ΤΕLIA & PAVLA BBDO/ THEWORX: Επιδιώκοντας τη συνεχή εξέλιξη

Εδώ και 40 χρόνια η ΤΕLIA & PAVLA BBDO έχει αναδειχθεί ως ένα από τα πιο φημισμένα και βραβευμένα δημιουργικά γραφεία στην Κύπρο με αμέτρητα ορόσημα και επιτεύγματα στην ιστορία της.

Αρετή Αναστασιάδου, Managing Director & PR Director TheWorx

Μιλήστε μας για την εταιρεία σας, και τις υπηρεσίες που προσφέρει.

Δεν είναι τυχαίο ότι η ΤΕLIA & PAVLA BBDO είναι το πρώτο κυπριακό διαφημιστικό γραφείο που συνδέθηκε με διεθνές δίκτυο και μάλιστα την ΒΒDO, το πιο δημιουργικό διαφημιστικό δίκτυο στον κόσμο. Πώς γίνεται και ξεχωρίζουμε; Συμβαίνει γιατί ζούμε και αναπνέουμε επιδιώκοντας τη συνεχή εξέλιξη, την ανάπτυξη και την αλλαγή. Αυτό είναι που μας οδηγεί να βελτιώνουμε συνεχώς τον εαυτό μας, τις γνώσεις μας και τη δουλειά μας μένοντας πάντα στην κορυφή. Eίμαστε ένα από τα μακροβιότερα διαφημιστικά γραφεία στην αγορά μας και προσφέρουμε ένα πλήρες φάσμα διαφημιστικών υπηρεσιών, ενώ είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για την ηγετική μας θέση στα ψηφιακά μέσα και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Το λανσάρισμα της θυγατρικής μας εταιρείας TheWorx το 2005 επιβεβαίωσε μέσα στον χρόνο ότι βρισκόμαστε πάντα σε αναζήτηση νέων λύσεων-τεχνολογιών και καινοτομιών που κάνουν τα brands που διαχειριζόμαστε όχι μόνο να ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό αλλά μέσω της στρατηγικής μας σε κάθε τομέα, να φέρνουν απτά αποτελέσματα στους πελάτες μας.

Ανδρέας Αναστασιάδης,Head of Strategy

Τι ήταν αυτό που συνέβαλε στην ανάπτυξη της εταιρείας σας στην τελευταία δεκαετία;

Ένα πράγμα που μπορούμε να πούμε για αυτό είναι ότι δεν είμαστε «καλουπωμένοι» σε συγκεκριμένες λύσεις για τα προβλήματα ή τις ανάγκες των πελατών μας. Δεν προσπαθούμε να αντιμετωπίσουμε όλα τα προβλήματα με λύσεις που βρίσκονται στο “comfort zone” μας. Στρατηγικά, θέτουμε τις σωστές ερωτήσεις και χρησιμοποιούμε οποιουσδήποτε διαθέσιμους πόρους για να αποκτήσουμε τα δεδομένα και τα insights που θα μας επιτρέψουν να σχεδιάσουμε τη στρατηγική ενός brand. Εάν αυτό οδηγεί σε μια μη προφανή λύση, στην ανάγκη υιοθέτησης μιας νέας τεχνολογίας ή πλατφόρμας ή μιας ασυνήθιστης δημιουργικής εκτέλεσης, τότε αυτό είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για εμάς να μάθουμε κάτι νέο και να επεκτείνουμε την επιχειρηματική μας προσφορά στην αγορά μας. Αυτή η πρακτική έχει φέρει τα αποτελέσματα που μας έχουν διαφοροποιήσει όσον αφορά το προϊόν που προσφέρουμε.

Πόσο σημαντική είναι σήμερα η παρουσία και επικοινωνία μιας εταιρείας ανεξαρτήτως τομέα στα social media;

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να λειτουργήσουν για οποιαδήποτε επιχείρηση, από ένα μικρό περίπτερο μέχρι ένα τεράστιο brand πολυεθνικής. Θα έλεγα ότι σήμερα, το πρώτο ευρώ που δαπανείται για το μάρκετινγκ πρέπει να πάει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Συγκεκριμένα, γιατί αν συγκρίνεις μήλα με μήλα (ή στην περίπτωσή μας impressions) με οποιοδήποτε άλλο μέσο, πιθανότατα θα βρεις το χαμηλότερο κόστος στα social. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει αυτόματα ότι θα έχει κάποιος τα καλύτερα αποτελέσματα. Tα impressions και η προσοχή δεν είναι το ίδιο πράγμα. Εάν το περιεχόμενο που δημιουργείται για ένα brand στα κοινωνικά δίκτυα δεν διακόπτει τον χρήστη από τo αλόγιστo scrolling του, τότε ο δείκτης των impressions δεν αξίζει τίποτα. Υπάρχει ένα τεράστιο φάσμα επιτυχίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: με τη σωστή προσέγγιση μπορεί να κάνει όλη τη διαφορά για μια επιχείρηση και με τη λάθος προσέγγιση μπορεί ένα brand να καταστεί… παγερά αδιάφορο!

