Το brand story της VALIO, η παρουσία και η εξέλιξη στην κυπριακή αγορά μέσω της ipH

Η VALIO που επικεντρώνεται στην παρασκευή γαλακτοκομικών προϊόντων, ξεκίνησε το 1905 στη Φιλανδία, από 17 συνεργατικά γαλακτοκομεία τα οποία μέχρι το 1917 αυξήθηκαν σε 300.

VALIO STORY

Το 1945 κέρδισε Βραβείο Νόμπελ Χημείας για την καινοτόμο μέθοδο Silage, που αφορά στην καλύτερη διατροφή των αγελάδων τον χειμώνα, ώστε να παράγουν υψηλότερης ποιότητας γάλα.

Το 1955 ξεκίνησε η συνεργασία με την ipH Iakovos Photiades Foodstuff Suppliers. Τα δυο πρώτα προϊόντα που κατέφθασαν στην αγορά της Κύπρου είναι το κίτρινο τυρί VALIO-σε κόκκινο περιτύλιγμα κεριού-και το επεξεργασμένο τυρί Penguin.

2004 Valio edam cut

Η εταιρεία το 2001 προχώρησε στην παραγωγή γάλακτος χωρίς λακτόζη.

Το brand είναι από τα πρώτα στην Κύπρο που λάνσαρε (εντός του 2004) μια ολοκληρωμένη σειρά τυριών σε πρακτική κι εύκολη στη φύλαξη συσκευασία. Αυτή περιλαμβάνει VALIO edam με 24% λιπαρά, edam light 17% και το tilsit.

Κατά το 2006 προστίθεται στην γκάμα τo VALIO edam light με μόνο 9% λιπαρά, αποτελώντας καινοτομία στο είδος του στην τότε αγορά της χώρας μας.

Εν τω μεταξύ, το 2007, η ipH δημιούργησε τμήμα συσκευασίας και επεξεργασίας, και παρουσίασε στην κυπριακή αγορά μια ολοκληρωμένη σειρά από τυριά σε φέτες, αλλά και την επιλογή του τριμμένου.

Ανταποκρινόμενη στην ανάγκη για ευκολότερη χρήση της συσκευασίας του VALIO Edam light 9% σε φέτες, το 2012, η ipH επένδυσε σε μια καινούργια εξειδικευμένη μηχανή, η οποία τοποθετεί διαχωριστικά φύλλα ανάμεσα στις φέτες, κάτι που μεγιστοποιεί τη φρεσκάδα και διευρύνει τη διάρκεια ζωής του προϊόντος.

Το 2017 - 2018 η γκάμα VALIO εμπλουτίστηκε με νέα είδη.

VALIO 1

Το ανάλατο βούτυρο της μάρκας αναδείχτηκε σε “Best of Class”, σε παγκόσμιο διαγωνισμό, το 2018.

Από το 2019 τα τυριά της μάρκας διατίθενται σε νέα και επανασφραγιζόμενη συσκευασία.

Φτάνοντας στο σήμερα, το brand συνεχίζει να εξελίσσεται στη βάση της φινλανδικής του κληρονομιάς με σύνθημά του τη φράση: together we make life better.

  • Facts and figures

Στην κυπριακή αγορά η VALIO έχει εδραιωθεί ως ναυαρχίδα των κίτρινων τυριών, έχοντας ηγετική θέση στην κατηγορία της.

Στη γκάμα της μάρκας ανά τον κόσμο περιλαμβάνονται πάνω από 100 προϊόντα χωρίς λακτόζη.

VALIO LOGO

Δειτε Επισης

Το επενδυτικό ταμείο 33East συμπληρώνει το πρώτο στάδιο χρηματοδότησης με άντληση €26 εκατ.
Κρίσιμο βήμα για την αναβάθμιση του «Προμηθέα» σε FSRU... Η επόμενη φάση για την πιστοποίηση του πλοίου
Παγκόσμια έρευνα της PwC: Σχεδόν 3 στους 5 CEOs είναι αισιόδοξοι για την παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη
Adonis Heights by Cyfield: Η νέα ανάπτυξη στην καρδιά και στο πιο ψηλό σημείο της Αγλαντζιάς
Pascal: Περαιτέρω επέκταση με δύο νέα campuses στη Λεμεσό για το 2025
Μάριος Χαϊλής: Δυναμική ανάπτυξη για brokerage και online trading το 2025-Οι τρεις στρατηγικοί πυλώνες της Libertex
Ο τραπεζικός τομέας σε κομβικό σταυροδρόμι...Οι «neobanks» και η μεγάλη πρόκληση για τις παραδοσιακές τράπεζες
Μ. Χριστοδουλίδης: Στη Νομική Υπηρεσία το ν/σ για αποκρατικοποίηση του ΧΑΚ-«Πιέζουμε όσο δεν φαντάζεστε»
Σημαντικά έπαθλα για διακριθέντες/διακριθείσες στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό Δεξιοτήτων Euroskills 2025
Μεικτή ανάπτυξη 19 ορόφων στην περιοχή Άριελ στη Λεμεσό-Κτίριο 90 μέτρων με καταστήματα, γραφεία και διαμερίσματα