Το νέο McCrispy® σε όλα τα εστιατόρια McDonald’s™ Κύπρου
Δελτίο Τύπου 11:15 - 09 Φεβρουαρίου 2024
Have you heard it? Το νέο, υπερτραγανό ΜcCrispy ήρθε για να μείνει στο μενού των McDonald’s, αλλά και για να «ακουστεί» παντού το ηχηρό του…‘crunch’! Όσο για τη μοναδική του γεύση; Αναμένεται να προκαλέσει ενθουσιασμό σε όλους τους λάτρεις του κοτόπουλου…και όχι μόνο!
Η McDonald’s δεν σταματά να εκπλήσσει τους φαν των γεύσεών της! «Τραγανή» απόδειξη, το απολαυστικά χορταστικό και μοναδικό σε ποιότητα McCrispy! Ολόκληρο ζουμερό φιλέτο κοτόπουλου με υπερτραγανή κρούστα σε αφράτο ψωμάκι, έρχεται σε δύο νόστιμες επιλογές: McCrispy Original με lemon sauce και μαρούλι και McCrispy Deluxe με honey mustard sauce, μπέικον, μαρούλι και ντομάτα.
Γιατί ακούγεται παντού το στιχάκι «i’m lovin’ it, i’m lovin’ it, άκουσέ το!» και τι σχέση έχει με τον Χρήστο Μάστορα; Δείτε εδώ τη νέα τηλεοπτική διαφήμιση των αγαπημένων μας εστιατορίων και θα καταλάβετε πώς και γιατί ένα brand παγκόσμιας απήχησης επέλεξε να συνεργαστεί με έναν από τους πιο καταξιωμένους Έλληνες τραγουδιστές! Σκοπός; Η παρουσίαση του νέου McCrispy, αλλά και του κύριου χαρακτηριστικού του…που δεν είναι άλλο από την εκπληκτική τραγανότητά του!
Ο δημοφιλής Χρήστος Μάστορας έγραψε -και ερμηνεύει- ένα ιδιαίτερα ανεβαστικό μουσικό κομμάτι, αποκλειστικά για το McCrispy! Πηγή έμπνευσής του; Η ΜcDonald’s, φυσικά, η οποία παραμένει αφοσιωμένη στην παγκόσμια δέσμευσή της να δημιουργεί καθημερινά όμορφες και ευχάριστες στιγμές για τους μικρούς και μεγάλους λάτρεις των εστιατορίων της.
O πολυτάλαντος Χρήστος Μάστορας είναι ένας από τους πιο επιτυχημένους και πολυβραβευμένους καλλιτέχνες της γενιάς του. Εκτός από τις δεκάδες μεγάλες επιτυχίες του με το no1 συγκρότημα MEΛΙSSES, έχει κυκλοφορήσει και solo τραγούδια που γνώρισαν εξίσου τεράστια επιτυχία. Τόσο ως solo καλλιτέχνης όσο και μαζί με τις ΜΕΛΙSSES μετρά 16 διαμαντένια, τετραπλά, διπλά και μονά πλατινένια και χρυσά digital singles, 14 τραγούδια στο top10 του ραδιοφωνικού chart και 6 singles για περισσότερες από 90 εβδομάδες στο no1 του airplay, περισσότερα από 600 εκατομμύρια YouTube views, πάνω από 120 εκατομμύρια Spotify streams και δεκάδες μουσικά βραβεία σε Ελλάδα και Κύπρο.