Ευελίνα Ζαχαρίου,Creative Content Director

Το creative content είναι το ζητούμενο σε κάθε επικοινωνιακή εκστρατεία. Τι είναι αυτό που κάνει το content που δημιουργείτε για τους πελάτες σας να ξεχωρίζει;

Το creative content είναι καθοριστικό για την επιτυχία κάθε επικοινωνιακής εκστρατείας. Η πρωτοτυπία, το storytelling, η εικαστική προσέγγιση και η κατανόηση του εκάστοτε κοινού αποτελούν σημεία - κλειδιά. Ένα εντυπωσιακό design σε συνδυασμό με εύστοχο κείμενο προσελκύει το ενδιαφέρον και καθιστά το περιεχόμενο ξεχωριστό. Ο καθοριστικός όμως παράγοντας στα παραπάνω είναι και πάντα θα είναι η συναισθηματική σύνδεση, αυτή δημιουργεί και επιβεβαιώνει το περιεχόμενο εκείνο που ανταποκρίνεται σε ανάγκες και αξίες, χτίζοντας ισχυρή σχέση με το κοινό. Μόνο με την κατάλληλη συνδυαστική προσέγγιση, κάθε φορά μοναδική ως προς τα στοιχεία της, δημιουργείται και μία μοναδική πρόταση που κερδίζει την προσοχή του κοινού και φέρνει αποτελέσματα για το brand. Ποια είναι τελικά η ουσία; Στην εταιρεία μας με κάθε τρόπο επιδιώκουμε να προσφέρουμε πάντα κάτι μοναδικό και ενδιαφέρον που να ενισχύει την αξία του κάθε brand των πελατών μας δημιουργώντας creative content που ξεχωρίζει και επικοινωνεί αποτελεσματικά το ζητούμενο μήνυμα φέρνοντας αποτελέσματα!

Εύη Αδαμίδου, Brand & PR Manager

Πώς ανταποκρίνεστε καθημερινά στις ανάγκες των πελατών;

Με την ίδια διάθεση κάθε φορά! Ποια είναι αυτή; Να προχωρήσουμε τα πράγματα ακόμα περισσότερο! Που σημαίνει να αποφασίσουμε από κοινού την ιδέα εκείνη που θα ταράξει τα νερά αλλά ταυτόχρονα θα ανταποκρίνεται σε όσα πρεσβεύει το brand και θα υπηρετεί με θεαματικά αποτελέσματα συγκεκριμένη στρατηγική.

Ποιες είναι οι προκλήσεις της γοργά μεταβαλλόμενης αγοράς και των συνεχών αλλαγών/απαιτήσεων των κοινωνικών δικτύων;

Ζούμε σε μία… digital εποχή και ανάλογες είναι και οι προκλήσεις της! Για να ανταποκριθείς; Μένεις on top, παρακολουθείς τα πάντα και παντού, μελετάς πλατφόρμες κάθε είδους, εντοπίζεις patterns σε όλα εκείνα που και εσένα σε ενδιαφέρουν και θα σου φανούν χρήσιμα τόσο σε επίπεδο έμπνευσης όσο και σε επίπεδο γνώσεων. Όλα αλλάζουν γρήγορα, υπάρχει όμως κάτι που παραμένει σταθερό: οι ανάγκες του καταναλωτή έρχονται πάντα πρώτες.

Ραφαέλλα Ζαχαριάδου, Senior Designer

Πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος του design στη δημιουργία content;

H φράση «Μια ματιά θα σας πείσει!» δεν έχει βγει τυχαία: ο τρόπος που αντιλαμβανόμαστε τον ίδιο τον κόσμο έχει να κάνει μ’ αυτήν την «πρώτη ματιά» στα πράγματα και, όταν μιλάμε πλέον για τη δημιουργία content, αυτό δεν αποτελεί εξαίρεση αλλά κανόνα. Κάθε προϊόν απαιτεί, στοχευμένα πάντα, λαμβάνοντας δηλαδή υπόψη συγκεκριμένα δεδομένα κάθε brief, το δικό του μοναδικό περιβάλλον. Και όταν λέμε «μοναδικό» το εννοούμε και ως προς την αισθητική και ως προς την πληροφορία που θέλουμε να περάσουμε στο κοινό – να το προσελκύει με… την πρώτη ματιά, να το κάνει να σταθεί. Ακόμα πιο απλά; Να το κάνει να θέλει να μάθει περισσότερα!

