Ισορροπώντας στις πελατειακές προσδοκίες και την αποδοτικότητα στη φιλοξενία
InBusinessNews 15:05 - 23 Φεβρουαρίου 2024
Ο κλάδος της φιλοξενίας και του τουρισμού, γυρίζει σελίδα. Η προστασία του περιβάλλοντος συναντά τις τεχνολογικές προκλήσεις και ευκαιρίες και οι φιλικές προς το περιβάλλον πρακτικές κερδίζουν έδαφος, καθώς οι επιχειρηματίες της τουριστικής βιομηχανίας, στρέφουν πλέον το βλέμμα τους σε μια πιο πράσινη, βιώσιμη στρατηγική.
Σε ένα εξελισσόμενο περιβάλλον όπως το πιο πάνω, το φλέγον ερώτημα είναι ένα: Πώς βελτιώνεται η εμπειρία των πελατών με τη διατήρηση, παράλληλα, της επιχειρησιακής αποδοτικότητας;
Απάντηση για το πιο πάνω έδωσαν ομιλητές από Κύπρο και εξωτερικό που συμμετείχαν στο 45ο Cyprus Hotel Summit & Exhibition, που παρουσίασε ο ΠΑΣΥΞΕ.
Σε μία συζήτηση-πάνελ,η Ιουλία Δουραμάνη Ευθυμιάδη, Area Manager EMEA Lodging Team της Expedia Group, η Victoria Studer, Director Sourcing & Contracting Volume Tour Operating, της Hotelplan Group και ο Πέτρος Μυλωνάς, Regional Director - Greece, Balkans, Malta & Cyprus στη Hotelbeds πρότειναν καινοτόμες στρατηγικές μάρκετινγκ που απευθύνονται στους σύγχρονους ταξιδιώτες, καθώς και νέες μεθόδους αντιμετώπισης των μεταβαλλόμενων προσδοκιών των πελατών.
Επίσης, συζητήθηκε ο ρόλος του ψηφιακού μετασχηματισμού στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών και στην αύξηση της επιχειρησιακής αποδοτικότητας
Για το ChatGPT της Expedia μίλησε η Δουραμάνη Ευθυμιάδη, το οποίο ανακοινώθηκε πρόσφατα και που, σύμφωνα με την ίδια, καθιστά την εταιρεία «πρωτοπόρο στον κλάδο της τεχνητής νοημοσύνης» και πως το εργαλείο κάνει ακόμα πιο εύκολη τη διαδικασία κρατήσεων για τους πελάτες.
«Ο σχεδιασμός ταξιδιού συγκεντρώνει τον προγραμματισμό, τη συνεργασία και την κράτηση σε ένα ενιαίο δρομολόγιο», είπε, κάνοντας λόγο στη δημιουργία νέων ευκαιριών πώλησης.
Πρότεινε στον κόσμο της φιλοξενίας να επενδύσει στο τοπικό φαγητό και στα όσα κάνει την κάθε περιοχή να ξεχωρίζει, ώστε να ξεχωρίσουν έναντι του ανταγωνισμού.
Η Victoria Studer, μίλησε για τα αναδυόμενα trend λέγοντας ότι υπάρχουν πολλές προοπτικές και ευκαιρίες για τον τομέα της φιλοξενίας και πως «το ταξίδι μόλις έχεις ξεκινήσει».
Έμφαση έδωσε στην τάση για αναζήτηση από τους επισκέπτες ταξιδιών που χαρακτηρίζονται από βιωσιμότητα. Η βιωσιμότητα είναι κάτι που συνδέεται με πράξεις και όχι μόνο με τη θεωρία είπε για να τονίσει την ανάγκη όπως η βιομηχανία προχωρήσει προς αυτή την κατεύθυνση.
Ο Πέτρος Μυλωνάς παρουσίασε αποτελεσματικές στρατηγικές για προσέλκυση των σύγχρονων ταξιδιωτών λέγοντας ότι αυτοί είναι πιστοί στα brand που έχουν στο επίκεντρο τους τη βιωσιμότητα, συμφωνώντας έτσι με τις προηγούμενες τοποθετήσεις.
Αναφέρθηκε τέλος στο γεγονός ότι οι εργαζόμενοι τέτοιων επιχειρήσεων, ενδιαφέρονται πολύ περισσότερο πλέον για τη βιωσιμότητα και πως πιστεύουν ότι πράγματι έχουν τη δύναμη να συνεισφέρουν στην αλλαγή.
Τη συζήτηση συντόνισε ο γενικός διευθυντής του ΠΑΣΥΞΕ, Φιλόκυπρος Ρουσουνίδης.