Σε υψηλό δεκαετίας ο Γενικός Δείκτης του ΧΑΚ-Με κέρδη έκλεισε η εβδομάδα

Με κέρδη έκλεισε τη βδομάδα το Χρηματιστήριο. Ο Γενικός Δείκτης έκλεισε σε ψηλό δεκαετίας στις 140,58 μονάδες, σημειώνοντας άνοδο σε ποσοστό 0,59%. Την τελευταία φορά που ο Γενικός Δείκτης ξεπερνούσε τις 140 μονάδες ήταν τον Μάρτιο του 2014.

Σε εβδομαδιαία βάση, ο Γενικός Δείκτης κατέγραψε κέρδη 1,70%.

Ο Δείκτης FTSE/CySE 20 έκλεισε στις 85,39 μονάδες, καταγράφοντας κέρδη σε ποσοστό 0,60%. Η αξία των συναλλαγών διαμορφώθηκε στις €388.929,14.

Όσον αφορά τους επιμέρους χρηματιστηριακούς δείκτες, πτώση κατέγραψε μόνο ο δείκτης της Εναλλακτικής Αγοράς σε ποσοστό 0,23%. Η Κύρια Αγορά σημείωσε άνοδο 0,94% και οι Επενδυτικές Εταιρείες 2,34%. Τα Ξενοδοχεία παρέμεινανα αμετάβλητα.

Το μεγαλύτερο επενδυτικό ενδιαφέρον προσέλκυσαν οι τίτλοι της Τράπεζας Κύπρου με €197.918,38 (τιμή κλεισίματος €3,44 – άνοδος 1,18%), της Δήμητρα Επενδυτικής με €60.403,06 (τιμή κλεισίματος €0,86 – άνοδος 2,38%), της Logicom με €36.948,28 (τιμή κλεισίματος €3,00 – χωρίς μεταβολή), της Τσιμεντοποιίας Βασιλικού με €25.840,86 (τιμή κλεισίματος €3,22 - πτώση 0,62%)  και της Blue Island με €16.966,68 (τιμή κλεισίματος €0,825 – άνοδος 0,61%).

Από τις μετοχές που έτυχαν διαπραγμάτευσης, οχτώ κινήθηκαν ανοδικά, τέσσερις καθοδικά και εφτά παρέμειναν αμετάβλητες. Ο αριθμός των συναλλαγών ανήλθε στις 143.

Δειτε Επισης

Αγορά μικρών λεωφορείων για ΑμεΑ από Τμήμα Ηλεκτρομηχανολογικών Υπηρεσιών
Με κέρδη έκλεισε την Τρίτη το ΧΑΚ
Αυτοί είναι οι νέοι κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την τεχνητή νοημοσύνη
Στο Υπουργικό Συμβούλιο το στρατηγικό πλαίσιο δημοσιονομικής πολιτικής
Great Sea Interconnector: Ενδιαφέρον και από DFC για συμμετοχή στη διασύνδεση Κύπρου-Ελλάδας-Ισραήλ
Κοντά στα 846 ευρώ ο καθαρός κατώτατος μισθός στα κατεχόμενα
Πλήρες ναυτιλιακό κέντρο η Κύπρος-Τα κίνητρα και τα πλεονεκτήματα του κυπριακού νηολογίου
Οι αυξήσεις στις τιμές αγαθών και ενέργειας ανησυχούν τους Κύπριους-Τι έδειξε έρευνα
AstroBank: Ανοίγει νέο κατάστημα στο Δάλι-Στα πλάνα η κάλυψη κι άλλων περιοχών
Νίκος Χριστοδουλίδης: Δεν υπάρχει ναυάγιο, υπάρχουν ευθύνες… Γιατί χρειάστηκε να παρέμβω για το τερματικό