Η μέση ετήσια επιβάρυνση ανά πολίτη από την πράσινη φορολογία-Τα ευρήματα της μελέτης του ΚΟΕ

Η πορεία υλοποίησης του έργου για τον Ολοκληρωμένο Φορολογικό Μετασχηματισμό αποτέλεσε το βασικό αντικείμενο συζήτησης κατά τη δεύτερη συνάντηση του έργου, η οποία πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή στο Υπουργείο Οικονομικών.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου, η ομάδα του Κέντρου Οικονομικών Ερευνών του Πανεπιστημίου Κύπρου παρουσίασε τα ευρήματα από την μελέτη που διεξήχθη για τις οικονομικές επιπτώσεις και τις οικονομετρικές εκτιμήσεις της πράσινης φορολογίας στις διάφορες εισοδηματικές τάξεις και ομάδες πληθυσμού με διαφορετικά χαρακτηριστικά.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την έρευνα του ΚΟΕ, η μέση ετήσια επιβάρυνση ανά πολίτη από την εφαρμογή της μεταρρύθμισης θα ανέλθει στα €121, ενώ αναφορικά με τα προσδοκόμενα έσοδα, υπολογίζεται για το 2024 ότι η επιβολή φόρου €0,05 ανά λίτρο (συν ΦΠΑ) σε καύσιμα μεταφοράς θα αποφέρει συνολικά έσοδα ύψους €52 εκατ., εκ των οποίων €19 εκατ. θα προέλθουν από επιχειρήσεις και €33 εκατ. από νοικοκυριά.

Το Υπουργείο αναφέρει επίσης πως παρουσιάστηκαν και τα ανάλογα αντισταθμιστικά μέτρα για την ουδετερότητα της υπό αναφορά φορολογίας και μετριασμό των επιπτώσεών της.

Δειτε Επισης

Νέες προκλήσεις στον τομέα της ενέργειας και του περιβάλλοντος για την επιχειρηματική κοινότητα της Κύπρου
High rise πολυτελείς αναπτύξεις: Πτώση τιμών πώλησης και ενοικίασης αναμένουν οι επαγγελματίες του κλάδου
Great Sea Interconnector: Απαντά σε Παπαναστασίου ο ΑΔΜΗΕ-Διαθέσιμο στους επενδυτές το νέο business plan
Προς επανατοποθέτηση οι διμερείς οικονομικές και επιχειρηματικές σχέσεις Κύπρου και Ιαπωνίας
Ανδρέας Σπύρου: Η Κύπρος ιδανικός προορισμός για διεθνείς αθλητικές διοργανώσεις
Μιχάλης Αντωνίου: Πολύ εποικοδομητική η συνάντηση με Χριστοδουλίδη, θα καταθέσει εισηγήσεις η ΟΕΒ
Αυτά τα κριτήρια πρέπει να πληρούν οι στρατηγικές αναπτύξεις για ταχεία αδειοδότηση
Εβδομαδιαία άνοδος 1,59% στο ΧΑΚ
Μ. Παναγιώτου: Εκδήλωση στη Γαλλία για την κουμανδαρία τον Οκτώβριο
Γ. Παπαναστασίου για Great Sea Interconnector: Η Κυβέρνηση δεν επιθυμεί να κάνει το έργο για χάριν του έργου