Jonathan Dickenson, Performance Manager

Ποιες είναι οι προκλήσεις στην καθημερινή μάχη του performance που δίνουν τα διάφορα brands;

Το performance μάρκετινγκ αντιμετωπίζει πολυάριθμες προκλήσεις λόγω της εκπληκτικά γρήγορης φύσης της ψηφιακής διαφήμισης. Η συμμόρφωση με τον GDPR μαζί με μια κίνηση προς έναν κόσμο χωρίς cookies έχει οδηγήσει σε μια συνεχή ανάγκη υιοθέτησης και δημιουργίας καινοτόμων ψηφιακών στρατηγικών. Οι αλλαγές στους αλγόριθμους στο META, Google και τις πλατφόρμες διαφημίσεων επηρεάζουν τις αποδόσεις των εκστρατειών και απαιτούν να προσαρμοστούμε γρήγορα σε πιθανές επιπλοκές στην ψηφιακή παρουσία του πελάτη μας. O ανταγωνισμός είναι έντονος αλλά αυτό ακριβώς είναι που μας κάνει να γινόμαστε όλο και πιο καινοτόμοι για να βρισκόμαστε πάντα ένα βήμα μπροστά. Για να αντιμετωπίζουμε τέτοιες προκλήσεις απαιτείται ένας συνδυασμός στρατηγικού σχεδιασμού, συνεχούς εκπαίδευσης και προσαρμοστικότητας στο δυναμικό τοπίο του performance μάρκετινγκ.

Έλενα Σάββα, Content Manager

Πώς μπορεί ένα brand να καταφέρει να έχει εξαιρετικό content από τους influencers;

Στην Telia & Pavla BBDO στοχεύουμε πάντα στην ισορροπία μεταξύ δημιουργικής πρωτοτυπίας και στρατηγικής. Επιλέγοντας key άτομα, που έχουν απήχηση στο κοινό στόχο του κάθε brand, πετυχαίνουμε όχι μόνο ενισχυμένη αναγνωρισιμότητα, αλλά δημιουργούμε και αξιοπιστία μεταξύ brand - καταναλωτή. Η συνταγή της επιτυχίας; Πρωτίστως ένα σωστά διαμορφωμένο και κατατοπιστικό creative brief. Γιατί μόνο δίνοντας τις απαραίτητες πληροφορίες στους influencers μπορούμε να φέρουμε εντυπωσιακά αποτελέσματα. Ο σημαντικότερος παράγοντας όμως είναι το creative freedom. Πώς το πετυχαίνουμε; Αφήνοντάς τους να παραδώσουν υλικό που απολαμβάνουν να δημιουργούν, και δείχνοντας εμπιστοσύνη στο ότι εκείνοι ως επαγγελματίες ξέρουν πολύ καλά τι λειτουργεί για το κοινό τους! Με το να τροφοδοτούμε τους καταναλωτές με περιεχόμενο που εκείνοι επιθυμούν να παρακολουθούν στα social media, επιτυγχάνουμε να κρατάμε τους πελάτες μας στην κορυφή.

CASE STUDIES

Hellenic Bank

Fraud STAND UP

Engagement

«Κάνε κλικ στο λινκ και θα…» ΟΧΙ, ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ! ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ!

Oι κυβερνοεπιθέσεις και οι διαδικτυακές απάτες αυξάνονται και πληθύνονται καθημερινά και ο πελάτης μας, η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ βρίσκεται στις επάλξεις του αγώνα εναντίον κάθε επίδοξου χάκερ. Με όχημα το χιούμορ και απλές και χρήσιμες πληροφορίες υπενθυμίζουμε εδώ και έναν χρόνο με έξυπνα βιντεάκια στο κοινό τι να προσέχει. Πρόσφατα, μια νέα εκστρατεία σε στυλ stand up comedy ήρθε για να ενισχύσει τη δική μας… αντεπίθεση σε όποιον προσπαθεί να ξεγελάσει το κοινό. Επιστρατεύσαμε τον γνωστό «στανταπίστα» και ηθοποιό Γιώργο Κυριάκου και το αποτέλεσμα ήταν κάτι περισσότερο από εξαιρετικό! To engagement πήρε εξωπραγματικές διαστάσεις κι εμείς νιώθουμε περήφανοι για τα αποτελέσματα. Σκανάρετε το QRcode άφοβα και θα δείτε όλα όσα… δεν πρέπει να κάνετε!

Lay’s

Iconic Restaurants

Influencer Marketing

Όταν τα LAY’S έχουν κέφια η γεύση απογειώνεται. KFC και Pizza Hut πρόσφεραν τις iconic γεύσεις τους στο αγαπημένο brand!

