powered by

Cyprus Grocery Retail Conference: Πλοήγηση στα «σημεία πίεσης» του 2024

Oι καταναλωτές δοκιμάστηκαν κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους. Oι συνεχιζόμενες επιπτώσεις του πληθωρισμού προκάλεσαν μεγάλη πίεση στις τσέπες τους, αφού για μήνες πλήρωναν περισσότερα χρήματα απ’ ότι παλαιότερα, ακόμη και για βασικά αγαθά.

Οι τακτικές αγορές για τρόφιμα και άλλα, απολύτως αναγκαία προϊόντα, σημείωσαν αύξηση τιμών σε σημείο που οι καταναλωτές προσπαθούσαν να περιορίσουν τις δαπάνες τους στα εντελώς απαραίτητα, συχνά, κάνοντας μεγάλους συμβιβασμούς. Το φαινόμενο του πληθωρισμού οδήγησε σιγά-σιγά σε αλλαγή του τρόπου που οι ίδιοι έκαναν και κάνουν τις αγορές τους.

Καθώς οι καταναλωτές μετατρέπουν τις τακτικές επιβίωσης τους σε διαχρονικές στάσεις και συμπεριφορές, το λιανικό εμπόριο επιβάλλεται όχι μόνο να προσαρμοστεί στις αλλαγές, αλλά και να μπει γερά στην αναζήτηση καινοτομιών ώστε οι επιχειρήσεις του να καταστούν βιώσιμες και ανταγωνιστικές. Συνεπώς, η στενή παρακολούθηση των αλλαγών στις προτιμήσεις και τις ανάγκες των καταναλωτών και η δημιουργία προσαρμοσμένων λύσεων γίνεται πλέον απαραίτητη.

Την ίδια ώρα οι επιχειρήσεις του Κλάδου, καλούνται να εξερευνήσουν τις ευκαιρίες που προσφέρουν ψηφιακή τεχνολογία και αυτοματοποίηση για να βελτιώσουν την απόδοσή τους και να προσφέρουν πιο αποτελεσματικές υπηρεσίες στους καταναλωτές.

Εξαιρετική ευκαιρία ανάλυσης στρατηγικών και αξιοποίησης δυνατοτήτων που να λαμβάνουν υπόψη τις μακροοικονομικές καταναλωτικές τάσεις, αποτελεί η παρακολούθηση από τους επαγγελματίες του Κλάδου, ομιλίας που θα παραθέσει στο 21ο Cyprus Grocery Retail Conference, ο Michał Rudecki, Client Director, της NielsenIQ.

Ο ομιλητής θα δώσει πολύτιμες συμβουλές μέσω των οποίων οι εταιρείες θα γνωρίζουν πώς να κινηθούν κατά τους επόμενους μήνες αλλά και χρόνια.

Who is who

Ο Michal είναι Διευθυντής Πελατών και Διευθυντής Ομάδας στη NielsenIQ. Διαχειρίζεται το business cooperation με ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο περιφερειακών και τοπικών πελατών στον κλάδο των FMCG. Στον προηγούμενο ρόλο του, ο Michał ήταν μέρος του τμήματος καινοτομίας της Nielsen, όπου συνεργάστηκε με πολλούς διεθνείς πελάτες στις διαδικασίες δημιουργίας καινοτομιών προϊόντων σε διάφορες κατηγορίες FMCG.

Το Συνέδριο

Το Cyprus Grocery Retail Conference θα πραγματοποιηθεί στις 3 Απριλίου στο Hilton Nicosia, με στόχο να παρουσιάσει τις τάσεις οι οποίες συμβάλλουν στην επιτυχή μετάβαση του τομέα στη νέα εποχή υπεύθυνης, βιώσιμης, πράσινης και ψηφιακής ανάπτυξης. Με παγκοσμίου φήμης προσωπικότητες και ομιλητές από την Κύπρο και το εξωτερικό, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν εις βάθος για όλες τις πτυχές και τα απαραίτητα συστατικά για επιτυχή λειτουργία των δραστηριοτήτων τους.

