Powered by

Οι επιδόσεις των αεροδρομίων μας... Αύξηση επιβατικής κίνησης πέραν του 20% σε βάθος πενταετίας (πίνακες)

Πάσα από ένα πολύ καλό 2023 πήρε το 2024 σε ό,τι αφορά την επιβατική κίνηση στα αεροδρόμια Λάρνακας και Πάφου, αφού οι καλοί αριθμοί της περσινής χρονιάς που ξεπέρασαν τη χρονιά ορόσημο, 2019, έρχονται και απογειώνουν το πρώτο δίμηνο του 2024.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρέχει η Hermes Airports, μέχρι και τον Φεβρουάριο του 2024, η συνολική επιβατική κίνηση ανήλθε ήδη στο 1,012,017 επιβάτες, εκ των οποίων οι 717,870 μέσω του Διεθνούς Αερολιμένα Λάρνακας και οι 294,147 μέσω του Διεθνούς Αερολιμένα Πάφου.

Για να γίνει αντιληπτή η διαφορά, κατά το 2023, το πρώτο του δίμηνο η συνολική επιβατική κίνηση και στα δύο αεροδρόμια είχε ανέλθει στους 927,808 επιβάτες, καταγράφοντας αύξηση της τάξεως του 9.08%.

Αν συγκρίνουμε και το έτος αναφοράς (2019), την πρώτη διμηνία, η συνολική επιβατική κίνηση και στα δύο αεροδρόμια είχε ανέλθει στους 834,667 επιβάτες.

Δηλαδή, σε βάθος πενταετίας έχει καταγραφεί μία αύξηση του 21.25% στην επιβατική κίνηση.

ep2024

Πολύ καλό το 2023
Η χρονιά που μας πέρασε κατέγραψε ένα πολύ ικανοποιητικό ποσοστό επιβατικής κίνησης, παρά τα εμπόδια. Συγκριτικά με το 2022, το 2023, είχε μία αύξηση της τάξεως του 26.28%.

Σύμφωνα με τα ίδια στατιστικά στοιχεία της Hermes Airports, κατά το 2023, και στα δύο αεροδρόμια η επιβατική κίνηση συνολικά ανήλθε στους 11,639,444 επιβάτες.

Από αυτό τον αριθμό, ο Διεθνής Αερολιμένας Λάρνακας είχε τους 8,073,932 επιβάτες και ο Διεθνής Αερολιμένας Πάφου τους 3,565,512 επιβάτες.

Αξίζει να αναφερθεί ότι είναι αισθητή η διαφορά μεταξύ των μηνών κατά τη διάρκεια του έτους, αφού από τον Μάιο μέχρι και τον Οκτώβριο του 2023, η επιβατική κίνηση συνολικά και στα δύο αεροδρόμια ήταν σταθερά πάνω του ενός εκατομμυρίου.

Ωστόσο, κατά τους μήνες Νοέμβριο και Δεκέμβριο, η μείωση είναι σημαντική, και ενδέχεται να οφείλεται στη σύρραξη στη λωρίδα της Γάζας.

Ακολουθεί πιο κάτω πίνακας με την επιβατική κίνηση ολόκληρο το 2023:

ep2023

Πιο κάτω ακολουθούν οι πίνακες με την επιβατική κίνηση για την τριετία 2020-2022, για σκοπούς σύγκρισης.

2022

pin02

2021

pin03

2020

pin04

Δειτε Επισης

H στρατηγική συνεργασία της Emirates με τη flydubai...Οι επτά τρόποι με τους οποίους επωφελούνται οι επιβάτες
Ανατροπή με την συλλογική σύμβαση στη ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Όχι» ΠΑΣΥΞΕ στην πρόταση Παναγιώτου
City of Dreams Mediterranean: Κατά €778,750 πλουσιότερος ο νικητής του πρωταθλήματος ρουλέτας
Bean Bar: Συνδράμει το έργο του Hope For Children στηρίζοντας τα παιδιά
PHC: Στρατηγική περαιτέρω επέκτασης στην ελληνική αγορά-Τα πλάνα για Pizza Hut με οδηγό τα Wagamama
Ενισχύει την ευρωπαϊκή της παρουσία η SKY express...Διευρύνει το δίκτυό της με απευθείας πτήσεις σε Άμστερνταμ
Με την...υπογραφή PHC επιστρέφει στην Ελλάδα η Pizza Hut-«Θα ακολουθήσουμε ένα επιθετικό πλάνο ανάπτυξης»
Στο 84,17% το ποσοστό συμμετοχής της E.V.H. Investments στο μετοχικό κεφάλαιο της Salamis Tours
Ανώτατο: Απέρριψε την αναφορά Χριστοδουλίδη για κατασκηνώσεις πολυτελείας και επισκέψιμα αγροκτήματα
Η ΕΤΑΠ Πάφου στη 2η διακρατική συνάντηση του ευρωπαϊκού προγράμματος COSME στην Κροατία