Η καμπάνια “Lay’s Iconic Restaurants Flavours” σχεδιάστηκε λαμβάνοντας υπόψιν την ανάγκη των καταναλωτών για συνεχή αναζήτηση νέων και μοναδικών γεύσεων που θα τους εξιτάρουν! Έτσι, τον Μάρτιο του 2023 λανσαρίστηκαν στην κυπριακή αγορά με εκστρατεία 360 δύο μοναδικές γεύσεις που ήρθαν να προσφέρουν την απόλυτη “eating-out” εμπειρία, δύο μοναδικές γευστικές προτάσεις, οι οποίες υλοποιήθηκαν σε συνεργασία με δύο αγαπημένα εστιατόρια: KFC και Pizza Hut – και μ’ αυτόν τον τρόπο δημιουργήθηκαν τα πατατάκια Lay’s KFC Γεύση Αυθεντικής Συνταγής KFC Κοτόπουλου και Lay’s Pizza Hut Γεύση Πίτσα Μαργαρίτα αντίστοιχα. Οι Influencers μας έδωσαν ρέστα και το κυπριακό κοινό λάτρεψε την ξεχωριστή αυτή εμπειρία γεύσης απογειώνοντας τις πωλήσεις κατά 335%!

Anytime

CSR με τον Ανδρέα Αραβή

Awareness

«Η οδήγηση δεν είναι παιχνίδι»: η νέα καμπάνια μας ΕΚΕ για την Anytime

Η εκστρατεία Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Οι αριθμοί αλλάζουν» που δημιουργήσαμε για τον πελάτη μας Anytime δημιούργησε αίσθηση ευαισθητοποιώντας με τις δράσεις της το κοινό αναφορικά με τα θέματα οδικής ασφάλειας. Στην καμπάνια «Η οδήγηση δεν είναι παιχνίδι» πρωταγωνιστεί ο σε όλους μας αγαπητός Διεθνής Αθλητής Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης Ανδρέας Αραβής. Μέσα από αυτήν την καμπάνια κοινωνικής ευαισθητοποίησης, εκείνο που θέλει να προβάλει η Anytime είναι ότι ναι, οι αριθμοί αλλάζουν προς το καλύτερο, όταν αλλάζουμε εμείς συνειδητοποιώντας πως η οδήγηση δεν είναι παιχνίδι. Το awareness της εκστρατείας ήταν πολύ μεγάλο και ο Ανδρέας με την αμεσότητα και τη ζεστασιά του πραγματικά συγκίνησε κι έφερε πάλι στο φως τις συνέπειες τηςπαραβίασης του κώδικα οδικής κυκλοφορίας στη ζωή όλων μας.

Snickers

You’re Not You When You’re Hungry

Driving Sales in an offline environment through Social Media

ΟΤΑΝ ΠΕΙΝΑΣ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ ή “You’re Not You When You’re Hungry”

Η ποδοσφαιρική φρενίτιδα της περασμένης σεζόν όταν το τοπικό πρωτάθλημα, η Premier League και το Παγκόσμιο Κύπελλο είχαν κατακτήσει το μυαλό και την καρδιά των καταναλωτών μας έδωσε πάσα να φέρουμε τη Snickers στο προσκήνιο — μένοντας βέβαια πιστοί στο brand και τη διεθνή πλατφόρμα επικοινωνίας “You’re Not You When You’re Hungry”. Δημιουργήσαμε έναν διαγωνισμό ζητώντας από τους φίλους του ποδοσφαίρου να μας δείξουν πώς είναι όταν πεινούν και η ομάδα τους χάνει! Ο μηχανισμός ήταν απλός και διασκεδαστικός και ο καθένας μπορούσε να συμμετάσχει υπό την προϋπόθεση ότι είχε αγοράσει μία σοκολάτα Snickers. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με τη Snickers μέσω ενός live bot και να μας στείλουν μία φωτογραφία με το «ποδοσφαιρικό τους πρόσωπο», προκειμένου να κερδίσουν εισιτήρια διαρκείας για την αγαπημένη τους τοπική ποδοσφαιρική ομάδα! Τα αποτελέσματα ήταν εξαιρετικά και η καμπάνια μας κέρδισε ήδη ένα gold award στα πρόσφατα Digital Marketing Awards στην Κύπρο.

Δειτε Επισης

A roadmap to success
ΤΕLIA & PAVLA BBDO/ THEWORX: Επιδιώκοντας τη συνεχή εξέλιξη
!EYE CREATIVE COMMUNICATIONS: Δεν το παίζουμε ειδήμονες
BOLD MARKETING: Social media - «one size fits all» formula? Probably not!
DeLeMaMcCann: Socially Responsible
MINDLAB: Καινοτόμες λύσεις με χιούμορ και ευφυϊα