Δηλώστε συμμετοχή στην μεγαλύτερη σύναξη στελεχών που δραστηριοποιούνται μπροστά και πίσω από τα ράφια του λιανικού εμπορίου των FMCGs στην Κύπρο για να λάβετε ενεργά μέρος στη συναρπαστική αυτή συζήτηση για τις προκλήσεις και ευκαιρίες για το λιανικό εμπόριο στην Κύπρο .

11α IN Business Grocery Retail Awards

Σημειώνεται ότι πέραν των παρουσιάσεων και συζητήσεων από διακεκριμένους επαγγελματίες του χώρου, το Συνέδριο θα φιλοξενήσει η τελετή απονομής των 11ων IN Business Grocery Retail Awards, κατά την οποία θα βραβευθούν τα FMCGs brands που διέπρεψαν στην Κύπρο την χρονιά που μας πέρασε βάσει κριτηρίων.

Ανάμεσα στα κριτήρια περιλαμβάνεται η αύξηση των πωλήσεων, αύξηση του μεριδίου αγοράς, νέες κατηγορίες προϊόντων, αυξημένη κερδοφορία για τους λιανοπωλητές και τους προμηθευτές και καινοτομία στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση.

Ποιους ενδιαφέρει

Το Συνέδριο απευθύνεται σε διευθύνοντες σύμβουλους, εμπορικούς διευθυντές, διευθυντές προμηθειών, brand managers και στελέχη από επιχειρήσεις που ασχολούνται με το χονδρικό και λιανικό εμπόριο προϊόντων ευρείας κατανάλωσης. Συγκεκριμένα, το περιεχόμενο καλύπτει τους τομείς ενδιαφέροντος στελεχών από:

  • Εμπορικές Εταιρείες: Παραγωγοί, Εισαγωγείς, Προμηθευτές Προϊόντων Ευρείας Κατανάλωσης (FMCGs)
  • Υπεραγορές
  • Αλυσίδες Διαρκούς Εξυπηρέτησης-Περίπτερα
  • Εταιρείες Logistics
  • Πολυκαταστήματα
  • Σύμβουλους Επιχειρήσεων
  • Εμπορικές Τράπεζες
  • Λογιστικά-Ελεγκτικά Γραφεία
  • Χρηματοοικονομικούς Οργανισμούς
  • Γραφεία Δημοσίων Σχέσεων & Διαφήμισης

Για πληροφορίες και εγγραφές πατήστε εδώ.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

Οργανωτής: IMH
Κύριος Χορηγός: Υπεραγορές αλφαμέγα

Χορηγοί: Flexfin

Υποστηρικτές: Christoudias Logistics, JCC Payment Systems

Με τη στήριξη: Παγκύπριος Σύνδεσμος Λιανικού Εμπορίου, Παγκύπριος Σύνδεσμος Υπεραγορών, Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου, ECR Cyprus

Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, περιοδικό IN Βusiness, πόρταλ REPORTER, Cyprus Business News (CBN), Super FM

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την IMH:

Τηλέφωνο: 22505555 | Φαξ: 22679820

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των 11ων ΚΕΒΕ Business Leader Awards
Ν. Χριστοδουλίδης: Αρχίζει rebranding της Κύπρου με επίκεντρο τις διεθνείς αγορές-Τα πέντε οφέλη από τη νέα αναβάθμιση της οικονομίας
ΚΕΒΕ Business Leader Awards: Τιμητικό βραβείο Business Leader στον Φάνο Επιφανίου
ΚΕΒΕ Business Leader Awards: Βραβείο Business Leader στον Ιάκωβο Ιακώβου
ΚΕΒΕ Business Leader Awards: Βραβείο Business Leader στον Νίκο Ξάνθου Σαρρή
Βράβευση Έλενας Γαλανού στα ΚΕΒΕ Business Leader Awards-Business Leader στην κατηγορία «Εμπόριο»
ΚΕΒΕ Business Leader Awards: O Prabhat K. Jha Business Leader στην κατηγορία «Ναυτιλία»
Βραβείο Business Leader στον Πανίκο Νικολάου στα ΚΕΒΕ Business Leader Awards
ΚΕΒΕ Business Leader Awards: Βραβείο Business Leader στον Δρ. Νικόλαο Ζαμπόγλου
ΚΕΒΕ Business Leader Awards: Ο Δρ. Μαρίνος Σωτηρίου Business Leader στην κατηγορία «Υπηρεσίες»