη από τη συνεργασία NSE IX και ΧΑΚ-Ανάπτυξη και θέσεις εργασίας στις δύο χώρες
Γ. Παπαναστασίου: Πώς γεννήθηκε η ιδέα διοργάνωσης του Investopia στην Κύπρο και ο στόχος που επιτεύχθηκε
Αγορά CRM 2025: Απάντηση στις αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών
Η Κύπρος συμμετέχει για τρίτη συνεχή χρονιά στην ευρωπαϊκή εκστρατεία #PlantHealth4Life
PadelPro Corporate Tournament: Οι εταιρείες της Λευκωσίας παίζουν... δυνατά(video)
TikTok & Aleph σε μια παρουσίαση αποκλειστικά για marketers
Η Κυπριακή Μαθηματική Εταιρεία και η Τράπεζα Κύπρου επιβραβεύουν μαθητές και μαθήτριες